נורבגיה, טרולטונגה

ביטוח נסיעות לחו"ל לנוסע מתמיד

אם אתם טסים הרבה לחו"ל, ואין זה, לצורך העניין, משנה האם המדובר בנסיעות שמטרתן היא עסקית או שהמדובר בנסיעות למטרות חופשה או פנאי, אתם מודעים, בוודאי, לכך, כי, בשנים האחרונות, הפכה פוליסת ביטוח נסיעות שנתי לחו"ל לאחד מהסוגים המבוקשים ביותר של ביטוחי הנסיעות לחו"ל. מהו ביטוח נסיעות לחו ל שנתי? למי הוא מתאים?

 

ביטוח נסיעות שנתי

פוליסת ביטוח נסיעות שנתי לחו"ל (המוכרת גם בשם ביטוחי נסיעות לתקופה ארוכה), היא פוליסת ביטוח המיועדת לאנשים המקרים בחו"ל מס' פעמים בשנה. חברות ביטוח שונות פיתחו את האופציה הזו במיוחד עבור מטיילים שהם נוסעים מתמידים ואנשי עסקים, בכדי שיוכלו ליהנות מהתעריפים המיוחדים שיוזילו את העלויות השונות של הביטוח בפוליסה אחת. כך, שאדם הרוכש פוליסה כזו, אינו נדרש לטרוח ולדאוג, בכל נסיעה מחדש, לרכישתה של פוליסת ביטוח נסיעות חדשה. בנוסף לחיסכון הכספי שנוצר בזכות צמצום העלויות השונות הכרוכות בביטוח, עומד לצד פוליסה כזו יתרון גדול נוסף – החיסכון בזמן, כשידוע לנו, שעבור אנשי עסקים זמן הינו פקטור רציני מכיוון שעבורם, במיוחד, זמן = כסף.

 

תנאים לביטוח נסיעות לחו"ל שנתי

ביטוח הנסיעות השנתי לחו"ל עשוי להתאים במיוחד לאנשים שנוסעים לחו"ל, לפחות, שלוש פעמים בשנה. האנשים הללו עשויים להיות אנשי עסקים שנוסעים לוועידות ולכנסים, ספורטאים (מקצועיים וחובבנים) העוסקים בספורט שמוקד העיסוק שלו בחו"ל (למשל, סקי) ונוסעים לתחרויות או לאימונים בתדירות גבוהה, אנשים שבני משפחתם גרים בחו"ל והם נוסעים לבקר אותם מספר פעמים בשנה, חובבי טיולים צעירים ואף פנסיונרים בני הגיל השלישי שעיתותיהם בידיהם והם מנצלים את הזמן בכדי לטייל בעולם, וכן הלאה.

חברות הביטוח השונות המציעות פוליסה זו מציבות תנאים ייחודיים המשתנים בין חברת ביטוח אחת לרעותה. תנאים אלה עשויים להתייחס לגילם של המבוטחים, לזמני השהייה בחו"ל בכל נסיעה ולגבולות האחריות המכוסים בפוליסת הביטוח. למשל, אחת מהחברות מגבילה את מספר הימים המקסימאלי לשהייה ל-30 ימים או ל-60 ימים כחלק מהתנאים שבפוליסה, בעוד שחברת ביטוח אחרת מעמידה את מספר הימים המקסימאלי על 60 ימים למבוטח שגילו מתחת ל-70, בעוד שמבוטחים בני 71-74 מוגבלים לשהיות מקוצרות בנות 45 ימים בלבד.

כך שניתן לראות כי לכל חברה ביטוח שמציעה פוליסות ביטוח נסיעות שנתי ישנם תנאים ייחודיים משל עצמה, ואליהם חשוב לשים לב.

קריטריונים ספציפיים ובולטים להשוואה – כמות הימים המקסימאלית עבור כל נסיעה, גבולות האחריות שבפוליסה וגילאי המבוטח (או המבוטחים) בה.

חשוב לציין, כי ביטוח נסיעות שנתי לחו"ל אינו מתאים למקרים של רילוקיישן, כך שאם אתם מתכננים רילוקיישן, חשוב לכם להתייעץ עם איש מקצוע ולרכוש את פוליסת הביטוח המתאימה לכך.

 

למי שווה לעשות מנוי שנתי בביטוח נסיעות לחו"ל?

באופן כללי, ניתן לומר כי פוליסות ביטוח נסיעות שנתיות לחו"ל מתאימות עבור כל מי שנוסע לחו"ל, בין אם בנסיבות עסקיות ובין אם מסיבות אישיות (משפחתיות, חופשה, ספורט אתגרי) בתדירות של יותר משלוש פעמים בשנה.

מעבר לחיסכון הנוצר כתוצאה מהצמצום בעלויות השונות של הפוליסה, "איחוד" כזה של פוליסות ביטוח הנסיעה הפרטניות לכלל פוליסת ביטוח גדולה, כוללת ומקיפה, מאפשרת לכם, המבוטחים, ליהנות מראש שקט למשך שנה שלמה. שנה שלמה שבה לא תצטרכו להטריד את עצמכם, בכל פעם מחדש, לפני כל נסיעה, בחיפוש פוליסה מתאימה, בהשוואה בין ההצעות השונות, בבדיקת הפוליסה וסעיפיה בזכוכית מגדלת, בחיפוש "האותיות הקטנות" והמשמעויות הנסתרות הכתובות בלשון שרק אנשי הביטוח מבינים.

כך שאם צפויה לכם שנה עתירת נסיעות, חשוב שתדעו כי קיימת אופציה כזו, וישנן מספר חברות ביטוח ספציפיות שמציעות אותה. במידה וסוכן  הביטוח או חברת הביטוח שמולה אתם עובדים באופן קבוע לפני כל נסיעה לא הציעו לכם אותה, תוכלו לשאול אותם, ישירות, בנוגע לאפשרות זו.

לחילופין, תוכלו להיכנס לדף האינטרנט שלנו, לענות על מספר שאלות ממוקדות, ללחוץ על כפתור, ותוך מספר דקות לקבל אליכם את כל ההצעות הרלוונטיות לכם

Scroll to Top
דילוג לתוכן