מיני בר – חובה בכל מטבח

מאז שחר ההיסטוריה מי השתיה היו הדבר החשוב ביותר לכל קהילה אנושית. מקומות ישוב הוקמו במקומות בהם נמצאה אספקה זמינה של מי שתיה טובים ומפעלי מים מורכבים נבנו כבר לפני אלפי שנים. אספקה שוטפת של מי שתיה מעולים עד הבית עדיין מעסיקה את החברה האנושית. מערכת המים הארצית אכן מספקת מי שתיה לכל בית, אך במציאות של המאה ה-21, בה הרבה מאוד מקורות מים טבעיים זוהמו ובה חלק ממי השתיה שיוצאים מהברזים שלנו מקורם במים מותפלים, יותר אנשים מאמצים מערכות טיהור למים למטבח הפרטי שלהם. מערכות אלו נקראות בעגה העממית 'מיני בר למטבח' והשאלה איך מוצאים מיני בר מומלץ מוקלדת במנועי החיפוש חדשות לבקרים.

בריאות ונוחות במכשיר קטן וחכם אחד

מיני בר מומלץ הוא בר מים שגם מבצע טיהור של המים ומהווה מחסום בפני מזהמים, שתמיד יחדרו למערכת (למשל, חלודה ואבנית שמצטברים בצנרת הביתית). תודות למיני בר, המים שיגיעו לכוס השתייה שלכם יהיו טהורים יותר ואפילו טעימים יותר. זה לא הכול, כי יש פן חשוב נוסף שמוצאים במיני בר מומלץ והוא סוגיית הנוחות. המיני בר מצויד בברזים שמאפשרים הן מזיגה נוחה לכוסות (כולל מנגנון מיודע למלא כוס באמצעות לחיצה בודדת) והן לבקבוקים או כלים אחרים. אבל מה שבאמת הופך את המיני למטבח למתקן משתלם ונח זו העובדה שיש לו גם מנגנון חימום פנימי והוא כולל ברז של מים רותחים. פותחים את ברז המים החמים במיני בר ומוזגים לכוס הקפה, התה, המרק או כל צורך קולינארי אחר מים מוכנים לבישול. במילים אחרות: חסל סדר הקומקום החשמלי. אם יש לכם מיני בר איכותי אתם כבר לא צריכים לחכות למים לרתוח ולא צריכים שהקומקום החשמלי יתפוס לכם במקום על השיש.

להקפיד לרכוש מיני בר למטבח מספק איכותי

זה המקום לציין שהשוק הישראלי מציע כמה וכמה אלטרנטיבות למתקני טיהור מים ביתיים ולעיתים יש הבדל איכות בין הדגמים השונים וכמובן גם הבדלי עלות. לכן, אחרי שמוודאים שבר המים שאתם מעוניינים בו כולל את הפיצ'רים שחשובים לכם, טיהור וסינון מים, אספקה של מים רותחים (יש ברים שאין להם פונקציה של מים חמים – שימו לב), חשוב לוודא שהבר מיוצר על ידי יצרן מוכר בעל מוניטין; וחשוב לא פחות לוודא שמי שמספק את לחם את בר המים הביתי הוא ספק מוכר ומקצועי שמתמחה במכונות שתיה ומתקני סינון מים לבית או למשרד. רק מי שחי ונושם את התחום יוכל, באמת, לספק לכם גם מעטפת שירות ותחזוקה קבועה (כמו כל מכשיר גם בר מים נדרש מידי פעם לפעולות תחזוקה).

Scroll to Top
דילוג לתוכן