living room with brown sofa and glass window

לידים למעצבי פנים

ענף עיצוב הפנים בארץ הפך לתחרותי מאוד, אתם בוודאי רואים זאת יום יום. גם מעצבי פנים מוכשרים רבים מתקשים להשיג לקוחות חדשים בצורה שוטפת ועקבית, למרות הערך הרב שהם יודעים לתת. סיבה מרכזית לכך היא קושי להשיג לידים למעצבי פנים שהם טובים באמת. אלה לידים שהם אותם לקוחות נוספים שבאמת רציניים ומחפשים שירותי עיצוב פנים ומוכנים לשלם עבורם. להלן נתייחס לכמה שיטות אפקטיביות יותר להשגת לידים למעצבי פנים. נתמקד בשיטות  שיעזרו למעצבים להגדיל את מאגר הלקוחות, כלומר להשיג לקוחות חדשים באופן עקבי, לקוחות שמגיעים אליכם!

תוכן עיתונאי: הכלי להשגת לידים למעצבי פנים שבאמת הופכים ללקוחות

אחת השיטות החשובות ביותר להשגת לידים למעצבי פנים היא שימוש בתוכן עיתונאי ברמה הגבוהה ביותר. כתבות מקצועיות שמתפרסמות באתרי תוכן (ובמגזינים מקוונים מובילים), בונות אמינות גבוהה. אלה כתבות שמושכות לקוחות חדשים, לקוחות "חמים", בשלים, שכבר התעניינו בנושא והוא רלוונטי עבורם ממש עכשיו.

כאשר מעצב פנים משתף את הידע המקצועי שלו (או שכותבים עבורו), בכתבה על טרנדים בעיצוב למשל, על חלוקת חלל בצורה נכונה או איך לתכנן שיפוץ דירה, יש לזה אפקט. פרסום כתבה מסוג זה מאפשר למעצב או למעצבת להציג לעולם את המומחיות. להציג את עצמם בפני קהל רחב של אנשים שמתעניינים בתחום. הקוראים שמתרשמים מהידע ומהגישה המקצועית הופכים למה שנקראת "לידים חמים". במילים אחרות אלה הם לקוחות פוטנציאליים, שכבר יש להם אמון מסוים במעצב ואפילו היכרות איתו, על סמך התוכן שקראו.

יתרון נוסף של תוכן עיתונאי הוא בכך שהלקוחות מגיעים אחרי שקראו מידע על השירות. כלומר הם מגיעים עם סוג של תיאום ציפיות נכון יותר ועם רמת עניין וציפייה. הדבר מקצר משמעותית את תהליך המכירה ומעלה את אחוזי הסגירה באופן דרסטי.

איך כתבות משופרות מביאות לידים?

לצד תוכן עיתונאי אינפורמטיבי בלבד, קיימות מספר דרכים לשדרג את התוכן כך שיביא עוד יותר לידים חמים. כדי להביא לידים לבעלי מקצוע בתחום העיצוב אפשר לשלב בכתבות או לצידם:

  • פורטפוליו מרשים שמציג פרויקטים שהשלמתם
  • פרסום תמונות "לפני ואחרי" של דירות מעוצבות או עסקים שעיצבתם
  • מדריכים קצרים בחינם לעיצוב הבית
  • פרסום טיפים חמים לעיצוב פנים
  • דגשים מועילים לתכנון חלל או בחירת צבעים

הגישה הזאת של יצירת לידים לעסק על סמך מידע וערך, מאפשרת למעצבי פנים להגיע לקהלים שונים במגוון נקודות מגע. במקביל, קידום ממומן הוא כלי חשוב נוסף בארגז הכלים. קמפיינים ממוקדים בפלטפורמות כמו גוגל, פייסבוק או אינסטגרם מאפשרים להגיע במדויק לקהלי יעד רלוונטיים בצורה מהירה. לדוגמה, אפשר לכוון פרסום למי שחיפש לאחרונה "רעיונות לשיפוץ מטבח" או "מעצב פנים מומלץ באזור המרכז". כמו כן קידום ממומן מאפשר למדוד במדויק את התוצאות ולבצע אופטימיזציה בפרסום בזמן אמת.

הפיכת לידים למעצבי פנים לכדי לקוחות משלמים

נבקש להוסיף כי יצירת לידים לעסק לא עומדת בפני עצמה. חשוב לא פחות להגיב במהירות ללידים חמים. הסיכוי להמרה של ליד של לקוח יורד דרמטית אם לא מגיבים תוך מספר שעות. כמו כן מעקב אחר לידים שעדיין "קרים" יכול להניב תוצאות נוספות. מתעניינים רבים בתחום עיצוב הפנים צריכים "להתבשל", לוקח זמן לקבל החלטה. שמירה על רלוונטיות באמצעות תוכן מועיל כמו טיפים לעיצוב או עדכונים על טרנדים חדשים, תעזור להשאיר את מותג העיצוב שלכם בתודעה של הלקוח. לסיכום, התחרות הסוערת בענף עיצוב הפנים איננה צריכה להוות מכשול. השגת לידים לעסקים בעזרת השיטות שהצגנו בשילוב קידום ממומן לפי הצורך, יניבו זרם יציב של לידים למעצבי פנים. תהליכי המרה יעילים וטיפול נכון כך שלידים לא "ילכו לאיבוד", יתורגמו לעוד לקוחות מרוצים ועוד  לידים לבעלי מקצוע שהופכים ללקוחות משלמים

Scroll to Top
דילוג לתוכן