הרבה עסקים ועצמאים ופרילנסרים מציעים שירות של בניית אתרים. לאור התחרות העזה, היכולת לייצר לידים לבניית אתרים, לידים שבאמת עובדים, היא צעד גדול קדימה עבור מי שעוסק בתחום. בין אם אתם סטודיו לבניית אתרים ובין אם את או אתה פרילנסרים עצמאים, מציאת לקוחות חדשים שזקוקים לאתר חדש (או לשדרוג אתר קיים) חשובה מתמיד. להלן לדבר על שיטות המובילות והטובות ביותר להשגת לידים לבניית אתרים, באופן שמייצר לכם זרם קבוע של לקוחות, שהופך לזרם יציב של הכנסות.
תוכן עיתונאי: הדרך המושלמת להשגת לידים לבניית אתרים (כך זה עובד)
אחד הכלים שצריך לעניין כל מי שרוצה לייצר לידים איכותיים הוא – פרסום תוכן עיתונאי באתרי חדשות ובאתרים רלוונטיים מובילים אחרים. כאשר מומחה לבניית האתרים כותב (או שכותבים עבורו) מאמר מקצועי שמופץ באתר חדשות או במגזין דיגיטלי, התוצאה היא מספר יתרונות משמעותיים.
ראשית, התוכן נתפס כאמין הרבה יותר ביחס לפרסום סתמי או חובבני. הפרסום הזה מגביר את האמון של הקוראים בערך שאתם נותנים. שנית, המאמר מראה ללקוחות חדשים את הידע, הכישורים והמומחיות שלכם. הדבר נחשף בפני קהל רחב שמתעניין בנושא. כמו כן קוראי הכתבות שמגיעים בתור לידים (אחרי קריאת המאמר) – הם מגיעים "בשלים" ומוכנים יותר. במילים אחרות, יש להם הבנה לפחות מסוימת, של מה שאתם מספקים ובמה אתם טובים. הלידים שמגיעים דרך תוכן עיתונאי הם ברוב המקרים "חמים" יותר. הם הצליחו כבר לבסס אמון ראשוני בעסק שלכם, ביכולות ובידע שלכם. הדבר ללא ספק מקצר את תהליך המכירה ומעלה לאין ערוך את אחוזי הסגירה (מתעניין שהופך ללקוח).
שיטות לשיפור לידים לבניית אתרים
לא מספיק להבין על יצירת לידים לעסק על ידי תוכן עיתונאי. ראוי להדגיש פתרונות נוספים שאפשר לחזק דרכם את הכתבות או להשתמש בהם בפלטפורמות נוספות לצורך השגת לידים לבניית אתרים שמתורגמים ללקוחות אמיתיים. למשל:
- פרסום דוגמאות של תיק עבודות מרשים, מגוון אתרים שבניתם
- פרסום תוכן מקצועי גם בכתבות וגם דרך בלוג העסקי. למשל מדריכים, השוואות בין סוגי אתרים
- פרסום תכנם נוספים במבנה עיתונאי או כמצגות מיוחדות, על נושאים חשובים ובתחומים משיקים
- השתתפות בפורומים מקצועיים אונליין ואופליין כדי לאסוף עוד לידים
זה המקום לציין כי קידום אורגני של האתר שלכם בהחלט יכול להעניק לכם יתרון נוסף. מהלך יעיל של קידום אורגני, סביב מילות מפתח כמו "בניית אתר לעסק קטן" או "עלות הקמת חנות וירטואלית" או "פיתוח אתר תדמית", יכול לעזור. כך ניתן למשוך לקוחות שזקוקים לכם, ממש עכשיו. כאשר עושים זאת במקביל לכתבות שמביאות לכם לידים לבניית אתרים הדבר מאפשר לכם להגדיל עוד יותר את מחזור הפעילות העסקית שלכם. אגב, מלבד לידים לעסקים קטנים שמשיגים אונליין, אפשר להשיג לידים לעסקים גם דרך שותפויות עם נותני שירותים משלימים כמו יועצי שיווק, צלמים או כותבי תוכן.
להשיג לידים ולטפל בהם נכון
אחד שדיברנו על יצירת לידים לעסק ניקח את הדברים עוד רמה למעלה. צריך לזכור להשתמש נכון בשיטות של מעקב וטיפול בלידים. חשוב שיהיה תהליך עבודה החל מרגע קבלת הליד, דרך פגישת האפיון מול הלקוח וכלה בהצעת מחיר וחתימת החוזה.
תגובה מהירה לפניות חדשות חיונית ביותר. כדאי להשתמש בכלי מעקב לידים כדי לוודא שאף ליד לא "נופל בין הכיסאות". לידים לעסקים קטנים שלא חוזרים אליהם בזמן, הולכים לאיבוד ופשוט עוברים למתחרים. מדידה וסטטיסטיקה לגבי מקורות הלידים, איכותם ושיעורי ההמרה, כל אלה יעזרו לזהות אילו ערוצים מביאים את התוצאות הטובות ביותר. קידום אורגני במקביל ולעיתים חיזוק של קמפיינים ממומנים יביאו לכם תוצאות משלמות. לסיכום, יצירת יותר לידים לעסקים בתחום בניית האתרים בהחלט אפשרית. טיפול מהיר בפניות, ואתם בכיוון הנכון