ממש עכשיו מטופלים רבים מחפשים רופא שיניים או מרפאת שיניים. באמצעות איסוף לידים למרפאות שיניים תוכלו להגיע ללקוחות חדשים רבים, שיבחרו בכם. אך חשוב לשים דגש גם על איכות הלידים. הפעם נתייחס לשיטות היעילות ביותר ליצירת לידים למרפאות שיניים, לידים שבאמת הופכים למטופלים ולא נשארים כשורות על מסך המחשב. נסביר גם כיצד להשתמש בשיטות משלימות, שמתורגמות להצלחה עסקית והרחבת המעגל המטופלים שלכם.
כך תוכן עיתונאי מביא לידים למרפאות שיניים
שיטה חשובה במיוחד להשגת לידים איכותיים למרפאות שיניים היא – פרסום של תוכן עיתונאי מקצועי אודות רפואת שיניים וסוגי טיפולים. כאשר מפרסמים מטעמכם או בסיוע שלכם כתבות איכותיות, הדבר יוצר אפקט. במיוחד כאשר המאמרים מתפרסמים באתר מקצועי, באתרי חדשות או במגזינים מקוונים בעלי קהל גולשים רחב.
תוכן עיתונאי איכותי ידבר על נושאים כמו "איך לבחור רופא שיניים", "חידושים בתחום השתלות השיניים" או "הסיבות לכאבי שיניים ואיך מתמודדים איתם". זהו תוכן שמושך קוראים שמתעניינים בתחום ובעיקר כאשר הם זקוקים לבדיקה או טיפול. הקוראים הללו יהיו לידים למרפאות שיניים שבאמת הופכים למטופלים, ללקוחות. אחרי הקריאה הם כבר מכירים במובן מסוים אתכם, את המרפאה את ה"אני מאמין" שלכם. המאמר כבר בנה לפחות מידה מסוימת של היכרות ותחושת אמון.
יצירת לידים לעסק על ידי צעדים משלימים יעילים
לצד תוכן עיתונאי בפני עצמו כדאי להביא בחשבון דרכים משלימות, הן בתוך הכתבות והן מחוצה להן. כדי להשיג יותר לידים לעסקים קטנים כמו מרפאת השיניים שלכם, כדאי:
- לפרסם בכתבות ובאתר תמונות של "לפני ואחרי", של טיפולים שונים (הלבנת שיניים, ציפויים, יישור שקוף, שתלים ועוד)
- לפרסם קטעים מתוך הכתבות גם בבלוג עם מענה לשאלות נפוצות
- קידום ממומן לצד קידום אורגני של מילות מפתח כמו "רופא שיניים באזור מגוריי" או "מחיר השתלת שיניים"
השגת לידים לעסקים קטנים היא לא משימה של "זבנג וגמרנו". בכל השיטות הללו, התמדה יוצרת תוצאות! איך דבר כזה יותר מדי לידים למרפאות שיניים, והדגש צריך להיות על השגת לידים טובים, שאחר כך הופכים למטופלים. אגב, לא רק פעילות אונליין מהסוג שציינו יוצרת לידים לעסקים. אפשר לפרסם גם המלצות של לקוחות, לפרסום סיפורי לקוחות מיוחדים ואם לקוחות מוכנים, גם לפרסם פרטים שלהם כממליצים.
מלידים – למטופלים מרוצים במרפאת השיניים שלכם
כעת נדגיש כי יצירת לידים לעסק היא צעד ראשון בשרשרת. לאחר מכן צריך לדעת להפוך את הלידים למטופלים מרוצים, מטופלים שחוזרים למרפאה בכל פעם שצריך וגם ממליצים עליה לאחרים. איך עושים את זה? קודם כל תגובה מהירה לכל מתעניין שהשאיר פרטים. כשמטופל לעתיד מתעניין ופונה בבקשת מידע או מבקש שיחזרו אליו, חשוב להשיב במהירות. צריך להודות על האמת – הרבה לידים פונים למספר מרפאות במקביל. המרפאה שמגיבה ראשונה זוכה ליתרון משמעותי.
כמו כן, גם אם המטופל לא זקוק או מעוניין בטיפול כרגע, נסו להשאיר אותו קרוב בעזרת טיפים, מידע וכתבות נוספות. הציעו לשלוח חומרים ומידע, שלחו תזכורות מתי כדאי להגיע לבדיקה תקופתית. כך שומרים אותו כ"ליד קר" שזוכר אתכם, עד שיהיה מוכן להגיע ולהפוך ללקוח מן המניין.