כדאי לי לעשות ביטוח נסיעות לחו"ל דרך סוכן נסיעות?

בשנים האחרונות, לא מעט פעולות הפכו ליעילות יותר, לרוב, באמצעות קיצוץ אנשי המקצוע שתיווכו בין הגופים המוכרים ללקוחות הסופיים. גם ענף הביטוחים למיניהם הפך לישיר יותר, וכיום, בלא כל בעיה, תוכלו לרכוש באופן מקוון לא מעט סוגים של פוליסות ביטוח, ללא מעורבות של סוכן ביטוח ביניכם לבין החברה.

האם "סוכן ביטוח" הוא מקצוע שחלף מן העולם?

לכאורה, נדמה כי, כיום, בעולם ה"ישיר" שלנו, אין צורך יותר בסוכני ביטוח וביחס האישי שלהם. אבל המציאות, כמו תמיד, שונה במקצת. האמת היא שמכירת ביטוחים באמצעות סוכני ביטוח שינתה את פניה, וכיום, היא נראית שונה במקצת. תחום ביטוחי הנסיעות לחו"ל הוא דוגמה מצוינת לשינוי זה.

ונתחיל בציון עובדה שלא רבים מכם יודעים – אך ורק חברות ביטוח מורשות למכור את המוצרים הביטוחיים (כלומר, את פוליסות הביטוח למיניהן). כך שחשוב לדעת, שלא משנה מי מציע לכם את פוליסת ביטוח הנסיעות, הדבר נעשה באמצעות סוכן ביטוח ומול חברת הביטוח. אמנם, מבחינתכם, שני הגורמים הללו הם שקופים לגמרי, ואין לכם קשר ישיר איתם, לא בשלב המכירה ולא לאחר מכן, אבל זו היא תמונת המצב האמיתית.

יתרונות ביטוח נסיעות לחו"ל דרך סוכן נסיעות

וכאן, אתם עשויים לשאול, ובמידה מסוימת של צדק, האם לא עדיף לכם לרכוש את ביטוח הנסיעות ישירות באתר מכירת ביטוח ישיר ולוותר על סוכן נסיעות לחול שנמצא ביניכם לבינו?

התשובה היא לא. זאת, מאחר ולרכישת ביטוח הנסיעות אצל סוכן הנסיעות יש רובד נוסף, מעבר לביטוח-לכשעצמו. סוכן נסיעות מתמחה בסוגי נסיעות שונות ובסוגי יעדים שונים, והוא זה שיידע להבהיר לסוכנות הביטוח שתבטח אתכם בדיוק מה דרוש לכם בפוליסת ביטוח הנסיעות לנסיעה הספציפית שלכם. תסכימו איתנו שרמת הסיכונים האורבים לכם בנסיעה רומנטית זוגית לרומא היא שונה לגמרי מזו של טיול תרמילאים הרפתקני בדרום אמריקה? טיול ג'יפים הרפתקני בספארי באפריקה מול חופשת בטן-גב על חוף בקפריסין – לכל חופשה ונסיעה כזו יש מאפיינים ודרישות ביטוחיות משל עצמה, משהו שיקשה עליכם מאד להשיג באתרים המקוונים למכירת ביטוחים.

חסרונות ביטוח נסיעות לחו"ל דרך סוכן נסיעות

יתרונם היחסי הגדול של אתרי מכירות הביטוח המקוונים הוא קיצוץ המתווך, על כל המשתמע מכך – לרוב, המדובר בסכומים נמוכים יותר ובזמני תגובה מהירים יותר מאשר כשהמדובר בסוכן אנושי. מאידך, בדומה למצב בו אתם פועלים מול סוכן ביטוח שאינו עצמאי אלא מקושר לסוכנות ביטוח ספציפית, אין לכם את האופציה לוודא שאכן קיבלתם את ההצעה המתאימה ביותר לכם ולצרכיכם ולא את ההצעה המשתלמת ביותר למי שמציע לכם את פוליסת הביטוח.

ביטוח נסיעות לחו"ל עושים רק אצלנו

אין ברירה, אם אתם רוצים להיות בטוחים לגמרי שאתם בוחרים בפוליסה המתאימה ביותר לכם ולצרכים הספציפיים שלכם, תצטרכו לבדוק, לבחון ולהשוות בין הפוליסות שמציעות חברות הביטוח השונות. "חוויה" שעשויה להוציא קצת את הרוח מהמפרשים ולעמעם לכם את ההתרגשות מהנסיעה שאתם מתכננים…

וכאן, בדיוק אנחנו נכנסים לתמונה. לא משנה לאן אתם מתכוונים לנסוע, לא משנה עם מי אתם מתכוונים לנסוע ולמשך כמה זמן – לנו יש את כל התשובות עבורכם!

עונים על מספר שאלות ממוקדות (חשובות!), לוחצים על כפתור, ותוך מספר דקות אתם מקבלים, ישירות אליכם, את כל ההצעות מכל חברות הביטוח המובילות בישראל כיום!

כבר לא צריך להתקשר לאינסוף סוכני ביטוח, להמתין על הקו, לחכות שיחזרו אליכם בטלפון או בהודעה, אנחנו עושים הכל במקומכם. לכם, נותר רק לבחור!

Scroll to Top
דילוג לתוכן