תערוכת CIIE בסין ממש מעבר לפינה – הזדמנות פז לחברות הייטק ישראליות

כבר שנים שסין מבססת את מעמדה כמרכז בעל חשיבות לאין ערוך לעסקים בינלאומיים. במציאות כזו, אין כל פלא שחברות כה רבות מחפשות אחר הזדמנויות להפגין נוכחות בכנסים עסקיים ולרקום קשרים עם גורמים מרכזיים במדינה. תערוכת היבוא הבינלאומית של סין (CIIE) מתגלה לאחרונה כאחת מהפלטפורמות היעילות לטיפוח שיתופי פעולה עסקיים ויחסי ציבור. עכשיו, כש-2023 CIIE ממש מעבר לפינה, חברות ישראליות ניצבות בפני הזדמנות פז להעצים את נוכחותן בשוק הבינלאומי. ביתן החברות הישראליות באולם טכנולוגיית המידע והתעשיות עתירות הידע, מאפשר לחברה שלך לקבל נראות אופטימלית וגישה לחברות מכל רחבי העולם המחפשות אחר שיתופי פעולה. לכל אורך הדרך, יעמוד לרשותך ייעוץ מקצועי צמוד שיאפשר לך למצות את המיטב מהנוכחות שלך. כאן, נסביר כיצד ה-CIIE זכה למעמד בעל חשיבות כה רבה ונסקור את שלל ההזדמנויות שהתערוכה טומנת בחובה לחברות ישראליות.

מהי בעצם תערוכת הייבוא הבינלאומית של סין?

תערוכת היבוא הבינלאומית של סין (CIIE), מתקיימת מדי שנה בשנחאי ונחשבת לאירוע בעל חשיבות רבה בלוח השנה העסקי העולמי. התערוכה מעניקה הצצה חשובה אל ההיצע המגוון והעוצמתי של השוק הסיני ובו בעת, מעניק לעסקים פלטפורמה להציג מוצרים ושירותים, לרקום קשרים ולהניח את היסודות ליחסי סחר. הכנס, הממוקד בייבוא, מושך אליו קונים, מוכרים וגורמים מובילי תעשייה מרחבי העולם, תוך יצירת פלטפורמה מיטבית לרשתות עסקיות, יצירת עסקאות והרחבת שווקים. ה-CIIE מציע הזדמנות ייחודית לחברות ישראליות לבנות בסיס איתן לצמיחה ולכונן קשרים עם חברות בכל רחבי העולם ועם גורמי ממשל רלוונטיים.

שלל הזדמנויות לחברות הישראליות

לחברות ישראליות יש לא מעט מה להרוויח מההשתתפות ב-2023 CIIE. אין כיום ארגון עסקי בעל שיעור קומה שלא מודע לגודל העצום ופוטנציאל הצמיחה הכלכלי של השוק הסיני ומודע לבסיס הלקוחות המשמעותי למוצרים ושירותים ישראלים שהשוק הזה מציע באופן פוטנציאלי. מעמד הביניים הסיני מתרחב במהירות ויוצר שוק צרכנים מתפתח הרעב לסחורות באיכות גבוהה. יתרה מכך, ה-CIIE מספק פלטפורמה ליצירת שותפויות ושיתופי פעולה מניבים עם עסקים סיניים, המאפשרת לחברות ישראליות להתחבר לערוצי הפצה חדשים ולהגיע לקהל רחב יותר.

עבור חברות העוסקות בטכנולוגיה, מדובר בנוכחות חובה. להייטק ניישן יהיה מקום של כבוד בכנס שכולו אומר חדשנות. גם סין ממקדת כיום חלק ניכר ממשאביה בפיתוח מגזרי ההייטק, החקלאות והמדטק, עם דגש על פתרונות סביבתיים מתקדמים. ההתאמה הזו בין האינטרסים הישראליים והסיניים בהקשר הפיתוח הטכנולוגי הופכת את ה-CIIE לנקודת מפגש משמעותית לבניית שיתופי פעולה ומאפשרת לחברות ישראליות להציג את הפיתוחים העדכניים ביותר בקרב קהל שרעב לבשורות כאלו. בנוסף, האירוע מספק הזדמנויות להחלפת רעיונות, שיח מתמשך ולימוד משותף שמעניק תובנות חשובות אודות מגמות שוק והעדפות צרכנים בסין.

כיצד ניתן למצות את המיטב מהנוכחות בתערוכה?

הביתן הישראלי ב-CIIE מציע פלטפורמה אסטרטגית לחברות ישראליות להציג את ההצעות שלהן וליצור קשר עם קונים, יבואנים ומפיצים מכל רחבי העולם. ביתנים אלו מספקים נוכחות אחידה לעסקים ישראלים, יוצרים תדמית מותגית מגובשת ומטפחים הזדמנויות נטוורקינג בתוך הקהילה העסקית הישראלית. צוות PTL Group יכסה עבורך את כל צרכי ההרשמה ומספק לך מעטפת נרחבת של שירותים – מעיצוב ומיתוג הביתן ועד לשירותי תרגום ותמיכה טכנית. אל הביתן, מוזמנים מדי יום אנשי מפתח ממגוון תעשיות ומאפשרים לחברה שלך חשיפה אופטימלית.

כדי להבטיח שאכן יהיה באפשרותך למצות את המיטב מכל מה שיש לתערוכה להציע, חשוב להשקיע בעיצוב הדוכן ובניית הצעת הערך. דוכנים מזמינים, אינפורמטיביים ושיודעים כיצד לפרוט על מיתרי הסנטימנט של התרבות הסינית, יוכלו להפיק ערך אדיר מנוכחות כזו. אם החלטת להתחיל להפגין נוכחות כבר ב-2023, אלו כמה נקודות שכדאי לקחת בחשבון.

לערוך מחקר שוק יסודי

זה הזמן להבין לעומק את האקלים התחרותי, לזהות את העדפות הצרכנים ומגמות השוק, להכיר לעומק את הרגולציה הסינית ולהתאים את היצע המוצרים והמסרים השיווקיים שלך לנתונים בשטח.

לא להזניח את ההיבט התרבותי

גישור על פערי שפה הוא קריטי כדי להבטיח תקשורת יעילה ומניבה. מומלץ להסתייע בנציגים דו לשוניים שיוכלו לתווך את המסר שלך אל התרבות הסינית ותציג את תדמית המותג שלך באופן הנכון ביותר לקהל זה. מעבר לעובדה שתרגום איכותי למנדירינית הוא קריטי כדי להעביר את המסר, חשוב להכיר היטב את נורמות ההתנהגות והעסקים בסין כדי להתחיל את שיתוף הפעולה על בסיס יציב.

לנצל את הכוח שבפלטפורמות הדיגיטליות

לסין יש נוף דיגיטלי ייחודי עם פלטפורמות מקומיות בהן מתנהל שיח ער. היכרות עם הפלטפורמות הללו יאפשרו לך לשפר את נוכחות המותג שלך, ליצור קשר עם לקוחות פוטנציאליים ולהציג את המוצרים והשירותים שלך בצורה האמינה ביותר.

לתחזק את הקשרים באופן מתמיד

מומלץ לתעד היטב במהלך התערוכה כל התקשרות עם שותפים פוטנציאליים או לידים שהצלחת לייצר. בניית תוכנית ברורה להתוויית התקשורת הרציפה ורקימת שיתופי פעולה קונקרטיים עם גורמי ממשל ושותפים עסקיים הם אלו שיקבעו בסופו של דבר עד כמה ניתן יהיה להפיק תועלת של ממש מההשתתפות ב-CIIE. כעת, כשהעולם נעשה קטן מתמיד וסין הופכת ללב הפועלם של הפעילות העסקית הגלובלית, חשוב לוודא שגם לחברה שלך יהיה מושב במקום בו הכול קורה. ההרשמה לביתן הישראלי תאפשר לך לקבל ליווי צמוד וסיוע שוטף לכל אורך התערוכה. הנרשמים לביתן אף יקבלו עדיפות בהרשמה למגוון Roadshows שייצאו במהלך התערוכה לשלל תעשיות רלוונטיות ועם גורמי ממשל סיניים. אנו מזמינים אותך לפנות אלינו עוד היום ולמצות את המיטב מנוכחותך בתערוכה

Scroll to Top
דילוג לתוכן