stock, iphone, business-624712.jpg

קורס פיתוח אפליקציות

קורס פיתוח אפליקציות (באנגלית- app development course) הוא ללא ספק אחד הקורסים המבוקשים ביותר בעשור האחרון. האפליקציות מקיפות אותנו בחיי היום-יום, בכמות גבוהה הרבה יותר ממה שאנחנו חושבים, לכן זה רק הגיוני שאנשים רבים מתעניינים בתחום ה-App Development ורוצים להעמיק בו, לחקור אותו ואף לעבוד בו. יחד עם זאת, אנשים רבים לא מקדישים את הזמן לבדוק קצת יותר לעומק את הקורסים האלה, מה הם כוללים, מהם אפיקי העבודה הצפויים להם לאחר סיום הקורס ועוד. אם גם אתם מתעניינים בקורס פיתוח אפליקציות ורוצים לוודא שלא שכחתם לשאול שום שאלה חשובה – אנחנו מזמינים אתכם להמשיך לקרוא.

לימודי פיתוח אפליקציות – מה הם כוללים?

לימודי פיתוח אפליקציות הם לימודים מגוונים ומעשירים הנותנים כלים לפיתוח אפליקציות דרך שפות קוד שונות. בעקבות הביקוש הרב, מכללות רבות כיום מציעות קורסי פיתוח אפליקציות שונים ומגוונים. חשוב לשים לב שישנם קורסים ייעודים למכשירי Android  וקורסים ייעודים למכשירי iPhone השונים. הדבר חשוב משום שהחומר הנלמד בקורס פעמים רבות ייועד לסוג מסוים של מכשירים ויכלול בנוסף גם לימודי בניית אתר אינטרנט, לימודי שפת קוד רלוונטיות, אפיון ועיצוב של ממשק משתמש ועוד. 

app development course – עדיף ללמוד באנגלית או בעברית?

מרבית קורסי פיתוח האפליקציות בארץ מלמדים בשפה העברית. אם זאת, תוכלו למצוא בקלות קורס פיתוח אפליקציות המועבר בשפה האנגלית, לרוב כותרתו תהיה "app development course". אין יתרון משמעותי ללמידת הקורס בשפה האנגלית, משום ששפת הקוד היא אוניברסלית ונלמדת באותה צורה בכל שפה. 

מה מקבלים בסוף הלימודים?

מכללות ומקומות לימוד רבים מעניקים לתלמידיהם תעודת גמר בפיתוח אפליקציות (App Development) לאחר סיום הלימודים. הלימודים מוכרים כלימודי תעודה ולא כלימודי תואר, אך בימינו זה לגמרי מספיק כדי לזנק למים העמוקים ולהתחיל לעבוד במגרשים של הגדולים. 

לאילו משרות אוכל להגיש מועמדות לאחר הלימודים?

לאחר שתסיימו את קורס פיתוח האפליקציות בהצלחה, תוכלו להתחיל להגיש קורות חיים ומועמדויות לחברות העוסקות בפיתוח אפליקציות ( באנגלית הן נקראת גם.(an app development company חברות אלה, המתמחות בייצור, הקמת והפצת אפליקציות מסוימות, ישמחו לקבל לשורותיהם אנשים שסיימו את לימודיהם בהצלחה והם בעלי יכולות מוכחות. בנוסף, תוכלו לצאת לדרך עצמאית, לפתח אפליקציה לגמרי לבד או להקים an app development company משלכם.  

Scroll to Top
דילוג לתוכן