דף נחיתה לדוגמה בנושא שיווק דיגיטלי

דף נחיתה לדוגמה בנושא: שיווק דיגיטלי

הגיע הרגע לפריצה הגדולה שלכם בדיגיטל. אנחנו במדיהלוג'י מעמידים לרשותכם פלטפורמה פורצת דרך שתאפשר ללקוחות שלכם לבצע רכישות דיגיטליות ולכם לנהל את הנכסים שלכם ברשת ביעילות חסרת תקדים.
דרך מערכת חכמה אחת, ניתן מהיום לקבל מענה לכל צרכי ניהול המותג שלכם ברשת, בכוחות עצמכם.

מגוון רחב של כלים חכמים

אנחנו במדיהלוג'י בונים את מותג העסק מאפס, מרחיבים את קהל הלקוחות ומעניקים להם חוויית משתמש בסטנדרטים הגבוהים ביותר:

  • One stop shop – אין כבר צורך במגוון רחב של כלים לניהול האתרים והחנויות הדיגיטליות – מערכת אחת מכסה את כל הצרכים שלכם.
  • נוכחות דיגיטלית מותאמת אישית – הצוות שלנו במדיהלוג'י לומד את זהות המותג שלכם ומעצב עבורכם נראות ייחודית.
  • תמיכה טכנית – מתלבטים לגבי הוספת פיצ'ר לדף העסק? שירותי הסליקה לא עובדים חלק? זקוקים לעזרה? אנחנו במדיהלוג'י כאן בשבילכם!
  • חוויית משתמש – פלטפורמה פשוטה שלא מתפשרת על איכות העיצוב והניהול השוטף של המותג שלכם.
  • לכל סוגי העסקים – מענה ייעודי לעסקים בכל קנה מידה, קטנים כגדולים.
  • חיסכון בזמן ומשאבים – כתובת אחת, תחנה אחת ואפשר לעשות הכל לבד.

כמה מילים עלינו

במשך שנים, אנחנו במדיהלוג'י פעלנו כיזמים בעולמות הדיגיטל. עם ידע מקצועי מקיף וניסיון בליווי בעלי עסקים ממגוון תחומים, למדנו מקרוב צרכים, אתגרים ומאפיינים ייחודיים של ענפי תעשייה שונים במשק הישראלי. הידע יקר הערך הזה הניח את היסודות לפלטפורמה ייחודית שפיתחנו במדיהלוג'י, אשר תסייע לכם לצלוח את החסמים שעומדים בדרככם לנוכחות דיגיטלית מלאה. הפלטפורמה מציעה ממשק נגיש ונוח לתכנון ועיצוב אתרי תדמית, חנויות דיגיטליות ואפילו מסעדות ורשתות קמעונאיות. אין צורך בידע קודם בבניית אתרים או במומחיות מסוימת בשיווק – אפשר פשוט להתחיל לשחק עם כל האפשרויות עד שתשיגו נוכחות מלאה של העסק שלכם במרחב הדיגיטלי.

רוצים להתחיל לעבוד על הנוכחות שלכם בדיגיטל כבר עכשיו? נשמח לשמוע מכם! לחצו על "יצירת קשר" ושאלו כל שאלה, מבטיחים לחזור אליכם כמה שיותר מהר…

פיצ'רים חכמים שייקחו את העסק שלכם חמישה צעדים קדימה

  • ניהול מרקט חכם: הגיע הזמן להתחבר לבסיס לקוחות רחב יותר עם המרקט המקוון שלנו. בעזרת כלי דיגיטלי חכם ונוח, ניתן לנהל בקלות מגוון קטגוריות מוצרים, לנהל מלאי וספקים, לבצע מעקב אחר משלוחים ולהפוך את תהליך הרכישה והניהול נוח מתמיד עבורכם ועבור הלקוחות שלכם.
  • חנות דיגיטלית: מוכרים מוצרים ושירותים על פלטפורמה נוחה לניהול ומעניקים חוויית משתמש אופטימלית שתזניק את המכירות.
  • מסעדנות: הפיצ'ר הייחודי שלנו למסעדות מאפשר לכם לנהל את התפריט בכמה קליקים ולנהל מערך הזמנות חכם, יעיל ומזמין. מעדכון מנות חדשות, דרך ניהול ביקורות לקוח ועד למעקב אחרי משלוחים, הכול זמין לכם על ממשק אחד בקלות.
  • אתר תדמית לעסק: מעצבים נוכחות ויזואלית למותג שלכם ברשת עם אתר תדמית מותאם אישית. המותג שלכם – האסתטיקה שלכם.
  • מאמן אישי לשירותים דיגיטליים: אנחנו לא פשוט נזרוק אתכם למים. איש מקצוע בעל שנים של ניסיון מצוות מדיהלוג'י מלווה אתכם לכל אורך המסע בדיגיטל ומסייע לכם לבנות ולשפר באופן מתמיד את הנוכחות הדיגיטלית של המותג.

שאלות ותשובות

איך מתחילים למכור מוצרים באמצעות הפיצ'ר של החנות הדיגיטלית?

פשוט מאוד – כל שצריך לעשות הוא להירשם לפלטפורמה שלנו, לקבל שם משתמש וסיסמה ולהקים את החנות! איך עושים את זה? מתחברים לממשק ובעזרת העלאת תמונות ותיאורי מוצר מתחילים לבנות את החנות – כן, עד כדי כך פשוט.

מה בעצם ה"בשורה" שלכם ביצירת נוכחות דיגיטלית לבעלי עסקים?

אנחנו במדיהלוג'י מציעים פלטפורמה יעילה, פשוטה ונגישה לכל משתמש, המאפשרת לכל בעל עסק וללא קשר לתחום עיסוקו להקפיץ את הנוכחות הדיגיטלית שלו ברגע אחד. אנחנו פיתחנו פלטפורמה ייחודית וסגורה, המאפשרת לכל משתמש רשום מגוון שירותים דיגיטליים לניהול העסק והנוכחות הדיגיטלית שלו – החל מעיצוב והתאמת מבנה אתר התדמית, הזנת תכנים ועד שירותי סליקה.

האם ניתן לבחור פיצ'ר אחד ולצרף אותו לאתר קיים מחוץ לפלטפורמה שלכם?

לא, הפלטפורמה שלנו מציעה one stop shop ומציעה לכל בעל עסק, בכל קנה מידה את מלוא השירותים והפיצ'רים הדרושים לו. ניתן לבחור באילו פיצ'רים להשתמש אך הם מתוכננים לפעול דרך המערכת שלנו ואינם יוצאים החוצה.

איך אתר תדמית יכול לשפר את הנוכחות המקוונת של העסק שלי?

אתר התדמית שלנו מאפשר לכם להציג באופן חזותי ומותאם אישית את המוצרים, השירותים וזהות המותג שלכם. על ידי הצגת תמונות באיכות גבוהה שתופסות את מהות העסק, תוכלו למשוך לקוחות פוטנציאליים ולהשאיר רושם שמייחד אותך מהמתחרים.

נרשמתי, בחרתי את הפיצ'רים, התחלתי לעצב את האתר ונתקעתי. אתם מספקים תמיכה טכנית?

בהחלט. אנחנו במדיהלוג'י מציעים תמיכה טכנית בזמינות גבוהה עבור כל היבטי ניהול הפלטפורמה – מאחסון וניהול שרתים ועד לפתרון בעיות בזמן אמת ותחזוקה שוטפת. אז אל חשש, אפשר פשוט להתחיל לשחק עם האפשרויות ואנחנו כאן בשבילך לכל שאלה.

Scroll to Top
דילוג לתוכן