סירה בצפון קפריסין

דברים מעניינים לעשות בצפון קפריסין

אם אתם אוהבים חופשה אותנטית גם בארץ וגם בחו"ל, בטח כבר גיליתם את יתרונותיהם של הצימרים. אמנם זו מילה בגרמנית שמשמעה "חדר", אבל היום אתם מקבלים יותר מסתם חדר. הכוונה היא לאירוח מפנק ואישי בסגנון של מלונות בוטיק מפוארים במיוחד. אנחנו מזמינים אתכם להמשיך לקרוא ולגלות מקום מפתיע לחופשה בסטייל שלכם – צפון קפריסין.

צפון קפריסין

צפון קפריסין (או קפריסין התורכית) מהווה כשליש מהאי קפריסין, אבל בניגוד לחלק הדרומי (היווני) פה האווירה שונה לחלוטין– מה שהופך אותו למקום המושלם לנופש לאלו שחולמים על יעד בתולי ולא ממוסחר.

באזור זה מתגוררים רקכ-300,000 איש בלבד ויש בו מורשת ייחודית, היסטוריה עשירה, פסטיבלים מעניינים עם מוזיקה מקומית, אפשרויות בילוי שאין בדרום האי, עבודות יד בנות אלפי שנים, אוכל טעים ואפילו אדריכלות מסורתית.

בוגאזי – המקום שלכם לתפוס שלווה

גולת הכותרת בעינינו בצפון קפריסין היא כפרי הדייגים ובראשם עיירת הדייגים בוגאזי. וכן, חוץ מצימרים איכותיים יש פה עוד הרבה מה לעשות. והנה כמה דוגמאות:

  • המעגן המקומי – במהלך היום המעגן משמש כנקודת בילוי למשפחות הודות למזרקות ולגינות, אבל עם רדת הלילה המקום משנה את פניו. לכאן מגיעים התושבים כדי לטייל, לדון ברכילות ובעיקר – להיפגש עם חברים ובני משפחה.
  • פסטיבל הענבים – אמנם הפסטיבל נערך בעיירה הסמוכה Mehmetcik כל אוגוסט, אבל רוב הסיכויים שלא יהיו בה מקומות לינה בתקופה זו. במקום תוכלו לרכוש מוצרים שונים שעשויים מענבים וגם להכיר את תרבות היין המקומית המתפתחת.
  • חצי האי קרפז – בוגאזי מהווה בסיס מצוין למי שרוצה לטייל בחצי האי קרפז שנמצא 4 ק"מ מהעיירה, לשון היבשה של קפריסין שנחשבת לסימן ההיכר של האי. כאן יש כנסיות עם אגדות מסתוריות, טבע פראי וחמורי בר שמסתובבים חופשי והפכו לסמל קפריסאי.
  • פמגוסטה – בוגאזי היא נקודת מוצא מצוינת גם לטיולים בעיר הרפאים הזו. במקום יש עתיקות מתקופת הוונציאנים שמעולם לא נפרצו, חופים מבודדים ושילוב מיוחד במינו של ישן וחדש.

וזה כמובן לא הכל. בבוגאזי תוכלו ליהנות גם מפעילויות ימיות שונות (מספורט ימי ועד שייט) ותוכלו לשכור רכבי 4*4 לטיולים שלכם. בקיץ הקרוב אנחנו בצפון קפריסין. ומה איתכם?

Scroll to Top
דילוג לתוכן