מה צריך לקחת לטיול ארוך בלונדון?

רוב הישראלים מגיעים אל לונדון לפרקי זמן קצרים או לסוף שבוע ארוך. לפעמים יוצאים קצת מהקופסה ומקדישים ללונדון כמה ימים מתוך טיול מקיף בממלכה הבריטית. גם פה זו טעות.

בלונדון יש כל כך הרבה מה לראות ולעשות שאפילו כמה שנים לא יספיקו לכם. נכון, לכל אחד יש את תחומי העניין ואת התחביבים היקרים לליבו אבל לונדון מתאימה לכולם. כאן כל אחד ימצא משהו לאהוב: קולינריה מעניינת ששואבת השראה ממטבחים שונים בעולם, כדורגל איכותי, מחזות זמר ברמה שאין במקומות אחרים, אטרקציות לילדים, מוזיאונים מעניינים, אמנות פורצת דרך וזו כמובן רק רשימה חלקית.

ללונדון צריך להקדיש טיול ארוך של שבוע לפחות בתור התחלה ולחזור אליה להשלמות. אבל מה לקחת לטיול ארוך כזה חוץ ממטריה ומעיל גשם? הנה רשימת פריטי המאסט שלנו:

  • כסף מזומן – בכל האתרים והפורומים על לונדון אומרים שאפשר לקנות הכל באשראי והם צודקים, אבל לא לגמרי. תמיד חשוב שיהיה איתכם גם כסף מזומן לכל מקרה חס וחלילה טפו טפו. למשל, אם האשראי שלכם ייגנב, ייאבד או אם סתם שכחתם את הקוד תמיד טוב שיהיה לכם גיבוי. וטיפ חשוב – אל תשכחו לרשום לעצמכם את הקוד של האשראי. תצאו ממש פיתה אם תגיעו לשלם בלעדיו.
  • מזוודה על גלגלים – שרוב המזוודות היום מצוידות בפלא הטכנולוגי שהמציא האדם הקדמון ושנקרא גלגלים, כך שאתם מסודרים אבל לונדון היא לא הלבנט שאנחנו מכירים. גודלן של תחנות הרכבת ושדות התעופה יעמידו גם את המזוודות האיכותיות ביותר למבחן. מומלץ לבדוק עוד בבית שהגלגלים תקינים ושיכולים לסחוב משקלים למרחקים. קצת ניקיון ושמן יעשו את העבודה.
  • ביטוח רפואי ללונדון – נכון, לונדון היא לא עולם שלישי ומה כבר יכול לקרות לכם בעיר הגדולה? לצערי התשובה היא – הכל. אני יודע שאני נשמע כמו סבתא שלי ושלכם, אבל הטיפול הרפואי בלונדון במידת הצורך יקר להפליא. אתם ממש לא רוצים לזכור את הטיול מהצד הזה של הכיס שלכם. תעשו ביטוח בריאות ותחזרו הביתה בשלום כדי שכולם יוכלו לקנא בכם. בעיניי זה שווה הכל.
Scroll to Top
דילוג לתוכן