רכב סוזוקי

סוזוקי – דגמים מובילים ויתרונות

כל מה שאפשר לדעת על סוזוקי תוכלו למצוא כאן, דגמים מובילים ויתרונות. סוזוקי עומדת בשורה הראשונה של רכבים יפניים וידוע כי רכב יפני זו איכות ללא פשרות. ולא בכדי הנהג הישראלי אוהב רכבים יפניים וברשימת היצרנים המוכרים ביותר ניתן למצוא את טויוטה, מיצובישי, מאזדה, ניסן וכמובן את סוזוקי. בואו נצא לדרך עם סוזוקי.

סוזוקי בישראל

חברת סוזוקי היפנית היא חברה אשר פעילה מתחילת המאה ה-20, אבל החלה לייצר מכוניות בשנת 1955. ההתחלה היתה עם אופנועים. החברה ייצרה מספר דגמים קטנים, בעיקר עבור השוק המקומי והתמחתה בעיקר בהנעה כפולה ובמכוניות מסחריות.

בשנות ה-80, עם רכב שטח זעיר SJ שעבר כמה גלגולים, תחילה סמוראי, אחריו מיני ליפט וסיים בתור רכב השטח הקומפאקטי, הדגם ויטארה המוכר לנו, הפכה סוזוקי לשחקן מרכזי על מגרש המכוניות העולמי.

שינוי משמעותי במיצוב של החברה היה עם הצגת הסוויפט המעוצבת בשנת 2004 שנבחרה גם למכונית השנה ב-2006 ומיוצרת בהונגריה. סוזוקי כיום היא בין עשר היצרניות הגדולות בעולם, המתמחה בעיקר בדגמים קומפקטיים וקטנים ומייצרת תריסר דגמים, ביניהם ארבעה רכבי פנאי.

סוזוקי הייתה ליצרן המכוניות היפני השני שדגמים שלו הגיעו לישראל, כבר ב-1984. האמינות והיכולות שהפגינו רכבי השטח הזעירים של סוזוקי נתנו למותג יתרון עם כניסתו לארץ ודגמים מוצלחים כגון באלנו ואלטו המשיכו במגמה הזו. יבואן סוזוקי בארץ היא חברת מכשירי תנועה.

דגמי סוזוקי

סוזוקי קרוס אובר 4X4. רכב משפחתי סולידי המקנה תחושת בטחון אך גם מסוגל לטפס בעליות ולהשאיר אחריו אבק לרכבים אחרים. רכב נאה עם מראה מודרני, בעל מערכת הנעה כפולה מצוינת הנוטעת תחושת אמון במי שנוהג בה. מכונית המתבססת על ידע נצבר, כזה שהופך את המכונית לטובה ברמה ההנדסית ומאפשר לה להתמודד מול יצרניות הרכב היפניות האחרות. בהיבט המכאני  האיכות נשמרת ואף משודרגת.

סוזוקי ג'ימיני. רכב השטח הזעיר של סוזוקי שעבר גלגולים שונים מאז יוצר בשנת 1970. בעל שלדת סולם עם סרנים חיים, אבל לדור החדש של ג'ימיני יש שלדה חזקה יותר וקלה יותר. המרכב קצר יותר מהדגם הקודם, מפשק הסרנים גדול יותר, מכלול המתלים החדשים והמוט המייצב מבפנים עבה יותר. מרווח הגחון דומה לדגם הקודם אך זווית הנטישה והגישה משופרות ב-3 מעלות, ל-37 ו-49 מעלות. העיצוב שלו קובייתי ויוצר הופעה קשוחה למרות גודלו הזעיר. תא הנוסעים מעוצב בסגנון ישן עם קווים מודרניים.

סוזוקי סוויפט. מדובר באחד מהדגמים המובילים של החברה. רכב עם ג'אנטים גדולים ומרשימים בקוטר של  16 אינץ', עיצוב מוקפד ויפהפה ותא נוסעים מרווח ונעים עם שעון מכוונים עגול וגדול ועוד. דגמי סוזוקי סוויפט מגיעים עם מערכת מולטימדיה משוכללת הכוללת WAZE, אפשרות לגלוש באינטרנט ועוד. מדובר במכונית נפלאה לנסיעה בכבישים עירונים ובין עירוניים.

Scroll to Top
דילוג לתוכן