laptop, computer, green screen-3781381.jpg

מסך ירוק לאירוע

שירות של מסך ירוק לאירוע המאפשר חווית צילום אטרקטיבית במיוחד לאורחים. מדובר בעמדת צילום המגובה במסך רקע ירוק ומאפשרת לאורחים להצטלם באופן עצמאי בכל אירוע. המסך הירוק מאפשר להם לערוך את הרקע של התמונה ובמקומו לשים תמונה של ים, כפר פסטורלי ואפילו רקע של חלל.

הצבע הירוק בעל ניגודליות גבוהה ולכן העריכה שלו קלה יותר. כדי שהתמונות יצאו באיכות גבוהה חשוב להקפיד על ציוד מקצועי של תאורה מצלמה ומדפסת תואמת. בנוסף יש למקם את הציוד בצורה כזו שתאפשר תאורה שוטפת וכיסוי מלא של הרקע.

למי מתאים מסך ירוק לאירוע?

השירות מתאים עבור כל מי שמארגן אירוע. קטן או גדול. אירוע משפחתי, כנס, השקה, אירוע חברה ועוד. כשמגיעים אורחים לאירוע הם יזכרו את החוויה והתחושה שהיתה להם. עמדה לצילום עצמאי בהחלט תאפשר להם זאת. הם יקבלו מזכרת שמלווה בחוויה חדשנית ויצירה על פי טעמם האישי. למארחים זו הזדמנות להביע הערכה ולשלב הקדשה על התמונה בצירוף לוגו או שם.

איך מקבלים את השירות?

חשוב לציין כי מדובר בשירות שניתן על ידי צוות מקצועי. לא מדובר בציוד שניתן להשכרה או מכירה. בראש ובראשונה יש לתאם ציפיות מול החברה. לציין את מספר האורחים שעתידים להגיע. היכן האירוע יתקיים, מה גודלו של האולם ועוד. יש לבחור מיקום נח לצילום שיאפשר למסך הירוק להיפרש בצורה מותאמת ומרווח מספק לצילום. כמו כן נדרש מקום להעמיד את הציוד הנלווה: תאורה, מצלמה מדפסת ועוד. האורחים מגיעים לעמדה ומצטלמים באופן עצמאי.

מסך ירוק לאירוע שלכם אז אם יש לכם אירוע בקרוב ואין לכם רעיון איך לשדרג אותו. מסך ירוק לאירוע יאפשר לכם להפוך אותו לאטרקטיבי במינימום מאמץ. בין אם מדובר באירוע ערב או אירוע בוקר. אירוע באולם ואירוע בגן אירועים. תוכלו לשלב עמדת צילום. כל מה שנשאר לכם זה להזמין את הצוות לבחור היכן תוצב העמדה ולתת לאורחים לצאת עם מזכרת אישית וחוויה שלא תשכח

Scroll to Top
דילוג לתוכן