photographer, frog, fun-868106.jpg

רקע ירוק לצילום

מסך ירוק לצילום מאפשר לצלם תמונה עם רקע של הרי ההימלאיה מסלון הבית. המסך הירוק נותן לשתול בתוכו כל תמונה שרוצים והיא תשתלב בצורה הרמונית בתוך הצילום. באולפני טלויזיה למשל, משתמשים באופן תדיר במסך הירוק.. הוא משמש לצילום משולב באולפנים ומאפשר לחזאי להראות את תחזית מזג האוויר באמצעות מפה או גרף.

למה דוקא רקע ירוק?

המסך הירוק שפרוש ברקע נבחר בגלל שהוא בולט מאד וקל לזיהוי. לכן, קל יותר לבצע עריכה בתכנה כאשר יש רקע ירוק לצילום. הדמות בצילום צריכה ללבוש בגדים שאינם בצבע ירוק כדי שהוא לא יטמע אף הוא בתוך הנוף. אך בסרטים רבים בהם מציגים גוף בלתי נראה משלבים בגדים ירוקים וכך נוצר מצב בו הראש מרחף והגוף שקוף.

שימושים נוספים עבור רקע ירוק לצילום:

  1. רקע ירוק לצילום מאפשר להוזיל משמעותית את עלויות ההפקה של הסרטים. במקום להטיס שחקנים ליעדים שונים בעולם, אפשר פשוט לצלם אותם באולפן מרושת במסכים ירוקים ולשלב את הרקע הרצוי על הסט .
  2. להגיע ליעדים בלתי מושגים כדוגמת החלל. אי אפשר לטוס לשם סתם כך, לכן מי שמבקש לצלם תמונה כשהוא נמצא בחלל יכול לבצע זאת באמצעות מסך ירוק.
  3. המסך הירוק מאפשר להפוך אולפני טלוויזיה לדינאמיים ולהציג בהם גרפים ותמונות  תלת מימד בצורה אסתטית.
  4. בעידן הרשתות החברתיות כולם מחפשים את האתר האטרקטיבי הבא להצטלם בו. בלוגריות טסות לקצה העולם לנופים עוצרי נשימה או מחפשות את המסעדה הכי פוטוגנית. עמדות צילום עם מסך ירוק מאפשרות לבצע תמונות איכותיות עם כל רקע רצוי ולשתף ברשתות החברתיות בלי מאמץ.
  5. באמצעות מסך ירוק זמרים יכולים ליצור קליפים מושקעים ומרתקים. להתחבר למילים בשיר באמצעות תמונות משולבות ורקעים יפים.

רקע ירוק לצילום משדרג את חווית התמונה. מאפשר לחסוך בעלויות ולהגיע לתוצאות מצויינות בדיוק כמו במציאות. אולפנים מקצועיים מצויידים בתאורה טובה וטכנולוגיה המאפשרת להם לקבל את האפקט. אך גם חובבנים יכולים ליצור תמונה טובה עם תכנה גרפית איכותית, רקע ירוק ותאורה ממוקדת.  

Scroll to Top
דילוג לתוכן