wedding, bride, the groom-609105.jpg

מסך ירוק לחתונה

חתן וכלה מתכננים את יומם הגדול לפרטי פרטים. עורכים רשימות, מתאמים בין הגורמים השונים, מתייעצים עם אנשי מקצוע. הכל כדי להגיע ליום הגדול בצורה מושלמת ובלי שיחסר דבר. הדבר האחרון שסוגר את האירוע בצורה נכונה אלו המזכרות לאורחים. חשוב להבין לא מדובר בטרנד חולף, אלא בצורך. להגיד תודה לכל אורח שהגיע ולהשאיר לו משהו קטן וסמלי למזכרת.

מסך ירוק לחתונה – למזכרת שלא תשכח.

מסך ירוק מאפשר לעולם הקולנוע והצילום לבצע צילומים כשהוא נמצא ברקע ולהנפיש לאחר מכן סרטוני וידאו ורקעים שונים המחליפים את הרקע הירוק. מדובר בטכניקה רבת שנים שהלכה והשתפרה עם הזמן.  הצבע הירוק דומיננטי וניתן לעצב בקלות יותר ולהחליפו ברקע שונה. מסך ירוק לחתונה מאפשר בדיוק את אותה פעולה. הצילומים של המשפה והחברים מתבצעים כאשר המסך הירוק ברקע וניתן לבחור איזה רקע שרוצים לשלב

מזכרת לאורחים

כיום כבר לקחו את עניין המסך הירוק כמה צעדים קדימה. ניתן ליצור עמדת צילום עצמאית לאורחים. בה הם מפיקים תמונת מגנט מזכרת מהאירוע כשהם בוחרים את הרקע, והאביזרים. ובנוסף הם יכולים לשתף את התמונה עם החברים ברשתות החברתיות. מסך ירוק לחתונה לוקח את צילום המגנטים כמה צעדים קדימה ומאפשר לצאת עם מזכרת משודרגת. כדי להשלים את התמונה תבקשו מצוות התפעול של עמדת הצילום להוסיף לכל מגנט משפט כמו" תודה שהשתתפתם בשמחתנו" עם תאריך האירוע.

היכן למקם את עמדת הצילום?

לכל אולם יש מבנה שונה. ישנם גני אירועים פתוחים ואולמות סגורים. את הצבת עמדת הצילום חשוב לתכנן היטב ולתאם מראש מול בעלי האולם. העמדה דורשת חיבור לנקודת חשמל בטוחה. מקום להניח את המסך, עמוד התאורה המצלמה והמדפסת. חשוב ליצור פינה רחבה מספיק בה יוכלו האורחים להצטלם אך לא במקום שיפריע למעבר או באזור רחבת הריקודם. פינה שקטה ורגועה שתאפשר לאורחים להצטלם בלי הפרעות ורעשי רקע חזקים. באירועים מרובי משתתפים אפשר לשים 2 עמדות צילום ואפילו יותר.

אז אם אתם מתכננים חתונה, כדאי שתוסיפו לרשימה גם מסך ירוק לחתונה. הוא ישדרג את האירוע ויאפשר לאורחים להנות מחווית צילום חדשנית.

Scroll to Top
דילוג לתוכן