garden, wedding, people-2602270.jpg

רקע ירוק לחתונה

איזה אפקט אפשר להשיג כאשר משלבים רקע ירוק לחתונה? הרקע הירוק הוא מסך שמאפשר לצלם תמונות משפחתיות ואישיות. באמצעות תכנת עריכה אפשר לשנות את הרקע לכל רקע שרוצים.

למי זה טוב? בעיקר למי שרוצה ליצור תמונה יפה על מגנט. כזו שמאפשרת להוסיף רקע יפה והקדשה אישית של מארגני החתונה. בכך, לאפשר לאורחים לצאת עם מזכרת ייחודית וחוויה מהנה.

מחפשים מזכרת? תוסיפו רקע ירוק לחתונה.

כל מי שמתכנן חתונה שובר את הראש בבחירת מזכרות לאורחים. כל אירוע מושקע חייב מזכרת שתשאיר טעם טוב ותכיר תודע לאורחים שטרחו ובאו. אפשר להזמין צלם מגנטים שיצלם את האורחים ויתן להם מגנט עם תמונה ברחבת הריקודים. אבל אפשר גם ליצור עמדת צילום מיוחדת. בעמדה משלבים רקע ירוק, תאורה ומצלמה. כל אורח מצטלם בזמן שנח לו, בוחר את הרקע שהוא אוהב ומקבל מזכרת איכותית שמשלבת חוויה.

מה חשוב לדעת כשמשלבים רקע ירוק בחתונה?

.

החלטתם שרקע ירוק לחתונה ישדרג לכם את האירוע וכעת אתם רוצים להזמין את עמדת הצילום. ראשית חשוב שתדעו כמה אורחים יהיו באירוע כדי לתאם ציפיות לגבי כמות התמונות הנדרשת. בנוסף, באירועים גדולים במיוחד ייתכן ותדרשנה מספר עמדות צילום כדי לא ליצור עומס. חשוב לתאם ציפיות מול בעל המקצוע לגבי המיקום כמות האנשים והקונספט הרצוי. ניתן לשלב ברקע תמונות של שקיעה, תמונות עם החתן והכלה ועוד. בנוסף, יש לקבל פירוט של הציוד הנדרש ונקודות החשמל כדי לתאם מול בעל האולם.

כאשר מדובר בתמונה על מגנט חשוב במיוחד השימוש בתאורה איכותית ומדפסת תרמית. כך תבטיחו לאורחים מזכרת לשנים רבות.

רקע ירוק לחתונה ולכל מטרה.

גם אם אין לכם חתונה בקרוב, תוכלו לשלב רקע ירוק באירועים משפחתיים שונים. כדוגמת בר מצווה, בת מצווה, אירוסין, חינה, יום הולדת, חתונת הזהב ועוד. תוכלו להתאים את שילוב הרקעים שיחליפו את הרקע הירוק בהתאם לקונספט. לחינה אפשר לשלב צילומים אוריינטליים שונים, לבר/ בת מצווה אפשר לשלב תמונה של נער/ת האירוע ועוד. מומלץ להוסיף הקדשה אישית להוקרת תודה לאורחים. לדוגמא: "רות היקרה תודה שהשתתפת באירוע.

Scroll to Top
דילוג לתוכן