backstage, model, beauty-617923.jpg

רקע ירוק לאירוע

כדי להבין מהו רקע ירוק לאירוע, נבחן ממה נובע הצורך ברקע ירוק? שילוב מסכים ירוקים כתמונת רקע מגיע בכלל מעולם הקולנוע. מדובר בטכניקת צילום, בה מציבים מסך ירוק זוהר מאחורי המצולם. באמצעות תכנה ניתן לשנות את הרקע על פי הצורך,  להנפיש אנימציות שונות גם אחרי שהסתיים הצילום. הצבע הירוק נבחר כיוון שהוא בולט וניתן לזיהוי בשל כך קל להטמיע בו תמונה.

שימושים שונים של רקע ירוק לאירוע.

אם לעולם הקולנוע זה טוב אז למה לא לאירועים בהם אנשים מצטלמים. אנחנו חייבם בעידן בו הכל מתועד. כשמגיעים לאירוע מתלבשים יפה ורוצים לתעד את הרגע, עם המשפחה החברים ואפילו לבד. עמדת צילום מאפשרת לאורחים באירועים השונים להצטלם ולבחור את הרקע האהוב. כך גם באולם סגור תוכלו לשלב רקע של גן אירועים על הים או להרגיש בתוך שדה פרחים פורח. לא רק שאפשר לתעד את הרגע וליצור מגנט או תמונה מרשימים, אפשר גם לשתף את היצירה עם חברים ברשתות החברתיות השונות.

תודו לאורחים שלכם.

תכננתם אירוע לפרטי פרטים. בר מצווה , חתונה, כנס, השקה. דאגתם שלא יחסר כלום. הזמנתם את האורחים, הם הקדישו מזמנם השקיעו ובאו. זה הזמן להודות להם על כך. הדרך הכי טובה להכיר תודה היא באמצעות מזכרת אישית. עמדת צילום עם רקע ירוק לאירוע מאפשרת לצלם תמונה עם רקע של החתן והכלה או  הקדשה שלכם. תוכלו לרשום כמה אתם מעריכים את ההשקעה ולציין את תאריך האירוע. התתמונה איכותית ותחזיק לשנים רבות ותזכיר להם את רגעי השמחה.

רקע ירוק לאירוע חברה.

את הרקע הירוק ניתן לשלב גם באירועי חברה. כיום שוק העבודה השתנה ומעסיקים מבינים שהם צריכים להיות יצירתיים ולשלב פעילויות מהנות וחדשניות באירועים השונים. אפשר בקלות ליצור עמדת צילום בכנס עבור העובדים, בהשקת מוצר, יום גיבוש או ערב צוות. אפשר לשלב את לוגו החברה בתמונה ולציין כי מדובר במזכרת אישית מיום כיף. בארגונים גדולים של כמה אלפי עובדים ניתן להציב מספר עמדות צילום כדי להימנה מיצירת עומס. בכל מקרה כשיש מכונת ההדפסה איכותית היא תהיה מסוגלת לעמוד בעומס ולהפיק עשרות תמונות בשעה.

Scroll to Top
דילוג לתוכן