wedding, wedding photography, wedding photo-3005817.jpg

מסך ירוק לחתונה

מסך ירוק מאפשר לערבב שתי תמונות וליצור רקע חדש לתמונה שמצטלמת. באמצעות מסך ירוק יוצרים סרטים רבים כשהשחקנים נמצאים באולפן והרקע מוחלף על פי הנחיות הבמאי. לא רק סרטים בהוליווד נוצרים באמצעות מסך ירוק. ניתן לצלם תמונה או קליפ בחדר כאשר מאחורה נמצא מסך ירוק ולערוך אותו עם רקע של מילאנו, פריז או רומא.

מה זה מסך ירוק לחתונה?

חתונה זה אירוע חשוב ומשמעותי, משקיעים בה המון כדי שלמוזמנים יהיה ערב מהנה. האורחים מצידם מתארגנים טורחים ומגיעים, אפילו מרחוק. לכן חשוב להודות להם על ההשקעה. אפשר לתת להם מתנת פרידה אישית עם הקדשה ומילת תודה. אפשר לתת להם חוויה בלתי נשכחת באמצעות עמדת צילום עם מסך ירוק לחתונה. כך הם יצאו עם תמונה איכותית בעיצוב אישי ובנוסף ניתן להוסיף באופן מובנה תודה אישית.

מה מגיע עם עמדת הצילום ?

עמדת צילום עם מסך ירוק לחתונה מגיע עם מסך ירוק הניתן להתאמה. תאורה, מצלמה מקצועית המאפשרת ליצור רקעים ומסך מגע עימו ניתן לצלם וליצור תמונות מעוצבות. התמונות מודפסות באמצעות מדפסת תרמית היוצרת מגנטים אישיים או תמונות הניתנות לתליה. בנוסך, כדי להעצים את החוויה אפשר להוסיף אביזרים. כדוגמת כובעים, משקפיים, תכשיטים ועוד. כאשר מדובר בחתונה עמדת צילום ללא ספק תהפוך את האירוע לחוויתי הרבה יותר. תשאיר את האורחים עם טעם טוב ומזכרת לשנים רבות.

לאילו חתונות מתאים מסך ירוק?

בכל חתונה ניתן לשלב מסך ירוק. באירוע בוקר צהרים או ערב. בין אם מדובר באירוע מצומצם, או חתונה מרובת משתתפים. אפשר לשלב מספר עמדות צילום עם מסך ירוק לחתונה. כך שאם האירוע מכיל הרבה משתתפים לא תיווצר התקהלות וצפיפות. רבים שמזמינים עמדת צילום עם מסך ירוק לחתונה, מתחברים לקונספט וממשיכים לשלב עמדות צילום במסיבות שונות. כדוגמת ימי הולדת, השקות, ערבי חברה ועוד.

אז אם אתם מתכננים חתונה, חשוב לכם לתת לאורחים חוויה בלתי נשכחת אל תשכחו לשלב בה מסך ירוק לחתונה. תוכלו להודות לאורחים באמצעות הקדשה על התמונה ולציין את תאריך האירוע.

Scroll to Top
דילוג לתוכן