girl, sleep, rose-1733364.jpg

לישון כמו בבית מלון, רק בבית

בימינו אנחנו עובדים יותר שעות ולוקחים פחות חופשים בין לבין, מה שמביא לאתגרים בריאותיים נפשיים ופיזיים שונים. כשהעבודה מכריעה והאיזון בין עבודה לחיים הפרטיים מתחיל להיאבד, אנשים רבים מרגישים כי עולה הצורך לקחת פסק זמן, להזמין חדר בבית מלון יוקרתי ולהשיב את האיזון בחזרה.

כאשר אנשים יוצאים לחופשות יוקרתיות בבתי מלון, הם מדווחים על בריאות רגשית ופיזית טובה יותר, הם מורידים את הסיכון למחלות לב, הם בעלי השקפה טובה יותר על החיים, ומעידים על שיפור ביחסים האישיים ובפרודוקטיביות בעבודה. בנוסף, מידות אושר גבוהות ורווחה כללית הם מהיתרונות הגדולים ביותר של נסיעות לחופשה, כאשר הם מתחילים כבר בשלב תכנון הנסיעה הראשוני ונמשכים הרבה מעבר לטיול.

יציאה לחופשה יוקרתית בבתי מלון תורמים למידת האושר שלנו והפחתת הלחץ בחיי היום יום, והם חלק בלתי נפרד משמירה על בריאותנו הנפשית והגופנית. חלק מהיתרונות הנראים לעין בחופשה ושינה של כמה לילות בבית מלון הם:

בריאות גופנית משופרת

עבור גברים ונשים כאחד, מחקרים מצאו כי יציאה לחופשה כל שנתיים תפחית את הסיכון למחלת לב כלילית או התקפי לב אשר נגמרים מעודף סטרס, שעות ארוכות בעבודה ללא הפסקה, וחיים לחוצים באופן כללי. כאשר אנו מרגישים בחופשה, באופן אוטמטי רמות הלחץ יורדות והגוף שלנו מרגיש רגוע יותר.  כמו כן, מכיוון ובמלונות יוקרתים משתמשים במזרנים איכותיים במיוחד, הגב שלנו מקבל תמיכה יוצאת דופן מכיוון והמזרן מתאים לקווי המתאר של הגוף.

בריאות נפשית משופרת

במחקרים אחרונים, מדעני מוח מצאו שחשיפה כרונית למתח יכולה לשנות את מבנה המוח ולהביא לחרדה ודיכאון. כשיוצאים לחופשה ומתפנקים בבית מלון יוקרתי, עולות תחושות של רוגע אשר מפיגות את הסטרס, מה שמאפשר לגוף ולנפש להחלים ולהתרענן. אחרי חופשה, אנשים מעידים כי הם מרגישים פחות חרדים ומאושרים יותר.

שיפור היחסים במשפחה

בילוי זמן בהנאה מהחיים עם אנשים אהובים יכול לשמור על מערכות יחסים חזקות.

לא משנה כמה זמן אתה מכיר מישהו, בין אם זה בן הזוג שלך, האחים שלך, הילדים שלך, או אפילו החברים שלך, תמיד יש מקום לשיפור ביחסים שלך עם האנשים שאתה אוהב. טיול לבית מלון ביחד יכולים להוסיף קצת התרגשות למערכות היחסים שלכם ולעזור להתחבר ברמה עמוקה יותר.

ירידה בשחיקה היומיות

עובדים שלוקחים לעצמם זמן קבוע להירגע ולצאת לחופשה בבית מלון נוטים פחות לחוות שחיקה, מה שהופך אותם ליותר יצירתיים ופרודוקטיביים מאשר עמיתיהם העמוסים יתר על המידה וחסרי מנוחה. כאשר אנו מתייחסים לצרכים הנפשיים, הפיזיים והרוחניים שלנו לאנחנו בעצם מויעלים גם ליקירנו בכך שנהיה מסופקים ומאושרים בעצמנו ונוכלו להעניק הרבה יותר בחזרה לאנשים שאנחנו אוהבים.

תחושת אושר גבוהה

מחקרים מראים שרק עצם תכנון החופשה יכול להגביר את תחושת האושר שלך. יש אנשים שחווים מצב רוח חיובי מוגבר עד שמונה שבועות עוד לפני הטיול מתוך הציפייה לצאת לחופשה ולהנות. תחושת האושר נשמרת גם במהלך ולאחר הטיול.

שינה בבתי מלון –  הבריחה המושלמת

כאורחי מלון, לעולם לא תכנסו לחדר שלכם ותמצאו צעצועים וכביסה מלוכלכת. חדרי המלון הינם סביבות נקיות ומרגיעות אשר נועדו להעניק הרפיה ושנת לילה נהדרת ללא התזכורות הקבועות לחייכם העמוסים.

בתי המלון מאובזרים היטב לשינה איכותית. חדרי מלון רבים מצוידים במיזוג אוויר, והוכח שחדרים בטמפרטורה קרירה יכולים לעזור לכם להירדם מהר יותר ולהתעורר בהרגשה רעננה יותר. לתאורה יכולה גם להיות השפעה משמעותית על השינה, ולכן בחדרי מלון רבים יש וילונות או תריסים שיעזרו לכם להיסחף לשינה עמוקה בקלות.

מזרונים שנועדו לשינה הטובה ביותר

בתי מלון שמים בעדיפות עליונה את הנוחות של האורחים שלהם. המלונות הטובים ביותר ישקיעו במזרנים איכותיים ביותר שיהוו בסיס לשנת לילה נהדרת.

מזרונים צריכים לספק גם נוחות וגם תמיכה, כך שהאורחים יכולים לשקוע פנימה ולהיסחף בקלות.

אם אי פעם התארחתם במלון, ככל הנראה שמתם לב למיטות היוקרתיות הנוחות ואיך הן פשוט מרגישות אלוהיות בהשוואה למה שיש לכם בבית. מיטות המלון נוחות ומרגיעות להפליא ממגוון סיבות, אבל בעיקר בגלל שתעשיית האירוח משקיעה בזה הרבה מחשבה, מחקר וכסף. הם רוצים שהחוויה שלכם תהיה בלתי נשכחת ודרך אחת מצוינת להשיג זאת היא באמצעות מיטה מרגיעה ומפנקת.

למה מזרונים במלון כל כך נוחים לנו?

מזרני המלון נוחים מכיוון שהם משתמשים במזרנים איכותיים במיוחד, המספקים חווית שינה יוצאת מהכלל להורדת לחץ, הרפיית השרירים ותמיכה יוצאת דופן. יחד עם כיסויי מזרן, סדינים רכים, שמיכות רכות, כריות פוך ועיצוב החדר, בתי המלון מצליחים ליצור אווירה נוחה, רגועה ומושלמת עבור החופשה שלך.

שכבת הנוחות של כל מזרן יוקרתי בבתי מלון מגדירה ומייחדת אותו מבחינת חווית השינה.
גרסאות הצפיפות הגבוהה של שכבות הנוחות הללו מסייעות להבטיח את הנוחות הנאותה המעצבת את שכבת הנוחות בהתאם למבנה הגוף והסביבה.
המזרונים שמשתמשים בהם בבתי מלון מספקים עמידות לאורך זמן ונטולי טמפרטורה ובכך מציעים את רמת הנוחות והעמידות הדרושה לאחר יום של נסיעות כבדות ושינוי אווירה.

רוב המלונות ברמה הגבוהה ביותר משקיעים בעיצובי מזרונים יוקרתיים ואיכותיים הנעים בין טווח בינוני למוצק, המספקים תמיכה מצוינת לגב ומקלים על נקודות לחץ חיוניות. המזרנים המיוחדים הללו לא רק נראים יפים, אלא הם מציעים מגוון של נוחות ופינוק שלא תמצאו בביתכם. הם מבודדים תנועה, מווסתים טמפרטורה, שומרים על עמוד השדרה שלך מיושר ומציעים עמידות וגמישות גם לאחר חודשים של שימוש.

מיטות המלון משתמשות במזרנים שיכולים להכיל בקלות אורחים רבים במהלך השנה. הם עשויים לבוא בזנים ההיברידיים, הפנימיים או קצף זיכרון בגלל רמות הנוחות והתמיכה הגבוהות שלהם. מזרן הקפיצים הפנימי מורכב ממקבץ של סלילים שנותנים קפיצה ואוורור נהדר כדי לעזור לך לישון יותר במהלך הלילה. מזרני קצף זיכרון מותאמים בצורה צמודה לצורת הגב והאגן, מקלים על נקודות לחץ ומשנים את צורתם לפי תנועת הגוף שלך כך תוכל להירגע ללא הפרעות.

מזרוני קצף זיכרון בבתי מלון הם גם מיוחדים מכיוון שהם כוללים תכונות ויסות טמפרטורה בניגוד למזרוני קצף זיכרון רגילים שתוכלו להשתמש בהם בבית. ייתכן שיש להם חרוזי ג'ל קטנים או קצף מחורר ששומרים על טמפרטורה קרירה לאורך כל הלילה.

איך לגרום למזרן שלכם להרגיש כאילו אתם ישנים בבית מלון

שדרוג המזרן הישן שלך במזרן יוקרתי חדש הוא המפתח לשנת לילה טובה. אם המזרן הנוכחי שלך הוא בן יותר מ-5-7 שנים ו/או נפול אז זה יכול לתרום לכאבי גב וחוסר שקט.

אם אתם בעניין של מזרונים מסורתיים, אז בחרו במזרן פנימי עבה עם קפיץ מתחת, המספק משטח יציב לתמיכה במזרן.

לרמת הנוחות המקסימלית, כדאי ללכת על מזרן קפיצים היברידי בציפוי לטקס או מזרן  ויסקו, במוצקות המתאימה ביותר למאפיינים הפיזיים ולסגנון השינה שלכם.

תוכלו להתרשם ממגוון רחב של מזרנים איכותיים ויוקרתיים בקינג דיויד- מזרני איכות אורתופדים, אשר יתנו לכם את החוויה המושלמת של שינה בבית מלון. אצלנו תמצאו דגמים רבים של מזרנים אשר מספקים נוחות מקסימלית, עמידות גבוהה, ותחושה יוקרתית ומפנקת.

Scroll to Top
דילוג לתוכן