נומרולוגיה של הצ'אקרות – כלי ייחודי לצמיחה אישית וחיבור לנתיב המואר שלכם

נומרולוגיה של הצ'אקרות היא שיטת אבחון ייחודית, המשלבת אלמנטים מחוכמת המזרח העתיקה לבין עקרונות של נומרולוגיה מודרנית. הכלי מסתמך על הידע של הצ'אקרות, אותם 9 מרכזי אנרגיה הפועלים בגוף האדם, וכן על המספר המקושר לכל אחת מהצ'אקרות, ומעניק לה תדר ספציפי. השיטה מספקת לאדם מפה ייחודית המתאימה עבורו, ומאפשרת לו לקבל תובנות עמוקות ומעשיות לגבי היעדים שלו וכיווני ההתקדמות הרצויים לו לצורך השגתם.
במאמר זה נצלול להכיר כמה מהעקרונות הבסיסיים של נומרולוגיית הצ'אקרות, ונגלה את המתנות ששיטה זו יכולה להעניק לנו.

עקרונות השיטה

נומרולוגיה של הצ'אקרות פועלת על בסיס ההבנה, שכל אחת מהצ'אקרות מקושרת אנרגטית למספר מסויים, המשקף את החותם האנרגטי הייחודי שלה. אם המשפט האחרון נשמע לכם מבלבל, הכל בסדר. הנה הסבר פשוט:
צ'אקרות הן מרכזי אנרגיה בגוף, שמייצגות היבטים שונים של מערכות הגוף, הרגש והרוח שלנו.  
חותם אנרגטי הוא אוסף התכונות, האיכויות התפקידים וההשפעות, המשויך לכל אחת מהצ'אקרות.

באמצעות ניתוח המאפיינים המספריים של השם ותאריך הלידה של האדם, יכול המאבחן לחשוף כל חסימה או חוסר איזון המצויים בתוך הצ'אקרות, ובכך האדם מקבל תובנות רבות ערך לגבי המערכת הנפשית שלו, בחירותיו, מאווייו הגלויים והנסתרים ונקודות מכריעות במסלול חייו.

כיצד פועלת נומרולוגיית הצ'אקרות?

השילוב שבין הצ'אקרות לידע נומרולוגי מהווה את שלד השיטה. כל אחת מהצ'אקרות, החל מצ'אקרת השורש ועד לצ'אקרת הכתר, קשורה למספר מסויים. בעזרת חישוב של הערכים המספריים הנובעים מהנתונים האישיים של האדם – שם פרטי, שם משפחה ותאריך לידה – המאבחן בונה מפה נומרולוגית מקיפה. מפה זו שופכת אור על מוקדי החוזק והחולשה של האדם, וכן על הפוטנציאלים הגלויים והסמויים העומדים לרשותו.

המשמעות האנרגטית של המפה הנומרולוגית

לפי הנומרולוגיה של הצ'אקרות, כל אדם הוא מעין "מַקלֵט", המקבל אנרגיה מהיקום. היקום שולח לנו אנרגיה מסוגים שונים, אך כל אדם יוכל לקלוט רק חלק מאותה אנרגיה, בהתאם למבנה הנומרולוגי הספציפי שלו. אפשר לדמות זאת למנעול ומפתח, כאשר לכל מנעול יש סוג מסויים של מפתח שמתאים לו. לכן המטרה הראשונית של האבחון, היא לזהות ולהגדיר את המבנה הייחודי של המטופל, ולפיו ניתן לדעת איזה סוג של אנרגיה הוא רלוונטי ומועיל עבורו.

בנומרולוגיה ישנם מספרים קארמטיים שבמידה שהם נוכחים במפה, הם עלולים לייצר קשיים ואתגרים משמעותיים בחיי האדם, בתחומים שונים, כמו: קושי בפרנסה, עימותים וסכסוכים במקום העבודה, קושי במערכות יחסים, אתגרים בריאותיים ועוד.

חשוב להבין, שישנם נתונים במפה הנומרולוגית שהם קבועים ואינם ניתנים לשינוי, כמו תאריך הלידה. השם של האדם, לעומת זאת, הוא גורם דינמי, שניתן לערוך בו תוספות ושינויים.

נומרולוגיית הצ'אקרות ככלי אבחוני לקידום הצמיחה האישית

נומרולוגיה של הצ'אקרות משרתת אותנו ככלי אבחוני לגילוי עצמי ולהתפתחות אישית. המטופל מקבל למעשה הסבר מפורט על המפה האישית שלו, במטרה לחשוף בפניו את הקשרים ויחסי הגומלין שבין הצ'אקרות שלו למספרים. בדרך זו, מתאפשר למטופל להבין לעומק את הדינמיקה הפנימית המתרחשת בנפשו ובאישיותו, וכך הוא מגלה ולומד על דרכי ההתנהלות שלו ועל הגורמים המשפיעים על בחירותיו. המפה הנומרולוגית מאירה את הנקודות שבהן רצוי לערוך שינויים והתאמות, על מנת לשפר את ההתנהלות מול אתגרי החיים. בין אם האדם מעוניין לקבל בהירות לגבי בחירות בתחום הקריירה, מערכות היחסים או ההתפתחות הרוחנית שלו, נומרולוגיית הצ'אקרות מציעה גישה הוליסטית ושלמה ליצירת התנהלות בריאה ומועילה בתוך החיים.

תהליך האבחון הנומרולוגי – שלב אחר שלב.

תהליך האבחון הנומרולוגי מורכב ממספר שלבים:

  • שלב 1- המאבחן בונה את המפה הנומרולוגית האישית של האדם, לפי הנתונים שלו – שם פרטי, שם משפחה ותאריך הלידה.

  • שלב 2- המאבחן מסביר לאדם על ההיבטים השונים המופיעים במפה, ומציג לו את מכלול האיכויות והחוזקות שקיימות בו בתחומי החיים השונים.

  • שלב 3- המאבחן מוצא במפה את הנקודות שבהן ישנן חסימות אנרגטיות, ומציע למטופל אפשרויות לתיקון ואיזון  המפה, בכלים נומרולוגיים, כמו הוספת שם. במקביל לכך, ייתכן ונשתמש גם בכלים נוספים מארגז הכלים הטיפולי, שיכולים לתמוך בתהליך, כמו ביואורגונומי לפתיחת חסימות אנרגטיות.

  •  שלב 4- המטופל מקבל דוח מלא ומפורט לגבי התיקון שמומלץ לו לערוך בחייו, על מנת למקסם את פוטנציאל ההתפתחות האישית שלו, ולמצות את מתנותיו וכישוריו באופן המיטיב ביותר. כל שורה בדוח מכילה דפוס התנהגות או מחשבה, שבהם נדרש שינוי ואיזון.
    כך שלמעשה, בתום תהליך האבחון הנומרולוגי, האדם יוצא להמשך חייו עם בהירות מלאה לגבי התחומים שעליו לטפל בהם וכן המלצות לשינויים מעצימים, שיתמכו בהתפתחותו.
Scroll to Top
דילוג לתוכן