ברוכים הבאים לעתיד התחבורה הציבורית עם רב קו – פתרון הנסיעות הדיגיטלי של אגד

בכלי חכם וללא מגע, חוויית הנסיעה שלך הופכת מהיום ליעילה, נוחה וחסכונית יותר. כאן, נסביר כיצד לעשות שימוש מיטבי ברב קו שלך.

מורידים את האפליקציה

על מנת שניתן יהיה להשתמש ברב קו, יש להוריד את האפליקציה הרשמית של אגד כאן לבעלי מכשיר אנדרואיד או כאן למכשירי אייפון. ניתן גם להיכנס לחנות האפליקציות או לגוגל פליי ולחפש את אפליקציית רב קו.

מקימים חשבון

לאחר הורדת והפעלת האפליקציה, יהיה עליך להקים חשבון משתמש. יש למלא את כל הפרטים הנדרשים ובעיקר לציין את כתובת הדוא"ל ולקבוע סיסמה חזקה. מומלץ להבטיח שסיסמתך מכילה 8 תווים לפחות ומורכבת מאותיות קטנות וגדולות, מספרים וסמלים מיוחדים. לאחר הקמת החשבון – ניתן יהיה להתחיל לנהל את הכרטיס שלך.

טעינת כסף ברב קו

יש להקיש אל "טעינת כרטיס"

בוחרים את הסכום שברצונך לטעון בכרטיס

בוחרים אמצעי תשלום מועדף

מצמידים את הכרטיס אל הטלפון הנייד.

לאחר השלמת הטעינה, ניתן יהיה להשתמש בכרטיס בכל אמצעי התחבורה.

*לתשומת ליבך, יש לוודא כי מכשירך מצויד בטכנולוגיית NFT המאפשרת טעינה אלחוטית.

בדיקת יתרה

יש להיכנס אל "היתרה שלי"

היתרה הנוכחית שלך תופיע על המסך.

לתשומת ליבך, יתרה הנמוכה מעלות נסיעה בודדת תישמר עבורך לטעינה הבאה.

באגד מתחייבים לספק חווית נסיעה חכמה, נוחה וחסכונית לנוסעים. הכרטיס הדיגיטלי של רב-קו הוא עדות להתחייבות זו. השימוש בכרטיס מייעל כל נקודת מעבר בדרך ומבטיח שבכל רגע, ניתן יהיה לנסוע בנוחות ובבטחה. באגד שואפים ללא הרף לשפר את חווית המשתמש, זאת תוך שילוב טכנולוגיה מתקדמת כדי להפוך את התחבורה הציבורית בישראל לנגישה ויעילה יותר.

יש לך עוד שאלה אלינו?

נתקלת בכל בעיה בשימוש בכרטיס? נדרשת הנחייה נוספת כיצד לעשות בו שימוש? צוות התמיכה הטכנית של אגד ישמח לסייע לך. פנו עוד היום דרך האפליקציה, באתר האינטרנט שלנו, או על ידי התקשרות לקו הסיוע לקבלת תמיכה מהירה ויעילה.

Scroll to Top
דילוג לתוכן