greece, athens, parliament

ברוכים הבאים לאתונה, ערש התרבות המערבית

אתונה, בירת יוון, מציעה לכם מסע דרך שכבות של היסטוריה מרתקת. מפגש עם תרבות, אמנות, אדריכלות וחוויות מרגשות.

אתונה- מידע כללי

  • מזג אויר – האקלים הים תיכוני של אתונה הופך אותה לנוחה לאורך השנה, אך הזמן המתאים ביותר לביקור הוא באביב (באפריל עד יוני) או בסתיו, היות שאז נעים ממש להסתובב בחוצות העיר.
  • מטבע – המטבע ביוון הוא אירו.
  • אוכלוסיה – הבירה היוונית מאכלסת מעל 3 מיליון אנשים.
  • היסטוריה – כעיר עתיקה שקיימת מעל 3,000 שנה, אתונה היא פסיפס עשיר של אתרים ארכיאולוגיים, נקודות ציון תרבותיות ואתרים היסטוריים חשובים.

** תמונות ורשמים מהטיולים הקבוצתיים שלנו **

אתרים מומלצים באתונה

  • האקרופוליס – תל עתיקות עצום, שעליו ניצב מקדש הפרתנון, שהוא הסמל המפורסם של המבנה הצופה על העיר כולה. ביקור באקרופוליס יכול להימשך יום שלם, היות שיש בו עושר היסטורי, אדריכלי ותרבותי יוצא דופן בכל קנה מידה.
  • האגורה – זוהי כיכר השוק העתיקה של אתונה, שבה התהלכו פילוסופים דגולים כמו אפלטון וסוקרטס, והיום תוכלו לראות שם מגוון של פריטי אדריכלות ולשמוע הסברים מרתקים בסיור מודרך במקום. האגורה נמצאת במרכז העיר, כך שאפשר להגיע אליה בקלות מכל מקום.
  • שכונת פלאקה – שכונה מפורסמת וקלאסית, שחובה להגיע אליה במהלך הביקור שלכם. פה אפשר לשוטט בין מגוון של בתי קפה קטנים, טברנות מסורתיות, שוק פשפשים וסמטאות ציוריות. ליד הפלאקה נמצאת פסירי, השכונה היהודית העתיקה של אתונה, שהיום שוכן בה בית חב"ד. סיור בפלאקה בשעות הערב הוא חוויה מלאה קסם.
  • כיכר מונסטיראקי – זוהי כיכר מרכזית באתונה, שבה תוכלו לחוות את אתונה במלוא הדרה, על הארכיטקטורה שלה, מגוון של אוכלוסיה מקומית ותיירים, בתי קפה, מסעדות ובארים.  

אז למה נופש קבוצתי באתונה?

אתונה היא יעד אידיאלי לנסיעה קבוצתית, בזכות העושר התרבותי והאטרקציות המגוונות שהיא מאפשרת. תוכלו להנות פה מאתרים ארכיאולוגיים שומטי לסתות, לצד שווקים תוססים ושכונות יפהפיות והכל- במרחק טיסה קצרה ונוחה מהארץ.  

אתונה מציעה למעשה משהו לכל אחד, ותוכלו בקלות להנות בה כקבוצה, אך כמובן שחשוב להתארגן לכך מראש, להכיר את האופציות הקיימות ולבנות תוכנית שלוקחת בחשבון את כל ההעדפות. ובשביל זה- אנחנו פה. אנחנו מעמידים לרשותכם את המומחיות, הניסיון והידע שלנו בטיולים קבוצתיים לאתונה, כדי שתוכלו להנות ממנה בלי לבזבז אף רגע.

רוצים הצעה ייחודית ומשתלמת לטיול קבוצתי לאתונה? השאירו פרטים פה ונחזור אליכם


פה המקום לעדויות לקוחות מרוצים ותמונות מגניבות

לינק לטופס ליצירת קשר

Scroll to Top
דילוג לתוכן