japanese garden, wooden bridge, woods-2834191.jpg

מסך ירוק לחתונה

מסך ירוק לחתונה הוא שירות המאפשר לאורחים להצטלם בחתונה ולאחר מכן לערוך את הרקע של התמונה כפי רצונם. הסיבה שנבחר דוקא הצבע הירוק הינה תכונותיו של הצבע . ירוק בוהק הוא בעל ניגודיות גבוהה, לכן זה מאפשר לתוכנה לזהות אותו בקלות ולהפריד את הרקע מהמצולם ולשתול במקום הצבע הירוק תמונה נבחרת. הדבר מתבצע בהצלחה כאשר יש תאורה נכונה, זוית צילום מדוייקת ובהנחה שלמצולם אין פריט לבוש בצבע ירוק.

למה משמש שירות מסך ירוק לחתונה?

לכל חתונה יש את המאפיינים שלה, הקונספט הסגנון והעיצוב הייחודי. חלק מהמארגנים מעדיפים חתונה בגן וחלק אחר לא יוותרו על אולם. ישנם שירצו חתונה בסגנון וינטג' ואחרים יעדיפו חתונה מודרנית. את שירותי הצילום באמצעות מסך ירוק לחתונה אפשר להתאים לכל קונספט. באמצעות אביזרים רקעים ועריכה של התמונה. האורחים מגיעים באופן עצמאי לעמדה, מעצבים לעצמם תמונה עם הקונספט הנבחר ומקבלים תמונת למזכרת.

למה חשוב לתת מזכרת לאורחים בחתונה?

חתונה לא יכולה להתקיים ללא אורחים, לכן אתם חושבים על כל דבר שיהפוך את החתונה ללא פחות ממושלמת וחוויתית עבורם. האורחים מצידם טורחים, מתלבשים במיטב מחלצותיהם, מגיעים מרחוק כדי לשמח את החתן והכלה. לכן חשוב לתת להם מזכרת אישית מהאירוע ועוד יותר חשוב לציין עליה כמה אתם מעריכים את הטרחה שלהם. לכן תוכלו לשלב על המגנט משפט הערכה ותודה. כדוגמת: שמחנו שכיבדתם אותנו בנוכחותכם, אנו מודים על השתתפותכם בשמחתינו. מכיוון שהמגנט עם התמונה נשמר לשנים רבות לא תמיד יזכרו מתי היה האירוע לכן אפשר לרשום למטה בנוסף להקדשה גם תאריך.

האם ציוד הצילום להשכרה או למכירה?

חשוב לציין כי מדובר בשירות שניתן על ידי אנשי מקצוע. הציוד לא נמכר או מושכר. לכן, כל אורח מגיע ומצטלם בעצמו. את ההדפסה מבצע במקצועיות איש צוות באמצעות מדפסת מקצועית. הוא דואג שהשימוש יעשה בצורה נכונה והציוד יעמוד במקום.

כשמתכננים להציב מסך ירוק לחתונה חשוב להקדיש לכך מקום באולם. פינה עם גישה לחשמל שתאפשר לבאי האירוע להצטלם בלי הפרעות .

Scroll to Top
דילוג לתוכן