מסך ירוק לחתונות

מסך ירוק משמש לצילום תמונות ולשלב בהם רקע שונה. נניח, בא לכם לצלם תמונה עם רקע של מגדל פיזה, אך אתם בסלון הבית. כל מה שתצטרכו זה מסך ירוק מאחוריכם תאורה טובה מצלמה ותכנה שתשלב את התמונה של מגדל פיזה ברקע. הצבע הירוק הדומיננטי מאפשרלשתול בתוכו תמונה ולשלב אותה בצורה טבעית באמצעות תכנה. יש לשים לב כי המצולם לא לובש אף הוא צבע ירוק זה עלול להעלים גם אותו בתוך הרקע.

שילוב מסך ירוק לחתונות ואירועים.

המסך הירוק קיבל מקום של כבוד גם באירועים שונים. הוא מאפשר ליצור עמדת צילום כשכל אחד מאורחי האירוע יכול  לבחור את הרקע שהוא רוצה ולצאת עם תמונה עצמית מעוצבת. את הרקע יכולים ניתן לבחור מראש. לשלב בתמונה הקדשה, לוגו, מוצר או תמונה של חתני השמחה.

שילוב מסך ירוק לחתונות מאפשר לאורחים לצאת עם מזכרת אישית מהיום המיוחד.

שילוב מסך ירוק באירועי חברה מאפשר ליצור עמדה חווייתית לעובדים, להעביר בהנאה את הערב עם תמונות אישיות ומשתפות עם חבריהם לעבודה. בסופו של דבר לקבל תמונת מזכרת עם לוגו.

שימושים נוספים עבור מסך ירוק לחתונות:

כשמצלמים סרט דל תקציב אפשר בקלות לחסוך בעלויות באמצעות מסך ירוק. במקום לטוס ליעדים רחוקים או לצלם במזגי אוויר קיצוניים. אפשר פשוט לשבת באולפן חמים עם מסכים ירוקים, ולשלב תמונה של היעד הרצוי. ניתן לשלב תמונות של מקומות מתקופות היסטוריות שכבר לא קיימים כיום.

באמצעות רקע ירוק אפשר לשלב בקליפים מוזיקליים תמונות מהחלל או ממקומות שונים בעולם ולהפוך אותם למושקעים.

רקע ירוק לכל מטרה.

לא משנה אם אתם צריכים מסך ירוק לחתונות. מסך עבור אירוע משפחתי קטן או גדול. כנס עסקי או צילום קליפ. חשוב שתקפידו על תאורה נכונה כדי שהתמונה תהיה מקצועית ותשתלב בדיוק כמו במציאות. כשמדובר בתמונות למזכרת או מגנטים באירועים יש לבחור במדפסת תרמית איכותית. היא אמנם יקרה באופן משמעותי ממדפסת הזרקת דיו, אך נותנת תוצאה איכותית אשר נשמרת לשנים רבות. תמונה ממדפסת זולה עלולה לדהות בקלות עד כדי אבדן צבע.

Scroll to Top
דילוג לתוכן