love, couple, happiness-4292211.jpg

רקע ירוק לחתונות

אם אתם מפיקי אירועים וחתונות בטח תשמחו לשמוע שיש שירות שיכול לשדרג ללקוחות שלכם כל אירוע. מדובר בשירות רקע ירוק לחתונות המאפשר לאורחים להצטלם ולבחור את תמונת הרקע של הצילום. בנוסף את התמונה היצירתית ניתן לשתף ברשתות החברתיות השונות. להדפיס על מגנט או תמונה למזכרת.

רקע ירוק לחתונות – ערך מוסף .

כל מי שמתכנן חתונה יודע שיש המון דברים שצריך לדאוג להם. אוכל, מקום, עיצוב, הזמנות. יש דברים שניתן להוסיף על הסטנדרט כדי ליצור חוויה כערך מוסף. רקע ירוק לחתונות יאפשר לכם לתת לאורחים חוויה של חדשנות ולאפשר להם להרגיש לרגע כמו על סט צילומים הוליוודי.

רקע ירוק לחתונות- להכרת תודה.

האורחים שמגיעים לחתונה משקיעים מזמנם, מתארגנים , נוסעים מרחוק ומביאים מתנה מכובדת. לכן אנו ממליצים לשלב ברכה אישית או מילות תודה על התמונה כדי להביע את הערכתכם על השתתפותם באירוע.

רקע ירוק לחתונות- מזכרת לשנים.

כשאורח יוצא מאירוע עם מזכרת זה משאיר לו טעם טוב, כשהוא שם את המגנט על המקרר או בשולחן העבודה הוא מביט בו מידי פעם ונזכר ביום המיוחד. לכן חשוב להשקיע במדפסת איכותית כדי שהמגנטים יחזיקו מעמד לשנים רבות ולא ידהו לאחר כמה שבועות.

מה צריך כדי להציב עמדת צילום בחתונה?

אם אתם כבר יודעים את תאריך האירוע, מיקומו ומספר המוזמנים. תוכלו כבר בשלב זה לשריין שירות צילום עם מסך ירוק. יש לקחת בחשבון כי העמדה תופסת מקום ויש למקם אותה באזור שלא יפריע לתנועת האורחים. הציוד כולל: מסך ירוק, עמוד תאורה, מצלמה עם נוכחות, מדפסת ואביזרים.

האם אפשר להשכיר את הציוד?

הציוד שמגיע עם עמדת הצילום מאפשר לתת שירות לאורחים. הוא לא ניתן להשכרה או למכירה. עם סיום האירוע צוות החברה מפרק את העמדה והציוד חוזר אליהם. לאורחים ולמארגני האירוע נשארת מזכרת של תמונה מעוצבת. אז אם אתם רוצים לשדרג את החתונה שלכם תוכלו לעשות זאת בקלות באמצעטצ רקע ירוק לחתונות.

Scroll to Top
דילוג לתוכן