העיר תל אביב מהווה את מרכז הכלכלה, האמנות, המסחר והתרבות של ישראל.
העיר מציעה לתושביה איכות חיים גבוהה, חיי לילה תוססים, מסעדות מעולות, חופי ים פסטורליים, שווקים ומרכזי קניות וכמובן, קרבה למגוון רחב של מקומות עבודה והזדמנויות עסקיות – וכחלק מכך, גם לא מעט אפשרויות להתקדמות ולצמיחה.
כך שאין זה פלא, שתל אביב מהווה כיעד מבוקש להשקעה ולמגורים עבור כל כך הרבה אנשים – הן בישראל והן מחוצה לה.
מיותר לציין, שמחירי הדירות בתל אביב, נמצאים במגמת עלייה מתמדת – כך שמי שמחזיק ברשותו דירה בעיר, יושב על סוג של "מכרה זהב" ובכדי להוציא את המקסימום, מאותו ה"מכרה", עליו לדעת איך ולמי כדאי למכור את הדירה.
במקום הזה בדיוק, נכנסים לתמונה "דאון גרופ נדל"ן", בבעלותו של המתווך ואיש הנדל"ן בעל השם והמוניטין ברק דאון.
במהלך שנות פעילותם, "דאון גרופ נדל"ן" מיתגו את עצמם כמובילים והאיכותיים ביותר בעולם הנדל"ן התל אביבי וזאת הודות לרמה מקצועית גבוהה, לקשרים ענפים בעולם הנדל"ן ולטכניקות שיווק חדשניות ומתקדמות.
מוכרים מעל מחירי השוק, בלי התנצלויות
בשנים האחרונות, כולנו שומעים לא מעט תלונות, על הגובה ה"לא סביר" של מחירי הדירות בתל אביב ועל כך, שברבות השנים המחירים רק הולכים ועולים..
בפועל, תל אביב לא באמת שונה מכל עיר גדולה ומרכזית אחרת העולם – כאשר, מי שמעוניין ליהנות מכל מנעמי החיים בעיר גדולה, צריך לדעת שעליו לשלם יותר.
מכיוון שזה המוטו של המשרד, גם קהלי היעד של "דאון גרופ נדל"ן" הם מוכרים אשר מבקשים להתמקד באינטרסים הפרטיים שלהם (בידיעה שיש כאלו שמוכנים ורוצים לשלם) וקונים אשר מודעים לכך, שבשביל לחיות טוב צריך לשלם יותר – וכמובן, גם יש להם את האמצעים הנדרשים.
אי אפשר להתווכח עם עובדות, ומכוון שב"דאון גרופ נדל"ן", חתומים על מכירת מאות דירות ונכסים בתל אביב, בשנים האחרונות וזאת, במחירים שהם מעל למחירי השוק, הם לא מתנצלים ומוכנים לקחת אחריות מלאה בתרומה הגדולה שלהם להעלאת מחירי הדירות בתל אביב.
שיטת עבודה ייחודית ושונה
נכון לכתיבת מילים אלו, חברת "דאון גרופ נדל"ן", כוללת צוות של כ-15 סוכנים במשרד – שהינם אנשי מקצוע מיומנים, עם רזומה מרשים בעולם הנדל"ן – מה שמהווה כהבטחה ללקוחות, שלא משנה על ידי איזה מהסוכנים הם יטופלו, הם עתידים לקבל יחס ושירות בסטנדרטים הגבוהים ביותר.
הייחודיות של "דאון גרופ נדל"ן" טמונה בעובדה שהיא פונה לא רק לקהל הישראלי, אלא גם לקהלים ממדינות בכל רחבי העולם – יש לא מעט יהודים אמידים אשר מבקשים לעבור לישראל ולהשתקע בעיר כידוע, התחזקות האנטישמיות בעולם והפצעתו של נגיף הקורונה, (אשר פגע באיכות החיים של אנשים מכל העולם), גרמו לעלייה משמעותית ברצון לעשות "עליה" או חזרה לישראל – ועל פי נתונים, כ-50 אחוז מהעולים, מעוניינים לחיות בעיר תל אביב.
לכל דירה היתרונות היחסיים שלה
בניגוד לסוכנויות תיווך אחרות, ב"דאון גרופ נדל"ן" לא מסתפקים בשיווק הנכסים באתרים ייעודיים כמו יד 2 או מדל"ן, אלא עושים שימוש גם ברשתות החברתיות ובאתרי ייעודיים מרחבי העולם – המודעות עוברות הליך תרגום לכ-30 שפות ומגיעות ללא פחות מאשר מאה מדינות.
מעבר לכך, ב"דאון גרופ נדל"ן" לא מסתפקים במודעות טקסטואליות, אשר מספקות רק נתונים טכניים ויבשים, אלא משקיעים הן בנראות המודעה, באיכות התמונה ובהבלטה של הייחודיות והיתרונות היחסיים של הנכס – כידוע, לכל דירה או נכס נדל"ן יש את היתרונות הייחודיים לו וב"דאון גרופ נדל"ן" מתמחים באיתור של אותם היתרונות, ודואגים לתת את הפוקוס הנדרש וזאת בצורה שיווקית, יצירתית ומושכת.
כמובן, שהעובדה שב"דאון גרופ נדל"ן" מקפידים על חשיבה מחוץ לקופסא ועל פנייה לקהלי יעד גדולים, רחבים ומגוונים – מאפשרת הגעה מהירה אל הקונים הרלוונטיים – מה שפותח צוהר, גם ביצוע של מכירה בעלות הגבוהה ביותר.
יחד עם זאת, ברק דאון, הבעלים, מדגיש כי גובה הרווחים ממכירת הדירה, תלוי במידה רבה בבעל הנכס, "בעל נכס אשר מעוניין למכור במהירות, עלול להרוויח, סכום נמוך יותר מבעל נכס אשר מוכן להמתין פרק זמן ארוך יותר, עד אשר תתקבל ההצעה האטרקטיבית ביותר".
דאון גרופ נדל"ן
מייל – barak@daonrealestate.com