drinks, alcohol, cocktails-2578446.jpg

בר קוקטיילים לאירועים – לא מה שחשבתם

בשנים האחרונות, סף הגירוי האנושי שלי עולה בהתמדה – אנחנו מוצפים בכל כך הרבה טריקים, שטיקים ואטרקציות שמטרתן לסחוט את הוואוו הנדרש, כך, שבמידה רבה, הפכנו ל"שבעים", מנומנמים ואדישים לכל הגירויים שמציעים לנו האירועים מסביבנו. אבל, מצידו השני של המתרס, כשאנחנו הם אלה שעורכים את האירוע (ואין זה משנה אם המדובר בחתונת-קונספט, באירוע גיבוש של ארגון או ב"סתם" עוד כנס לקוחות שגרתי) נמצא את עצמנו מתלבטים, שוברים את הראש ופוסלים, אטרקציה אחר אטרקציה, פשוט משום שהן לא מצליחות לסחוט מאיתנו את אותו ווואווו נכסף. בר קוקטיילים לאירועים, הלהיט החדש של השנתיים האחרונות, מסוגל להפוך גם את האירוע שלכם לאירוע של השנה!

בר קוקטיילים לאירועים? מה כל כך מיוחד בו?

אז נכון, שכיום, יותר ויותר אנשים מתלהבים מהקונספט של בר קוקטיילים לאירועים, וניתן לפגוש יותר ויותר אטרקציות מסוג זה באירועים השונים, א ב ל כמו בכל דבר אחר בחיים, יש סתם ברי קוקטיילים לאירועים ויש בר קוקטיילים לאירועים שתפור ב ד י ו ק לאירוע ולצרכים הספציפיים שלכם.

ונסביר…

כיום, בניגוד לעבר, בר הקוקטיילים לאירוע כבר אינו עמדת הכנת משקאות אנמית ויבשה, עם ברמן משועמם שיודע להכין משקה אחד בלבד… בימינו, בר קוקטיילים לאירועים הוא עמדה להכנת משקאות באירוע, שאותה מתפעלים שניים או שלושה מיקסולוגים (אם ציפיתם למילה "ברמנים" כאן, אתם ממש לא בעידן הנכון), שרוקחים, לעיני האורחים באירוע קוקטיילים שונים, בין אם על פי בקשת האורח, ובין אם קוקטייל מיוחד לפי ההמלצה של המיקסולוג. עמדת הבר של בר קוקטיילים לאירועים מצוידת במגוון משקאות איכותיים, והמיקסולוגים אינם מערבבים את המשקאות בדרך הרגילה והפשוטה שאתם מכירים מהפאב או מהבר השכונתי, אלא נותנים שואו אמיתי, עם הקפצות, עשן, קרח יבש, זיקוקים וכל מה שמסביב – כל קאסט מיקסולוגים והקטע המיוחד לו. אבל, חשוב מאד להיזהר גם כאן, שכן יש לא מעט חברות שרק מתיימרות לספק את מה שמתאים לכם, אבל, בפועל, הן מספקות את הגרסה הישנה של העניין…

סוד ההתאמה הנכונה – חשיבה מחוץ לקופסה

באופן טבעי לגמרי, גם בר קוקטיילים לאירועים צריך להתאים את עצמו לקונספט של האירוע. כך, למשל, באירוע בסגנון מקסיקני (תתפלאו, גם כזה כבר היה לנו, אנשי המקצוע של קוקטייל ארט), כל הקונספט של הבר היה מקסיקני – מהלבוש של המיקסולוגים המומחים עם סומבררו ולבוש תואם, דרך המשקאות הייחודיים למקסיקו (שטקילה הוא אמנם המוכר בהם, אבל לא היחיד) ועד לציוד הערבוב וכוסות ההגשה – שכולם יישרו קו עם האווירה המקסיקנית העליזה.

באירוע אחר (זו הייתה חתונה, אם ממש חשוב לכם לדעת) הקמנו בר קוקטיילים לאירועים בסגנון יווני – סיריטאקי, אוזו, צלחות נשברות – כל השואו שמסביב, שהופך את האירוע שלכם – לאירוע של פעם בחיים, לא רק עבורכם, אלא גם עבור המוזמנים אליו.

אז תפסיקו לשקשק מפחד בגלל האירוע שלכם, ותנו לחברת קוקטיילנד לתקתק עבורכם את האירוע המהמם הבא שלכם!

Scroll to Top
דילוג לתוכן