שער מתקפל

למה כדאי לבחור בשער מתקפל על פני שערים אחרים?

שער מתקפל אולי נשמע בהתחלה כמו מדע בדיוני אבל כשחושבים על זה – בטוח נתקלתם בהם, אולי כשיצאתם עם הרכב מחניון כלשהו. מדובר בשער נפוץ מאוד, שנמצא בבתים רבים בישראל, אך עדיין אנשים לא יודעים הרבה דברים עליו. אז, מהו בכלל שער מתקפל? מי יכול לעשות בו שימוש? ולמה לבחור בו על פני סוגי שערים אחרים? כל התשובות מחכות לכם ממש כאן בהמשך.

מהו שער מתקפל?

כשאנחנו מדברים על שער מתקפל, אנחנו מתכוונים לשערים העשויים משתיים או ארבע דלתות\"כנפיים". אותן דלתות יכולות להיפתח ולהיסגר באחד משני כיוונים, פנימה או החוצה. כנפי השער מותקנים על עמודי פלדה חזקים ומעוצבים, שמאפשרים את התנועה החלקה של השער. בדומה לסוגי שערים אחרים, גם שערים מתקפלים רבים הם שערים חשמליים, שמאפשרים שליטה מרחוק ותנועה חלקה של הרכבים מתי שתבחרו.

למה לי לבחור שער מתקפל?

שערים מתקפלים הם אופציה מעולה ומשתלמת במיוחד  למי שזקוק לשער כניסה חזק שיישאר יציב לאורך זמן, אך הוא מוגבל במקום. ההתקפלות של כנפי השער מאפשרת חסכון במקום, לצד כניסה ויציאה בטוחה של כלי הרכב השונים והנוהגים בהם.

בנוסף, שערים מתקפלים הם שערים יציבים במיוחד. עמודי הפלדה או הברזל עליהם הם ניצבים, מוכנסים אל תוך האדמה, על מנת שהשערים יישארו יציבים ויאפשרו כניסה ויציאה חלקה בכל שלב ביום. שערים מתקפלים הם השערים היציבים ביותר מכל השערים, כך שאם בטיחות ועמידת לאורך זמן הם הפקטורים שהכי חשובים לכם – שער מתקפל הוא השער בשבילכם.

למי שער מתקפל יכול להתאים?

בניגוד למה שלא מעט אנשים חושבים, שערים מתקפלים יכולים לשמש גם את המגזר הפרטי. ישנם אנשים שרוצים לקנות שער מתקפל שישמש כשער הכניסה לחנייה שלהם, ויוכל למגן את המכוניות של המשפחה. כמובן שגם חברות ועסקים רבים משתמשים בשערים אלו, בעיקר כשערי כניסה לחניונים.

ניתן לראות שערים מתקפלים בכניסה לחניונים ציבוריים רבים כדוגמת קניונים, חניונים תת-קרקעיים בערים גדולות וגם בחניוני מבני מגורים יוקרתיים. יש לא מעט מקומות עבודה ובילוי שגם בוחרים להתקין שערים מסוג זה, על מנת להבטיח ללקוחות שלהם ביטחון שהרכב שלהם בטוח בזמן שהם מבלים או נמצאים בפגישה חשובה.

מדוע כדאי לקנות שער מתקפל דווקא מ"דודו שערים"?

"דודו שערים" היא חברת שערים מנוסה בעלת מעל לעשור ניסיון במכירת, התקנת ותחזוקה של שערים. אנחנו מתמחים בהתקנה ותחזור של כל סוגי השערים, לרבות שערים מתקפלים, ונשמח לתת לכם שירות מקיף בנושא. שירות הלקוחות וצוות הטכנאים שלנו זמין עבורכם 7\24, והם ישמחו לתת לכם שירות מהיר ומקצועי בכל שעה ביממה. אם יש לכם עוד שאלות בנוגע לשערים מתקפלים או שאתם צריכים עזרה בבחירת הדגם המושלם, אנחנו מזמינים אתכם ליצור איתנו קשר בהקדם. נשמח לעמוד לשירותכם בכל זמן שתבחרו.

Scroll to Top
דילוג לתוכן