שער חשמלי

איך עובדים מחסומים חשמליים?

אנחנו אולי לא שמים לב, אבל מחסומים חשמליים מקיפים אותנו! כמעט בכל חניון שאליו אנחנו נכנסים, בניין משרדים, או אפילו מבנה מגורים רב קומתי – סביר להניח שניתקל במחסום חשמלי, לעיתים אפילו כמה. עם זאת, הם עדיין נותרו מעט אפופי מסתורין. אנשים רבים לא באמת יודעים כיצד הם עובדים או איך אפילו אנשים מן השורה יכולים להשתמש במחסומים האלו.

אז החלטנו לפזר מעט את העשן ולעשות קצת סדר בכל הנוגע למחסומים חשמליים. ממש כאן למטה תוכלו למצוא מידע חשוב, מעניין, ומדויק בכל הנוגע למחסומים חשמליים שכבשו את העולם בסערה.

איך מחסומים חשמליים בעצם עובדים?

כשמם כן הם, מחסומים חשמליים פועלים על חשמל. במרבית המקרים, מחסומים חשמליים יהיו עשויים ממתכת, לרוב אלומיניום או מתכת אחרת שאינה מוליכה. השליטה באותם שערים מתבצעת בצורה של שליטה מרחוק, ברוב המכריע של המקרים באמצעות שלט נייד.

מהם השימושים של מחסומים חשמליים?

במרבית המקרים, חברות ומקומות ציבוריים הם המשתמשים העיקריים של מחסומים חשמליים. רבים מהם משתמשים בסוגי מחסומים אלו על מנת לשלוט בחניונים שהן מספקות, לווסת את כניסת הלקוחות לאירוע מסוים או פשוט בכדי להגן על המכוניות של הלקוחות שלהם.

עם זאת, ניתן להתקין ולהשתמש במחסומים חשמליים גם בשימוש ביתי. ישנם לא מעט בתים בישראל שבוחרים להתקין מחסום חשמלי בחנייה שלהם, על מנת להגן על רכבי המשפחה ולאפשר גישה קלה אל החנייה.

האם מחסומים חשמליים הם מחסומים בטוחים?

בוודאי! השליטה בשער החשמלי היא מקסימלית, הוא לא ייפתח או ייסגר ללא פקודה מפורשת מהמפעיל. ברגע שאתם מפקידים את השלט שלכם אצל אדם שאתם סומכים עליו – אתם יכולים להישאר בראש שקט. יתרה מזאת, פעמים רבות ניתן להוסיף מעין שכבה נוספת למחסומים החשמליים, כך שגם אם בטעות המחסום פוגע במכונית כלשהי, הנזק שיגרם לשני הצדדים יהיה מינימלי.

גם אם כן ישנן תקלות שצצות במחסומים החשמליים, הן יחסית קלות לתיקון. המערכת החשמלית שמפעילה את השערים היא חכמה במיוחד, כך שבעלי מקצוע שניגשים לתקן אותם יכולים, לרוב, לזהות את הבעיה בקלות יחסית ולתת לכם שירות יעיל ומהיר.

האם ניתן לעצב את המחסום החשמלי כמו שאני אוהב?

יש חברות מסוימות שאצלן ניתן לעצב מחסומים חשמליים לפי דרישה, אך חשוב לדעת כי זהו לא שירות שניתן לקבל בכל מקום. יתרה מזאת, ישנם מקרים שבהם העיצוב עלול לפגום ביעילות של המחסום, ולכן יש להתייעץ עם בעל מקצוע מנוסה לפני שאתם ממהרים לבצע שינוי במחסום שלכם.

למה אנשים בוחרים דווקא במחסומים חשמליים?

מעבר לנוחות התפעול והעיצוב, מחסומים חשמליים הם המחסומים בעלי המנגנון הכי פשוט שנותן את התמורה הכי גבוהה. לא תמיד צריך להיעזר במחסומים מפוארים עם מערכות מסובכות. במרבית המקרים, מחסום חשמלי יכול לעשות את העבודה. חשוב לקחת בחשבון גם את נושא המחיר. מחסומים חשמליים לרוב לא יהיו יקרים במיוחד ובעלי עלויות תיקון סבירות, מה שיכול להסביר את הפופולאריות שלהם.

למה לקנות מחסומים חשמליים דווקא אצל "דודו שערים"?

דודו שערים מתהדרים בכ-21 שנות ניסיון, בהם צברו ניסיון וידע נרחב בטיפול, מכירה ותחזוקה של כל סוגי השערים, כולל מחסומים חשמליים. הייחוד שלנו הוא שאנחנו זמינים עבור הלקוחות שלנו שבעה ימים בשבוע, עשרים וארבע שעות ביממה. צוות הטכנאים והשירות שלנו מוכנים לתת שירות בכל מקום בארץ, בכל שעה שתצטרכו. השערים שאנחנו מוכרים הם שערים מורשים בלבד, שעומדים בכל התקנים ויתנו ללקוחות את התמורה הטובה ביותר.

Scroll to Top
דילוג לתוכן