אם יש מטרה אחת אשר משותפת עבור רבים מהאנשים אשר עומדים לפני מכירת דירה – היא באה לידי ביטוי בשאיפה למקסם את הרווח מהמכירה.
זה אומנם נכון, שכאשר מדובר בדירות ובנכסים אשר נמצאים בעיר תל אביב, הרווח הגבוה מהווה סוג של הבטחה – אבל בעוד שיש כאלו, אשר יסתפקו במכירה במחירי השוק, ישנם כאלו אשר מכוונים מעבר לכך, ומעוניינים להרוויח למעלה מכך – ובמקום הזה בדיוק, "דאון גרופ נדלן" נכנסים לתמונה.
ל"דאון גרופ נדלן" שם ומוניטין של שנים ולא מעט "קבלות" במכירת דירות ונכסים בתל אביב, מעל מחירי השוק, והם גם לא מתנצלים על כך ואפילו מצהירים "באשמתנו המחירים בתל אביב עולים"..
מקוריות, יצירתיות וחדשניות
לא מעט מתווכים, שוכחים שיש צורך להיות מותאמים לזמנים בהם אנו חיים.
כך שעם כל הכבוד לטכניקות מיושנות למכירת דירות כמו, "קופי פייסט" על מודעה טכנית וסטנדרטית הכוללת את מפרט הדירה, או פניה לקהלי היעד ה"מובנים מאליו", כיום, עולם השיווק ככלל ועולם שיווק הנדל"ן בפרט שינו את פניהם וכחלק מכך, יש גם לשנות את שיטות השיווק ולקחת אותן קדימה.
ב- דאון גרופ נדל"ן, מקפידים ליישם שיטות שיווק עדכניות, מקוריות ויצירתיות, כאשר, התפיסה המנחה היא שכל נכס, הוא עולם ומלואו ולכל נכס יש גם את הייחודיות שלו.
לכן, בשלב הראשון, המטרה היא לזהות את הייחודיות ואת היתרונות של אותו הנכס ולהדגיש אותם במודעות.
בנוסף, בדאון גרופ נדל"ן לא מסתפקים בלפרסם את המודעות רק באתרים ישראלים, הנחשבים כייעודיים למטרה, אלא משתמשים גם בפרסום ברשתות החברתיות השונות ובמגוון רחב של אתרים מרחבי העולם – לשיטתם, פרסום מודעות באתרים כמו: יד 2 או מדל"ן ומכירת דירה במחיר השוק, זאת פעולה שכל מוכר יכול לעשות באופן עצמאי ובמשרד, פונים לקהלי יעד, אשר מעוניינים להרוויח עבור הנכס מחיר גבוה יותר ממחיר השוק.
התפיסה של תל אביב כעיר היתוך
כל מי שחי בתל אביב ומרבה להסתובב בעיר, רגיל כבר לעובדה שלצד עברית, נשמעות ברקע עוד לא מעט שפות אחרות כמו: אנגלית, צרפתית, ספרדית, גרמנית ועוד..
הסיבה לכך טמונה בעובדה הפשוטה, שתל אביב היא כבר מזמן איננה עיר השייכת רק ל"צברים". יהודים עמידים רבים, אשר בוחרים לעשות "עליה" לישראל ממדינות שונות, בוחרים להשקיע ולהשתקע בתל אביב – מתוך הבנה שהיא מהווה כעיר היחידה במדינה, אשר בכוחה לשמר את רמת החיים לה הם היו רגילים, מהערים הגדולות בהן הם היו חיים.
מהסיבה הזאת, גם הם מהווים קהל יעד פוטנציאלי לרכישת דירות בתל אביב ובדאון גרופ נדל"ן, דואגים לא "לקפח" גם אותם.
כל מודעה שיוצאת מהמשרד מתורגמת ללא פחות מ-30 שפות ומפורסמות באתרי נדל"ן מובילים בקרוב ל-100 מדינות.
בנוסף, גם המשרד עצמו מהווה ככור היתוך, כאשר, הצוות המקצועי והמנוסה של הסוכנים, מגיע ממקומות שונים וערוך להציע שירותים במגוון רחב של שפות כמו: קוריאנית, יפנית, גרמנית, ספרדית, צרפתית, אנגלית, בלגית, רוסית ופורטוגזית. האיש שמאחורי המשרד
מאחורי דאון גרופ נדל"ן, עומד איש הנדל"ן המנוסה, ברק דאון, תושב חוזר מארצות הברית.
ברק גילה את הקסם של עולם הנדל"ן כבר בתור חייל משוחרר.
הוא נרשם למספר קורסים בתחום ובעקבות הידע שצבר, האהבה לתחום והמוטיבציה להצליח בו רק הלכה וגדלה.
לאחר הלימודים, הוא החל לעשות בתחום ומהר מאוד גילה, שבתור אמריקאי לשעבר, יש לו חיבור טבעי, עם אמריקאים אשר מבקשים להשתקע בישראל ולקנות דירה בתל אביב.
5 שנים מאוחר יותר, ברק כבר הקים את "דאון גרופ נדל"ן" והחל למכור נכסים בתל אביב לאנשים מכל העולם.
מכיוון שברק עלה לארץ לבד, כחייל בודד ולמעשה, כך גם הכיר את אשתו, שגם היא אמריקאית אשר עשתה עלייה ושירתה כחיילת בודדת, הוא החליט בנוסף למשרד, גם להקים עמותה קטנה "פלוגת בית" אשר עוסקת בתחום הקרוב לליבו – מתן עזרה בדיור בר השגה לחיילים בודדים ומשוחררים בישראל.
העמותה מסייעת לחיילים בודדים, עד שנתיים אחרי השחרור בכל מה שקשור למציאת פתרונות מגורים ועוזרת להם במגוון רחב של נושאים בתחום.
מכל עסקה אשר נסגרת במשרד, מופרשים אחוזים מסוימים לטובת העמותה – כך שבנוסף ללקוחות המשרד, יש גם מרוויחים נוספים מעסקאות המכירה האטרקטיביות.