אונייה גדולה עוגנת בנמל חיפה

מסעדות ברחוב הנמל חיפה

רחוב הנמל בחיפה הפך בשנים האחרונות למוקד עליה לרגל לחובבי הקולינריה. לא מעט מסעדות נפתחו ברחוב, אשר כל אחת מהן מציעה חוויה קולינארית ייחודית משלה. כמובן, שגם האווירה הקסומה הטמונה בקרבה לים, מוסיפה במידה רבה לפופולאריות הגדולה לה זוכה הרחוב. להלן חלק מהמסעדות המומלצות ברחוב שכדאי להכיר: 

ליבירה – מנות מגוונות עם בירה טובה

ליבירה מהווה כמקום בילוי על חובבי בירה. המקום הוא למעשה חלל גדול ומעוצב אשר משלב מסעדה עם מבשלת בוטיק. במקום מוגשים מנות מגוונות מהמבורגרים מושחתים ועד פירות ים ודגים. כאמור, לצד היצע המנות, ניתן ליהנות מסוגים שונים של בירות עשירות, המיוצרות ממרכיבים טבעיים, במגוון של שיטות מסורתיות. 

מסעדת אוניקס – קולינריה יצירתית ואיכותית

מסעדת אוניקס הסמוכה לרחוב הנמל בחיפה מציעה עבורכם חוויה קולינארית ייחודית והיצע רחב ומגוון של מנות, אשר המשותף לכולן הוא בחומרי הגלם האיכותיים ובטעמים הייחודיים והמרגשים.

המסעדה מהווה כתובת עבור כל חובבי הקולינריה באשר היא, כאשר התפריט כולל מנות ממטבחים שונים כמו: המטבח האיטלקי, המטבח הצרפתי והמטבח האסיאתי.
כך שתוכלו ליהנות ממנות כמו: סלמון כבוש בסלק עם קרם חציל מעושן, דפי אנטריקוט אשר מתובלים בפיסטוק חלבי עם מרמלדה של יין אדום ובצל ועוד מגוון רחב של מנות שרק התיאורים יגרמו לכם להרגיש רעבים…

רולא – תבשילים ביתיים עם טוויסט

אם אתם חובבי אוכל ביתי תשמחו לגלות כי מסעדת רולא, מציעה לכם תבשילים ביתיים (עם טוויסט) מהמטבח הערבי, הטורקי והישראלי.

הסועדים יכולים ליהנות ממגוון רחב של מנות המזוהות עם מטבחים אהובים ופופולאריים אלה כמו: חומוס מסאכאן עם חזה עוף מפורק, קבב חלבי, קובה ממולא עגל, שישברק ועוד מגוון מנות מוכרות יותר ופחות… 

לוקס – מנות דגים איכותיות ואווירה טובה

מסעדת לוקס מציעה מנות מהמטבח המקומי עליהן אחראי השף בעל השם עלאא מוסא. התפריט כולל מגוון רחב של מנות אשר המשותף לכולן טמון ברכיבים טריים ועונתיים, אשר לקוחים מהשדה וכמובן (כמתבקש מעצם המיקום של המסעדה) גם מהים.

אדוארדו'ס – טעימה מדרום אמריקה בחיפה

מי שאוהב בשר ומנות מהמטבח הארגנטינאי והדרום אמריקאי, עתיד לגלות כי מסעדת אדוארדו'ס מהווה מקום שלא כדאי לוותר עליו.

המסעדה מגישה מגוון מנות דרום אמריקאיות העשויות מחומרי גלם איכותיים. בנוסף, המסעדה ידועה גם הודות לתפריט הקוקטיילים המגוון והעשיר שלה. 

צ'אנג בה – מטבח תאילנדי במיטבו

ברחוב הנמל ממוקם הסניף החיפאי של צ'אנג בה – רשת מסעדות המציעות מנות מהמטבח התאילנדי.

במסעדה עושים שימוש בחומרי גלם תאילנדים מקוריים, כך שמבקרי המסעדה זוכים לחוות את הדבר הקרוב ביותר לבנגקוק, בעיר חיפה.  

כמובן, מדובר רק ב"קצה המזלג" (תרתי משמע) של המסעדות ברחוב הנמל (וזה מבלי להכליל את הברים ובתי הקפה) – כמובן, שהדרך הטובה ביותר להכיר את כל ההיצע היא פשוט להגיע, לחוות, להתנסות ולטעום – שיהיה בתיאבון!!

Scroll to Top
דילוג לתוכן