דף בית לחברת התיירות גלובוס

אופציה 1- גלובוס- אנחנו לוקחים את הנופש הקבוצתי שלכם לרמה הבאה.

אופציה 2- גלובוס- הופכים את הנופש הקבוצתי שלכם לחוויה בלתי נשכחת.

אופציה 3- גלובוס- המומחים לחוויית נופש קבוצתי בחו"ל.

מי אנחנו?
אם אתם מעוניינים לקחת את הצוות שלכם לנופש בלתי נשכח,
וכבר הבנתם שבשביל נופש כזה- חייבים ליווי מקצועי ומיומן- הגעתם למקום הנכון.

גלובוס, חברת נסיעות עם התמחות ייחודית בתחום הטיולים לקבוצות, חברות וארגונים. השליחות שלנו היא להעניק ללקוחות שלנו חוויית נופש ייחודית ומותאמת אישית, תוך תכנון וביצוע מוקפד בכל רמה אפשרית.

צוות גלובוס, בראשות המנכ"ל אלי קופטר , מורכב מבעלי מקצוע מנוסים בתחום הנסיעות, ועומד לרשותכם, כדי לתכנן ולהוציא לפועל את הנופש המושלם עבורכם.

המנכ"ל – אלי קופטר

לאלי תואר ראשון במנהל עסקים עם התמחות בתיירות, וניסיון עבודה של מעל 25 שנה בתעשיית הנסיעות.
לאחר שנים שבהן כיהן בתפקיד בכיר בחברת נסיעות מהמובילות בארץ, בה ניהל את מחלקת הנופשים הקבוצתיים, הוביל צוות של מעל ל- 80 עובדים וניהל מבצעים מורכבים של נסיעות עבור צוותי עובדים של החברות הגדולות במשק-
החליט אלי לצאת לדרך עצמאית, והציב לעצמו למטרה- ליישם את כל הידע, המומחיות, הניסיון והקשרים הענפים שצבר בתחום הטיולים הקבוצתיים, כדי לאפשר לכם לקבל את חוויית הנופש באיכות הגבוהה ביותר האפשרית.
אלי מביא איתו ניסיון מקצועי רב וגישה ייחודית ופורצת דרך, בשילוב עם מחוייבות בלתי מתפשרת לחדשנות, לשיפור מתמיד ולשירות קשוב ומסור לכל לקוחותינו.

מה אנחנו מציעים?

  • תוכנית מותאמת אישית
    אצלנו אין סתם חבילות נופש גנריות. אנחנו פה כדי להבין את הצרכים הייחודיים של הארגון שלכם, ולתפור לכם תוכנית מדוייקת, שעונה בדיוק לרצונות, לצרכים ולהעדפות שלכם.
  • כיסוי מושלם מ- א' ועד ת'
    אנחנו נותנים מענה כולל, שמכסה לכם את כל צרכי הנסיעה, כך שלא תצטרכו להתפזר בין חברות שונות. עם שנים של ניסיון עם חברות מסוגים שונים – יש לנו פתרונות לצרכים מגוונים ביותר. תבדקו אותנו!  

    ** עדות לקוח- נסיעה קבוצתית **
  • מחירים ללא תחרות
    אנחנו עובדים ישירות מול הספקים של חברות התעופה, המלונות, המסעדות וכל השאר. מה שאומר- שאתם מקבלים את המחירים הנוחים ביותר, בלי לספוג עלויות נלוות או פערי תיווך.
  • ליווי אישי צמוד
    אתם מקבלים איש קשר מקצועי מטעמנו, שמלווה אתכם בכל התהליך, החל משלב התכנון, דרך הנסיעה עצמה ועד הנחיתה בחזרה בבית. כך שיש לכם כתובת ומענה לכל שאלה או אתגר לא צפוי בדרך. עם הניסיון שלנו במתן פתרונות מיידיים בזמן אמת, אתם יכולים להתרכז פשוט בלהנות מהנופש.

** מוכנים לקחת את הטיול שלכם לרמה הבאה?-
השאירו פה פרטים ונחזור אליכם לשמוע איך נוכל לעזור **

קבלו השראה

  • דובאי- המקום שבו חדשנות ומסורת נפגשות על רקע נוף מדברי קסום.
  • ברצלונה- שילוב מלא השראה של תרבות ויופי.
  • אתונה- גלו את המסתורין של תרבויות עתיקות.
  • רומא, איטליה- מסע אל הקלאסיקה העל זמנית.
  • אבו דאבי- חוויה עוצמתית של פאר ויוקרה.
  • רודוס, יוון- פינוק ים תיכוני מושלם.
Scroll to Top
דילוג לתוכן