אליטה טיולים – היכן שהשראה ויצירתיות, פוגשות מקצועיות ומצוינות

תשכחו מכל מה שהכרתם על הפקת אירועים, באנו לעשות את זה טוב יותר.

עם למעלה מ-25 שנות ניסיון עשיר בתיירות ומומחיות במכירות והפקת באירועים עסקיים וארגוניים, הקים אלי לוי לשעבר סמנכ"ל מכירות בחברת התיירות המובילה ההולנדי המעופף, חברה ייחודית להפקת אירועים – בדיוק מה שחיפשת?

במה אנחנו שונים מאחרים?

  • כל אירוע הוא מופת למצוינות ואיכות. אנחנו יוצרים חוויות לכל החיים, בהתאמה אישית כולל כל הפרטים הממש קטנים.
  • גישה ממוקדת לקוח ושירות מסור. אצלנו זו לא סתם סיסמה – הפרויקטורים המקצועיים שלנו ואלי זליג עצמו, מעורבים אישית בכל אירוע.
  • יצירתיות פורצת גבולות. הניסיון הרב של הצוות שלנו, יחד עם גישה חדשנית, מבטיחים אירועים במיתוג אישי, שידברו עליהם שנים!
  • קשרים בין-לאומיים עם ספקים אמינים בכל העולם, כדי שהאירוע שלכם יהיה בידיים הטובות ביותר, בכל מקום שבו הוא מתרחש.
  • יכולת הסתגלות ומציאת פתרונות לכל מצב ולכל אתגר. כי מגיע לכם ליהנות ולחגוג!
  • תמחור ידידותי ללא עמלות תיווך ותנאי תשלום גמישים, שיהפכו את הכל לקל יותר. אנחנו עובדים ישירות עם כל הגורמים ואתם לא צריכים להתעסק עם אף אחד ולשלם יותר.
  • אבטחה ונוחות ברמה הגבוהה ביותר, עם הדרכה ותמיכה אישית של מנהלי הפרויקטים שלנו לאורך כל הדרך.

באליטה אנחנו מחויבים רק לגורם אחד – אתם! אנחנו לא קשורים לספקים ספציפיים ושומרים על עצמאות כדי שתמיד נוכל לתעדף את הצרכים שלכם מעל הכל, להציע – וליישם את הפתרונות הטובים ביותר.

אנחנו נעשה הכל, אתם רק צריכים לבחור נכון

בחירה באליטה היא בחירה בשותפים לדרך, שמבינים במה כרוכה הפקת אירוע ארגוני. הצוות המקצועי שלנו מנוסה בעבודה עם מגוון אוכלוסיות וקהלים ויהיה שם עבורכם החל משלב תכנון הקונספט והלוקיישן ועד סגירת הספקים הטובים ביותר, קבלת פנים יוקרתית לאורחים בכל יעד בעולם, אבטחה, ליווי צמוד לאורך כל האירוע, חלוקת מתנות ומזכרות ממותגות ועוד.

בין אם מדובר בנופש חברה מפנק, אירוע VIP, מסיבת בריכה מפוארת, טיול אקסטרים ועוד, אנחנו נהיה שם עבורכם, עם פתרונות 360 מעלות לאירוע שלכם, תחת אותה קורת גג.

אחרי שעבדנו עם החברות הגדולות ביותר בשוק זה הזמן גם שלכם להתקדם מעבר למקובל ולשגרתי ולהיכנס לעולם של אירועים ברמה אחרת. צרו קשר איתנו ותבינו את ההבדל.

Scroll to Top
דילוג לתוכן