ברלין – מפגש של היסטוריה וחדשנות

ברוכים הבאים לברלין, בירת גרמניה. פה תוכלו לספוג היסטוריה, תרבות וחדשנות במנות גדושות. משער ברנדנבורג המרשים ועד הרחובות ההומים של רובע קרויצברג הססגוני, החוויה הברלינאית ממגנטת אליה תיירים מכל העולם.
בברלין טמונות אינסוף הזדמנויות שמתאימות לנופש קבוצתי, רק צריך לדעת איפה למצוא אותן ואיך לבנות תוכנית חכמה ומגוונת, שעונה על הצרכים של כל חברי הקבוצה.

רוצים להצטרף למאות הלקוחות שכבר חוו נופש חלומי בברלין?
השאירו פרטים ונחזור אליכם לשמוע מה אתם מחפשים

ברלין – קצת מידע חיוני

  • מזג אויר – בברלין העונות שונות באופן משמעותי זו מזו, כך שהקיץ חם והחורף קר באופן מובהק. לכן מומלץ לבקר בברלין בעונות המעבר של האביב או הסתיו, וכך להנות ממזג אויר מתון ונוח. בעונות אלה גם אפשר להנות מהעיר במלוא החיות שבה, ולחוות את הרחובות התוססים, את אירועי התרבות והפסטיבלים.
  • מטבע – המטבע הרשמי בברלין הוא אירו.
  • אוכלוסיה – ברלין היא הגדולה בערי גרמניה, והיא מונה מעל 3.7 מיליון תושבים.
  • היסטוריה – כעיר שקיימת מעל 800 שנה, יש לברלין היסטוריה עשירה, והיא משחקת תפקיד ראשי בתולדות אירופה, החל מהאימפריה הפרוסית ועד לתקופת המלחמה הקרה. במהלך השנים, התפתחה העיר והפכה למוקד כלכלי חשוב באיחוד האירופי. אתרים היסטוריים כמו שער ברנדנבורג וחומת ברלין מהווים תזכורות לאירועים משמעותיים שהתרחשו בגרמניה, והשפיעו על אירופה כולה.

אתרי תיירות מומלצים

  • שער ברנדנבורג – נקודת ציון המסמלת אחדות ושלום. זהו השער היחיד שנשאר על תילו, מבין השערים ששימשו לכניסה לעיר, מאז שהוקם בשנת 1788. עיצוב השער בהשפעת הארכיטקטורה היוונית הקלאסית.
  • חומת ברלין – אתר היסטורי שהוא בגדר חובה בביקור בעיר. השרידים שנשארו מהחומה ברחבי העיר, מסמלים את המלחמה הקרה, שבה חולקה ברלין לשני חלקים נפרדים- מזרח ומערב. החומה חצצה בין התושבים לאורך שנים מסיום מלחמת העולם השניה, ובסופו של דבר הופלה ב- 1989.
  • בית הכנסת – מבנה היסטורי בעל כיפה מוזהבת הנראית למרחוק. בית הכנסת הוקם בשנת 1866, ובתקופה הנוכחית הפך למוקד תיירותי, שניתן למצוא בו תערוכות המתעדות את תולדות היהודים בברלין.

ליווי צמוד שלנו בטיול לברלין

לאורך כל זמן החופשה, יש לכם מנהל אירוע צמוד מטעמנו, שמוודא שהכל מתקתק ושכל הנסיעה זורמת בצורה חלקה. החל מארגון לוגיסטי של כל פרטי האירוע ועד להמלצות וטיפים מהניסיון העשיר שלנו בברלין, שישדרגו לכם את החוויה, מנהל האירוע הוא הכתובת לכל שאלה או בקשה.

3 פעילויות מגניבות לקבוצות בברלין

  1. סיור מודרך ברחבי העיר – בסיור נגלה זוויות מיוחדות של ברלין, ונחווה את הצדדים השונים שלה, בליווי הסברים ממדריך בעל ידע נרחב.
  2. סיור קולינרי – סיור היכרות עם המטעמים שיש לברלין להציע, ממגוון המטבחים הבינלאומיים הקיימים בה.
  3. שייט בנהר – אחת הדרכים הקסומות לחוות את ברלין היא בשייט על נהר השפרה, המאפשר תצפית על האתרים המפורסמים (ברלינר דום, בניין הרייכסטאג ועוד).

רוצים שנבנה לכם תוכנית לטיול הבא בברלין?
השאירו פרטים ונחזור אליכם לשמוע מה אתם מחפשים

                  שם מלא       |    תפקיד       |      טלפון         |    אימייל 

Scroll to Top
דילוג לתוכן