מקלדת גיימרים

מקלדת גיימרים – מה זה?

אם בעבר להיות גיימר היה אומר להיות חלק מקהילה יחסית קטנה ושולית, היום זה ממש לא ככה. ילדים, נערים ומבוגרים כאחד משתייכים לקהילת הגיימינג, ועם מאות אם לא אלפי משחקים שזמינים 7\24, איך אפשר שלא להתמכר? בשביל באמת לחוות את חווית המשחק המלאה, חשוב להצטייד בציוד האיכותי ביותר, ובינינו? המקלדת היא הצעד הראשון.

מקלדת גיימרים יכולה לעשות את הבדל בין משחק בינוני לבין משחק שמוציא את כל היכולות הכי טובות שלכם, אבל מה בכלל ההבדל ביניהן? על מנת לעשות קצת סדר, גם לגיימרים הוותיקים וגם למצטרפים החדשים, הכנו לכם את המאמר הזה. כאן תוכלו למצוא תשובות לחלק מהשאלות הכי נפוצות בנוגע למקלדות גיימרים.

מה ההבדל בין מקלדת רגילה למקלדת גיימרים?

ישנם כמה גורמים שמבדילים בין המקלדת הביתית הרגילה שלכם לבין מקלדת גיימרים מקצועית. ראשית, מקלדת המיועדת לגיימינג לרוב תהיה גמישה יותר, ומעוצבת לשימוש נרחב. המעצבים מבינים כי קהל היעד שלהם הולך להשתמש במקלדת לאורך זמן, לכן הם עיצבו אותה בצורה נוחה יותר שתקל על היד.

בנוסף, מקלדות גיימינג הן לרוב מהירות הרבה יותר. הן משיגות את המהירות הודות לפיצ'ר מיוחד בכפתורים שלהם, שמאפשר חיבור מהר יותר בין המקש למחשב ובכך להשיג תוצאות מהירות יותר. הפקודות עוברות בצורה יעילה הרבה יותר, מה שיכול להיות קריטי במשחק מרובה משתתפים או במשחק בעל הגבלת זמן.

יש עוד מאפיינים שיכולים להבדיל בין סוגי המקלדות, אך הם משתנים בין מקלדת למקלדת. לדוגמא, ישנן מקלדות מכאניות כמו Steelseries סטייל סירייס דגם Apex 7 TKL, אשר נותנות עמידות מעולה למשתמשים כבדים, פיצ'ר שלא תמיד קיים במקלדות אחרות.

האם מקלדת גיימרים יקרה יותר ממקלדת רגילה?

במרבית המקרים כן, מקלדת גיימרים תהיה יקרה יותר ממקלדת רגילה, אך התמורה שאתם מקבלים למחיר גדולה יותר גם כן. כפי שהסברנו למעלה, למקלדות גיימינג יש כמה יתרונות בולטים על מקלדות רגילות, כך שההשקעה הכספית יכולה להיות משתלמת, במיוחד אם אתם חובבי גיימינג לא קטנים.

קשה לתת מחירים מדויקים של מקלדות גיימינג, משום שהפיצ'רים השונים בהם עלולים לשנות את המחיר. אנחנו מזמינים אתכם לגלוש באתר שלנו, להתרשם ממבחר המקלדות שלנו ולראות את המחירים השונים בעצמכם!

מה חשוב לבדוק כשבוחרים מקלדת גיימרים?

הדבר שהכי חשוב לעשות לפני שאתם בוחרים מקלדת גיימרים היא להבין מה הם הצרכים שלכם. כמה שעות אתם עומדים לשחק? כמה הנוחות חשובה לכם? האם יש פיצ'ר במקלדת שאתם לא מוכנים להתפשר עליו, כמו אורות במקלדת או אזור אורטופדי להניח את הידיים שלכם?

לאחר שתבינו את הצרכים שלכם, יהיה לכם הרבה יותר קל למצוא את המקלדת המדויקת בשבילכם. כך, תוכלו לחסוך כסף, להימנע מרכישות מיותרות, ולקנות רק את המקלדת שבאמת תשרת אתכם לאורך זמן.

Scroll to Top
דילוג לתוכן