O-T-Tech-logo

בוט מענה קולי – השלב הבא בעולם שירות הלקוחות

אחד האתגרים המרכזיים הניצבים בפני ארגונים וחברות בתקופתנו הוא דילמת שירות הלקוחות. מצד אחד, שירות לקוחות ברמה גבוהה, הכולל מענה נעים, זמין וסבלני, הוא תנאי הכרחי לשימור לקוחות ולמיקסום רווחים לארגון. מצד שני, העסקת כוח אדם במתן מענה טלפוני כרוכה בעלויות משמעותיות, שעלולות להוביל להפסד.

חברות רבות מנסות להתמודד עם דילמה זו באמצעות ניתוב הלקוחות לערוצי שירות חלופיים, שניתן להפעיל בעלות מופחתת – כגון אתר אינטרנט, ווטסאפ או אפליקציה ייעודית. הבעיה היא שקשה מאוד לגרום ללקוח שהתקשר לחברה ומצפה לקבל מענה אנושי מסורתי, לנתק את השיחה ולעבור לפלטפורמה אחרת, מבלי שיחוש מתוסכל וישקול לוותר על ההתקשרות העסקית.

אולם יש לכך פתרון. בימים אלו מתפתחים פתרונות ומענים טכנולוגיים חכמים, שמטרתם לאפשר לחברות לספק ללקוחותיהן חוויית שירות מיטבית, ויחד עם זאת לחסוך בכוח אדם ולהימנע מעלויות קבועות משמעותיות.

בדיוק לשם כך פותח OSP – בוט קולי חכם ומתקדם מבית O-T-Tech, הכולל מערכת המזהה ומבינה דיבור. באמצעותו, כל פונה יוכל לקבל מענה אדיב ומדויק בטלפון גם לשאלות מורכבות, ללא צורך להמתין לנציג או לפנות לערוץ שירות אחר ומבלי לאבד את סבלנותו בדרך.

ה-OSP מאפשר לכל לקוח לקבל מידע, לברר פרטים וגם לבצע פעולות . כל זאת, באמצעות שיחה רגילה לכל דבר, עם מערכת, שבניגוד לנציגי צ'ט וירטואליים או אווטארים למיניהם, מדמה דיבור אנושי באופן מושלם ובכך מספקת לפונה מענה ושירות מלאים.  יחד עם זאת, לצורך התפעול השוטף, השירות מלווה בגורם אנושי למקרים שבהם התערבותו נדרשת לשם מעטפת ושירות מייטבי מטעם חברת O-T-Tech.

נשמח לסייע גם לחברה שלכם להתקדם לחזית הטכנולוגיה  ולשפר את מערך שירות הלקוחות שלכם עם ה-OSP – מערכת בוט קולי מתקדמת וחכמה, שתחסוך לכם עלויות ותשפר לאין שיעור את השירות שאתם מעניקים, בעת ובעונה אחת.

לאתר החברה

Scroll to Top
דילוג לתוכן