ai generated, cauldron, potion

לכל סיר יש מכסה: סיפור שמתחיל בהודו ומסתיים בשוק נתניה

אמא שלי אומרת שכל סיר יש מכסה. בתור ספרנית לשעבר אני יודעת שהיא צודקת, פשוט כי היו אחרים לפניה שטענו את אותו הדבר רק קצת אחרת. 

למשל, הספרן ההודי ראנגאנאתן (תבדקו בויקיפדיה אם אתם לא מאמינים לי שהיה איש בשם הזה)  אמר משהו כזה:" לכל קורא יש את הספר שלו ולכל ספר יש את הקורא שלו" (גם כאן אתם מוזמנים לאמת אותי). גם אנחנו בכתבנית מתמחים בהתאמת הסיר למכסה או בניסוח אחר – בכתיבת התוכן המדויק לקהל היעד הספציפי שלכם.

איך אנחנו עושים את זה?

הסוד שלנו הוא להתאים ללקוח את הכותב הנכון עבורו מתוך 200 אנשי צוות שונים (כולם כמובן אנושיים ולא AI)  ואת המוצר הנכון מתוך 60 מוצרים.

כל אחד מהכותבים שלנו מתמחה בתחום דעת אחר ובפלטפורמה אחרת. למשל, מי שיכתוב פוסט לפייסבוק לקוסמטיקאית, כנראה לא יהיה זה שיכתוב נאום לרופא בסיום ההתמחות.

עכשיו אתם בטח שואלים את עצמכם איך אנחנו יודעים על מה לכתוב ובאיזה סגנון, נכון? התשובה קלה. ברוב המוצרים שלנו הלקוחות עונים על שאלון אפיון או מספקים בריף כתוב. במידת הצורך הכותב אפילו יראיין את הלקוח כדי להבין את הדרישות, הרצונות והצרכים שלו.

אבל מה קורה כשאין סיר ואין מכסה?

מה קורה כשלא יודעים מאיפה להתחיל, או במקרה של אמא שלי – מה עושים כשיש תקלה בסיר הלחץ? אנחנו בכתבנית ממליצים במקרים כאלה על שעת ייעוץ, שיחת בת שעה בטלפון או בזום עם אחד מכותבינו הוותיקים בכדי להבין איפה, מה ומתי לפרסם.

אצל אמא שלי כאמור היה סיר לחץ, אבל המכסה היה תקול. בתור מישהי שמכינה כמעט הכל בסיר לחץ (אולי חוץ מחביתה וסלט), מדובר במקרה חירום רציני למדי.

אמא תמיד צודקת, פעם שנייה

אבל אמא שלי לא אמרה נואש. אחרי כ"כ שנים שאני עובדת בכתבנית, גם היא למדה שיש מומחים לכל דבר. כמו שבכתבנית יש מומחים לכתיבה, בטח יש איפשהו מומחים לתיקון של סירי לחץ. וכמובן שגם הפעם היא צדקה (פעם שנייה, אבל מי סופר?)

היא העבירה את המכסה התקול לתיקון אצל שלמה את משה משוק נתניה (טלפון : 09-8347662) ובא לציון גואל. וכמה זה עלה לה? כלום. גם הם וגם שליח המצווה (אילן מהחנות הסמוכה תכשיטי רביע) שהעביר להם את המכסה לא ביקשו שכר על פועלם.

ולמה אני מספרת לכם את כל זה?

בראש ובראשונה כדי להמליץ על הצדיקים משוק נתניה, אבל גם כדי להגיד שאנחנו בכתבנית שמחים לחרוג מהרגלנו. ולא, העובדה שאמא שלי שוב צודקת אינה יוצאת דופן אלא כמובן דבר שבשגרה.

הפעם החלטנו סתם להגיד תודה. אמנם אנחנו בכתבנית אמנם אוהבים לפרגן ללקוחות, אבל רק לכאלו שכבר ביצעו איתנו בהצלחה לפחות פרויקט אחד.

יש לנו אפילו מדור מיוחד באתר שלנו בשם "סיפור לקוח", שם אנחנו ממליצים על המוצרים והשירותים של הלקוחות שלנו. הלקוחות כמובן גם מספרים על חווית העבודה המוצלחת איתנו, כך שכולם מרוצים.

גם אתם רוצים להופיע אצלנו במדור הנ"ל? זה ממש פשוט. פנו אלינו, בצעו אצלנו פרויקטים של כתיבה, וידאו או תרגום והדרך פתוחה להמלצה הדדית. וטיפ מאיתנו – בקרו בשוק נתניה. יש שם צדיקים ששווה להכיר. ומה איתנו? אנחנו פה בשבילכם 24/7. אז קבענו?

Scroll to Top
דילוג לתוכן