קצת עלינו – חברת ההולנדי המעופף

כולנו יודעים עד כמה פעילות לעובדים מחוץ למקום העבודה, תורמת רבות לפרודוקטיביות, לאמון שלהם במקום עצמו, ובאופן כללי גם לתחושה האישית, תודות לפסק הזמן החשוב הזה. ומה לגבי נופש חברה? טיול לעובדים המצטיינים או אפילו כנס של כמה ימים בחו"ל, שמשלב בין מידע חשוב על נושאים שונים לפינוקים נהדרים?

כאן בדיוק אנחנו נכנסים לתמונה.

חברת ההולנדי המעופף מזמינה אתכם, ובעיקר – את העובדים שלכם, ליהנות מכל מה שצריך בנופש חברה בחו"ל של סוף שבוע קצר או יותר, בכנס מרתק של כמה ימים ביעד אטרקטיבי או אולי בטיול לעובדים המצטיינים כדי להודות להם על תרומתם למקום העבודה. אתם – רק צריכים לדבר אתנו. אנחנו נעשה את כל השאר!

אנו חברה סיטונאית, המתמחה בשירותי הפקת נופשי חברה בחו"ל, כנסים וטיולי קונספט, לחברות וארגונים בסדרי גודל שונים.

בין לקוחותיה אפשר למצוא כמה מהחברות הגדולות והמובילות במשק כיום, כמו סלקום, הוט, הוט מובייל, חברות בנייה שונות ועוד, ומטרתנו היא אחת: להציע לכם את המענה הנכון לכם, בדיוק כמו שאתם צריכים ורוצים. אתם מגיעים אלינו עם התקציב שלכם, עם היעדים שאתם רוצים להשיג ואולי גם עם בקשות מסוימות שחשוב לכם שניקח בחשבון, ואנחנו מארגנים לכם את הנופש, את הטיול של העובדים שלכם בחו"ל או את הכנס – תוך התייחסות לכל הפרמטרים החשובים שהצגתם קודם לכן.

מרגע פנייתכם אלינו, מוצמד לכם מנהל פרויקט אישי וצוות מקצועי מטעמינו שמלווה אתכם לאורך כל הדרך. כל אלה, דואגים שתקבלו מענה מתאים ופתרון לכל עניין ובקשה שעולים תוך כדי התכנון וההפקה, וגם לאחר מכן, כשיצאתם לדרך.

אצלנו אתם מקבלים סל שלם של שירותים כדי שהנופש של החברה שלכם בחו"ל, טיול הקונספט או אולי הכנס יענו במדויק על כל הצרכים.

אנו דואגים לטיסות ליעד, לקבלת הפנים בנתב"ג וביעד שאליו הגעתם, לשירותי קרקע כולל העברות, אוטובוסים, שירותי אבטחה לאירועים ועוד. אנו דואגים גם למקום לינה ולאירועים שונים בערב כדי לפנק את העובדים שלכם, כמו ארוחת ערב מושקעת במסעדה טובה, בטברנה, ביקור במועדון או בבר, וכן לפעילויות במהלך היום, כמו מסיבות בריכה, הפעלות במדבר ובמקומות נוספים, כל זאת כדי להפעיל ולעניין את כל המשתתפים.

מעבר לכך, במסגרת האירוע עצמו, אנו מטפלים בכל הקשור למיתוג, לשירותי הצילום, למתנות לעובדים, לאומנים שיגיעו כדי לבדר את העובדים, למענה מתאים לאוכלוסיית שומרי כשרות וגם לשירות VIP, ממנו הן אתם והן העובדים שלכם תהנו כבר מהרגע הראשון.

למה דווקא אנחנו?
אז, נכון. אנחנו לא היחידים כיום בשוק, שמציעים בדיוק את השירות הזה. אבל, שלא כמו אחרים אתנו, וגם מאחורינו, עומד אליהו הנביא, והוא זה המנווט את דרכינו.

לאליהו תואר ראשון במנהל עסקים, עם התמחות בתיירות, וכן ניסיון של 25 שנה בענף התיירות. בתפקידו האחרון בענף הזה עבד אליהו כסמנכ"ל מכירות בחברת תיירות גדולה, ומשנת 2008 הוא חי ונושם את התחום הזה. במסגרת תפקידו, עבד מול לא מעט קבוצות וארגונים, כולל ועדי עובדים, חברות פרטיות, חברות בוטיק ועוד, החל מ-50 עובדים ועד 5,000.

אליהו מבין היטב את הטיפול בנופשי חברה. יודע כיצד להפיק שירותי תוכן מגוונים בחו"ל, ובייחוד כאלה הדורשים התמקדות ספציפית הן בקהל היעד והן בקונספט עצמו. הניסיון, הידע וההבנה הזו מתורגמים כולם יחד לשירותים שלנו, המתמקדים במתן מענה מלא לקבוצות, תוך הבנת צרכי הלקוח, התאמת המוצר לצורך וליווי צמוד ומלא לאורך כל שלב ושלב. יחד עם מחירים אטרקטיביים והעובדה שכל אחד מלקוחותינו מקבל פתרון שלם תחת קורת גג אחת, אנו מציעים לכם מעטפת 360 של הפקת אירועי חו"ל באיכות הגבוהה ביותר.

האני מאמין שלנו
איכות, שירות ומקצועיות הם הקווים המנחים שלנו. אנו מקפידים לתת לכל לקוח ולקוח מענה מקצועי ואיכותי מאד ומלווים את לקוחותינו החל משלב בניית הנופש בחו"ל, כולל בניית תקציב, המיתוג בארץ ובחו"ל, ליווי על ידי מנהל פרויקט אישי ועוד.

אנו מקפידים לעבוד עם ספקים בחו"ל שנבחרו בקפידה, בין אם אלו חברות הסעות, בתי מלון, מסעדות, מוקדי בידור ועוד. אנחנו יודעים לחשוב מחוץ לקופסא, וככאלה מבטיחים לכם פתרונות יצירתיים ומיידים לכל שינוי שצץ, במקרים חריגים, לרבות אירועים ביטחוניים חלילה או אחרים, שמצריכים היערכות מחודשת. אנחנו מאמינים שאתם, כלקוחות, צריכים לקבל את הכל תחת קורת גג אחת, ומבטיחים לכם מענה לכל הצרכים במקום אחד. מהיום אתם כבר לא צריכים לפנות לגורמים שונים כדי לארגן אירוע או נופש חברה בחו"ל. חברת ההולנדי המעופף היא הכתובת שלכם לכל מה שאתם צריכים

Scroll to Top
דילוג לתוכן