מתכננים טיול בקוסטה ריקה? תתחילו באיזו פלייס בחאקו

הרבה ישראלים והרבה מיהודי העולם מכירים את מלון Izu Place בעיירה חאקו שבקוסטה ריקה, אבל לא רבים יודעים שהמקום הוא הרבה יותר ממתחם אירוח בעיירה הכי מרכזית במדינה.

במתחם האירוח (להזמנות הקליקו פה) אמנם יש 14 חדרים, 4 דירות ווילה אחת עם כל מה שצריך (מבריכה, טרמפולינה ואולם סנוקר), אבל זו רק ההתחלה.

נקודת מוצא לטיולים בקוסטה ריקה

הודות לעובדה שאיזו, בעל המתחם, מתגורר בחאקו כבר 23 שנה– אתם מגיעים למלון שהוא נקודת מוצא הכי נגישה לטיולי כוכב במדינה.

רק  שעה וחצי נסיעה משדה התעופה בסאן חוזה, חאקו נחשבת לא רק לעיירת חוף תיירותית אלא גם ליעד שממנו יוצאים טיולים לאטרקציות, טיולי אקסטרים וטיולי טבע.

בית חם עם ערך מוסף

מכיוון שאיזו מיודענו מנהל אורח חיים יהודי דתי, המלון וסביבתו הפך למרכז יהודי וישראלי וכולל כל מה שאתם צריכים – מה שהופך אותו לבית חם למטיילים ישראלים ויהודים בקוסטה ריקה עם אווירה משפחתית, חמה וביתית ולמלון ייחודי במינו.

אתם כמובן לא חייבים להתארח ב- Izu Place (למרות שזה מומלץ) כדי ליהנות מכל הטוב הזה. למשל:

  • מסעדה כשרה בשם סברס שמעסיקה משגיח כשרות.
  • בית כנסת.
  • בית חב"ד בהתהוות שמספק את כל הדרוש לתיירים ישראלים ויהודים ופועל בשת"פ עם המלון.
  • בית ספר לגלישת גלים.
  • סוכנות נסיעות בניהול טוני (אשתו של איזו) שזמינה לשאלות שלכם בפייסבוק ומארגנת טיולים ברחבי קוסטה ריקה כולל מלונות, אטרקציות, מדריכים, נהגים וכו'.

לב רחב ופתוח לכל ישראלי

וזה כמובן לא הכל. לאורך השנים איזו ואשתו טוני צברו ידע שהם ישמחו לחלוק איתכם. אתם מוזמנים להצטרף לקבוצת הוואטאספ "קוסטה ריקה-פורום המטיילים הרשמי", קבוצת הוואטאספ הראשונה למטיילים ישראלים בקוסטה ריקה וכיום הגדולה בתחום.

תוכלו גם לרכוש את המדריך הדיגיטלי האולטימטיבי שהם כתבו בעברית לתכנון טיול עצמאי במדינה.

ולא פחות חשוב. אם תרצו להישאר כאן לנצח כמו איזו וטוני, הם ישמחו לעזור במסגרת קבוצת הוואטאספ שהם פתחו – "קוסטה ריקה רילוקיישן".

Scroll to Top
דילוג לתוכן