הבית החם שלכם בקוסטה ריקה – Izu Place

הכל התחיל באשדוד ובילד בשם איזו שאהב לגלוש גלים. כמו כל ילד, גם הוא שמע שקוסטה ריקה היא היעד המושלם לגולשים. כמו רבים אחרים, גם איזו הגשים את החלום אבל מכאן סיפור הילדים הופך למשהו אחר.

להתאהב מחדש

איזו הגיע לפני 23 שנה לעיירת החוף חאקו שנמצאת ליד שמורת הטבע מנואל אנטוניו. הוא הגיע עם אשתו ההרה ועם ילדה, אבל כאן הוא התאהב מחדש.

אמנם העיירה נחשבת לעיירה הכי מרכזית במדינה (שעה וחצי נסיעה משדה התעופה בסאן חוזה) והמקום עם הכי הרבה אפשרויות לטיולי כוכב ומבחר אטרקציות של אקסטרים וטבע, אבל איזו לא הלך לשום מקום.

הוא נשאר פה ותוך שנה פתח מתחם אירוח. הוא אמנם התגרש עם הזמן, התחתן בשנית עם טוני והתחזק בדת, אבל מתחם האירוח רק גדל וכיום כולל מסעדה כשרה בשם סברס שמעסיקה משגיח כשרות, בית כנסת ומרכז יהודי.

התחלה צנועה והווה עמוס

ההתחלה הייתה צנועה, אבל שלט אחד בכביש הראשי של העיירה עשה את העבודה וכיום קשה להשיג כאן מקום.

המשמעות היא שאם אתם מעוניינים להתארח באחד מ-14 החדרים, 4 הדירות או הווילה שנכללים במתחם האירוח – כדאי שתזמינו מקום מראש כאן.

ואתם יכולים להסיר דאגה מלבכם, למרות שהמקום פתוח לאורחים מכל הדתות והגזעים – רוב המגיעים לכאן הם תיירים ישראלים ויהודים מרחבי העולם. המקום נחשב בעיני רבים ובצדק כבית החם של מטיילים ישראלים ויהודים.

המקום הנכון לכל יהודי וישראלי

האווירה המשפחתית, הביתית והחמה ובעיקר – העובדה שאפשר לקבל כאן את כל השירותים תחת קורת גג אחת לכל המשפחה (כולל בריכה, טרמפולינה, בית ספר לגלישה, סוכנות נסיעות ואולם סנוקר) הופכת את המקום ליחיד ומיוחד במינו.

אין עוד מתחם כזה בכל קוסטה ריקה, כך שאם אתם מחפשים מלון לא סטנדרטי באזור הכי יפה בעולם– הגעתם למקום הנכון.

אתם כמובן לא חייבים להיות גולשים (או לרצות לגלוש) כדי ליהנות מכל מה שיש ל-Izu Place להציע, אבל אם אתם כבר כאן כדאי שתדעו שאיזו וטוני עומדים לרשותכם וישמח לעזור. למשל:

  • בקבוצת הוואטאספ "קוסטה ריקה – פורום המטיילים הרשמי" – הקבוצה שטוני פתחה למטיילים הישראלים במדינה ושנחשבת לראשונה מסוגה ולגדולה בתחומה.
  • סוכנות נסיעות שמארגנת טיולים בהתאמה אישית כולל מלונות, אטרקציות, נהגים, מדריכים ועוד. לשאלות פנו לכאן.
  • וכמובן – אם תתאהבו בקוסטה ריקה כמו איזו וטוני עומדת לרשותכם קבוצת הוואטאספ "קוסטה ריקה רילוקיישן", עוד קבוצת וואטאספ שטוני פתחה בשבילכם.
Scroll to Top
דילוג לתוכן