מחסום זרוע

מה זה מחסום זרוע?

לא מעט בעלי עסקים ובניינים שונים מחפשים מחסומים. בין אם מדובר במחסומים לחניה, מחסומי כניסה או מחסומים שיוכלו לווסת כניסה ויציאה לאירועים המוניים – לא תמיד קל למצוא את המחסום המושלם. אז מה תגידו אם נגיד לכם שלנו יש את המחסום שעושה את כל זה, וגם הוא חשמלי?

סביר להניח שנתקלתם במחסום זרוע בעבר, רק פשוט לא ידעתם לקרוא בשמו. אם סקרנו אתכם, ואתם חייבים לדעת מהו מחסום זרוע ולאילו שימושים הוא נועד, אנחנו מזמינים אתכם להמשיך לקרוא.

מהו מחסום זרוע?

כשמו כן הוא, מחסום זרוע הוא מחסום המווסת כניסה ויציאה באמצעות תנועה הדומה לתנועת הזרוע, ומכאן שמו. המחסום מאפשר חסימת כניסה של מכוניות בצורה מיטבית, וכשהוא מורם הוא מאפשר להן לעבור דרכו ללא חשש וללא סיכון לפגיעה, הן ברכב והן באנשים בתוכו. מרבית מחסומי הזרוע הם מחסומי זרוע חשמליים, אשר מאפשרים שליטה קלה ויעילה מרחוק, ללא צורך בהשגחה של אדם.

ברוב המקרים, מחסום הזרוע יהיה עשוי אלומיניום, והוא יהיה מחובר לציר חשמלי. אותו ציר מופעל על ידי מנוע חשמלי, שמאפשר הרמה והורדה של "הזרוע". חשוב לדעת כי פעמים רבות, ניתן להוסיף למחסום הזרוע שלכם פיצ'רים שונים ומתקדמים כמו חיישן תנועה, קוד כניסה, התקנת מצלמות בנקודות אסטרטגיות, אפשרות פתיחה באמצעות שיחת טלפון ועוד.

למה מחסום זרוע משמש?

כפי שכתבנו למעלה, מחסום זרוע יכול לשמש למגוון מטרות. אחד השימושים הנפוצים שלו הוא כמחסום זרוע חשמלי לחניה. חניונים רבים ברחבי הארץ בוחרים להשתמש דווקא במחסום זרוע חשמלי לחניה ולא במחסומים אחרים, בעיקר בזכות נוחות השימוש שלו, ובזכות העובדה כי הוא לא מצריך מגע יד אדם.

מחסום זרוע חשמלי הוא מראה יחסית נפוץ גם בכניסות לאולמות אירועים, מרכזי כנסים גדולים, בכניסה לבתים פרטיים ועוד. האמת היא, שמחסום זרוע חשמלי יכול לשמש לכל מטרה שתרצו, ולהיות קו הגנה ראשון על מבנה החשוב לכם.

למה לקנות מחסום זרוע דווקא מ"דודו שערים"?

אנחנו ב"דודו שערים" מתגאים בעשור של עבודה עם שערים בכל הסוגים והגדלים. אנחנו יודעים לתת שירות טכני להתקנת ותיקונים כל סוגי השערים, כולל שערי מחסום זרוע חשמלי, בכל מקום! יש לנו צוות טכנאים מנוסה ואמין, שנמצא בנקודות מפתח ברחבי הארץ, ורק מחכה לתת לכם שירות. אנחנו מלווים חברות רבות ברחבי הארץ, גדולות וקטנות כאחד, לצד לקוחות פרטיים, ומתחייבים לתת לכולם את השירות הטוב ביותר.

יש לנו שירות לקוחות שפועל בכל שעות היממה, כך שאם ישנה תקלה גם בשעות הקטנות של הלילה – תוכלו לדעת שיש מישהו שתמיד זמין עבורכם. המטרה שלנו היא לסייע לכם לשמור על הנכסים שלכם, בכל מקום ובכל שעה, כך שאתם מזמינים מאיתנו שער אתם יכולים להיות רגועים שהזמנתם עסקת חבילה משתלמת במיוחד.

Scroll to Top
דילוג לתוכן