מקלדת גיימרים

אתר חברת "מבוכים ודרקונים" לשירותי מחשוב

[באנר עליון]

עמוד הבית

חברת "מבוכים ודרקונים" היא כתובת מקצועית מובילה בתחום ה-IT המספקת מעטפת שירותי תמיכה שוטפים לכלל ציוד הקצה בעסק שלך. כחברה בת של החנונים, אנחנו מציעים לא רק את טווח השירותים שלנו, אלא מענה שלם לכל צרכי התוכנה והנתונים שלך כשמאחורינו כוח טכנולוגי ופיננסי עוצמתי שמבטיח ניהול פרויקטים מקיפים ביעילות. עם צוות מקצועי ומיומן בעל מעל ל-25 שנות ניסיון, מעבדת מחשבים מהמתקדמות בישראל ושיתופי הפעולה שלנו עם המותגים המובילים בשוק, זמינים לך בכל עת -שירותי IT בסטנדרטים הגבוהים ביותר.

טווח רחב של שירותי IT לשמירה על המשכיות עסקית

כיום כמעט ולא קיים היבט בארגון שלך שלא מנוהל על ידי מערכות מחשוב. צוות מבוכים ודרקונים כאן כדי להבטיח שהפעילות העסקית שלך תתנהל באופן רציף, ללא זמני השבתה מיותרים ועם אפשרות מתמדת להרחיב את היקף הפעילות ולקבל מענה טכנולוגי אופטימלי לצרכים המשתנים שלך.

[ריבוע 1]

שירותי מעבדת מחשבים

המעבדה המתקדמת שלנו היא הגדולה בישראל לתחזוקת ותיקון ציוד מחשוב. אנו מספקים מענה לטווח רחב של מכשירים תוך הקפדה על זמני טיפול מהירים, זמינות גבוהה ומקצועיות בלתי מתפשרת.

[ריבוע 2]

שירותי IT ל-Call Center

ממערכות טלפוניה חכמות ועד לפתרונות תקשורת מבוססי IP, אנו מעמידים לרשותך ציוד מהמתקדמים בתחום ושירותי תחזוקה שוטפיפ שיבטיחו שהלקוחות שלך יקבלו את התמיכה הדרושה להם במהירות ובמקצועיות.

[ריבוע 3]

שירותי מחשוב לעסקים

מהרחבת התשתיות שלך בהתאם לצרכים חדשים, דרך פתרון תקלות בזמן אמת ועד לתחזוקה השוטפת, אנו מציעים מגוון שירותי מחשוב לעסקים שיאפשרו לך לשמור על התוכנות שלך מעודכנות ועל הציוד שלך במצב תפעולי מיטבי.

[ריבוע 4]

העתקת חדרי מחשב

בין אם הארגון שלך עובר למתחם חדש, או אם נדרש שינוי מיקום של שרתים, חוות מחשבים או כל מערכת טכנולוגית אחרת, אנו מלווים אותך לכל אורך התהליך כדי להבטיח שהעתקת חדר המחשב שלך תתבצע באופן בטוח, מקצועי ואמין.

[ריבוע 5]

שירותי מומחה

נדרש לך מענה טכנולוגי לאתגרים חדשים שהחלו לצוץ? הפעילות מתרחבת? העסק שלך עושה את צעדיו הראשונים? לא משנה מול איזה ציון דרך הארגון שלך מתנהל כעת, צוות הטכנאים והיועצים המומחים שלנו כאן כדי לספק לך את ההכוונה והתמיכה הדרושים לך כדי לצלוח את האתגרים הללו בהצלחה.

גאים לייצג כמה מהמותגים המובילים בעולם

[ריבוע 1]

ASUS

מבוכים ודרקונים היא ספקית מורשית של כלל מוצרי ASUS בישראל ומעניקה שירותי ייעוץ, תמיכה ותחזוקה במעבדה מקצועית שתאפשר לך ליהנות מהטובים שבפתרונות הטכנולוגיים לארגון שלך.

FUJITSU

אנו מספקים שירותי IT עבור כלל מוצרי FUJITSU, מותג מוביל בעולם מוצרי המחשוב ומורשים לטפל בשרתים, התקני אחסון, מחשבים ניידים ומגוון רחב של מוצרים נוספים מבית המותג היפני.

HUAWEI

HUAWEI היא ספקית עולמית של תשתית טכנולוגיית מידע ותקשורת והתקנים חכמים. במסגרת שיתוף הפעולה בינינו, זמינים לך שירותי מעבדה ופתיחת קריאות בזמן אמת לכלל מכשירים Huwawei.

ZEBRA

מבוכים ודרקונים מספקת שירותי אספקה, תמיכה, התקנה, תיקונים ותחזוקה עבור כלל מוצרי ZEBRA – ממדפסות וסורקים ועד לציוד ייעודי לעסקים בתחום הצילום והגרפיקה.

LENOVO

כספקים רשמיים של Lenovo בישראל, אנו מעמידים לרשותך את מיטב הטאבלטים, הטלפונים החכמים והמחשבים לכלל הצרכים העסקיים שלך מבית המותג המוביל בתחום פתרונות המחשוב.

מי אנחנו?

חברת מבוכים ודרקונים שירותי מחשוב בע"מ נוסדה בשנת 1998 כמעבדת מחשבים שהציבה מימיה הראשונים את המצוינות המקצועית והחדשנות הטכנולוגית בראש סדר העדיפויות. כיום, מבוכים ודרקונים היא חברת בת של Octally העולמית ומלווה ארגונים ממגוון תחומי תעשייה בתהליכי הטרנספורמציה הטכנולוגית שלהם עם שירותי IT בזמינות גבוהה וסטנדרטים מקצועיים מהשורה הראשונה המאפשרת להם לשמור על המשכיות עסקית ולקבוע רף חדש של ביצועים בענף שלהם. כחלק מקבוצה אינטגרציה ושירותי מחשוב גדולה, יש לנו את היכולת והאמצעים לנהל עבורך פרויקטים רב תחומיים רחבי היקף ולספק עבורך שירותי IT מכל חברות הבת של הקבוצה תחת כתובת אחת. צוות אנשי המקצוע המומחים שלנו פועל מתוך מחויבות בלתי מתפשרת להעניק ללקוחותינו תמיכה שוטפת באופן צמוד, להעניק ייעוץ מותאם אישית ושירותי תיקונים מהירים ואמינים.

היתרון של מבוכים ודרקונים ליעדים העסקיים שלך

[יתרונות לצד אייקונים]

מומחיות מקצועית

הצוות שלנו מתמחה בשירותי IT מגוונים ועובר הסמכה וקורסים מקצועיים באופן קבוע כדי להבטיח שיעמדו לרשותך הטכנולוגיות העדכניות ביותר ושיטות עבודה חדשניות המותאמות במדויק לצרכים הייחודיים של הארגון.

ניסיון

עם אלפי פרויקטים מאחורינו, יש לנו את הניסיון והידע להתמודד עם כל אתגר ולאפשר לך לא רק לעמוד בקצב התחרות בענף שלך, אלא להגדיר אותו מחדש.

פתרונות רחבי היקף

מטיפול בקריאות שירות ועד אספקת שירותי IT מנוהלים, אנו מציעים מגוון רחב של פתרונות כדי לענות על הצרכים שלך.

האם הארגון שלך מוכן כבר לבצע את הצעד שייקח אותו לשלב הבא?

אנחנו כאן כדי לסייע לך במסע החשוב הזה שיאפשר לך למצות את המיטב מפתרונות המחשוב הזמינים כיום בשוק ולהבטיח שאל מול כל אתגר, מומחי IT מובילים בתחומם יהיו זמינים עבורך במרחק פנייה אחת. לתיאום שיחת ייעוץ, ניתן להשאיר פרטים כאן עוד היום ונחזור אליך בהקדם.

אודות חברת מבוכים ודרקונים שירותי מחשוב

חברת מבוכים ודרקונים שירותי מחשוב בע"מ, מקבוצת החנוניםהעולמית, מספקת טווח רחב של שירותי מחשוב לעסקים מטווח רחב של תחומי תעשייה. עם ניסיון מקצועי רב שנים החל מ-1998, מעבדת מחשבים מהגדולות והמובילות בישראל וצוות רב תחומי הזמין לך בפריסה עצמית, עומדת לרשותך כתובת טכנולוגית שתאפשר לך לממש את היעדים העסקיים שלך על גבי תשתית מתקדמת, חכמה וברמה תפעולית מיטבית. אנו מזמינים אותך להצטרף לשורה ארוכה של לקוחות שחווים מדי יום את המצוינות הטכנולוגית שאנו מביאים עמנו בכל החזיתות.

שירותי מחשוב מקיפים במעבדה הגדולה בישראל

כבר בימים הראשונים שלנו, הצבנו לעצמנו יעד ששימש כעמוד היסוד לחזון המקצועי שלנו – להקים מעבדת מחשבים שתציב סטנדרטים בלתי מתפשרים של איכות ומקצועיות בעולם המחשוב. במשך מעל ל-25 שנים, סיפקנו לעסקים ובעלי מחשבים פרטיים שירותי תחזוקה ותיקונים לכל פריטי החומרה שלהם תוך הקפדה על זמני טיפול מהירים, איכות שירות גבוהה וזמינות ללא פשרות. עם השנים, הפכנו למעבדת המחשבים הגדולה בישראל לתחזוקה ותיקון ציוד מחשוב. המעבדה שלנו מחזיקה בהסמכות ורישיונות מטעם כמה מהמותגים המובילים בתחום – מ-ASUS ועד ל-LENOVO ו-FUJITSU. עם ציוד דיאגנוסטי מתקדם ופריטי חומרה מהיצרנים החזקים ביותר בשוק, יש לנו את האמצעים, הידע והיכולת לזהות ולפתור כל בעיה במהירות, לצמצם את זמני ההשבתה שלך ולהבטיח שהעסק שלך יוכל להמשיך לפעול ברציפות.

מגוון שירותי מחשוב לעסקים בכל היבטי הארגון

בין אם נדרש לך מענה לפתרון תקלות, שירותי תמיכה מרחוק למערכות והתוכנות שלך, הקמת תשתיות מחשוב מתקדמות או ייעוץ מטעם מומחים, אנו מכסים את כל מה שנדרש לארגון שלך. צוות אנשי המקצוע שלנו מביא עמו שנים של ניסיון בשירותי מחשוב לעסקים ומחויב לספק לך את שירות אמין, אדיב ומותאם במדויק לצרכים שלך. כל זאת כדי להבטיח שהטכנולוגיה העדכנית ביותר תשרת אותך בהתאם לצרכים המדויקים שלך.

מענה זמין בפריסה ארצית רחבה

השקענו משאבים אדירים כדי להבטיח שיעמדו לרשותך אנשי מקצוע מהשורה הראשונה בטווח רחב של תחומים בכל רחבי הארץ. מהצוות האדמיניסטרטיבי שלנו ועד הטכנאים שלנו, כולם ב-מבוכים ודרקונים פועלים למען מטרת על אחת – להבטיח את שביעות הרצון שלך ולהעניק שירותי מחשוב לעסקים מכל הגדלים עם צרכים מגוונים, לא משנה היכן הם ממוקמים.

הסמכה והכשרה מתמדת לכלל אנשי הצוות

כחברת שירותי מחשוב, רק טבעי שנאמין כי ידע הוא כוח. לכן, אנו מציבים את המיומנות הטכנולוגית והידע בראש סדר העדיפויות שלנו ודואגים שהצוותים הטכנולוגיים שלנו יעברו הסמכות וקורסים מקצועיים לעתים קרובות כדי שיישארו תמיד בחזית הפיתוח והקידמה. מחויבות זו לשיפור מתמיד מבטיחה שנוכל לספק לך את הפתרונות החדשניים ביותר.

מגוון רחב של פתרונות ושירותים

בין אם הארגון שלך מקים לראשונה תשתית מחשוב, אם נדרשים שירותי מחשוב לעסקים באופן שוטף לכלל צרכי התחזוקה, עדכוני התוכנה והתמיכה מרחוק, אם יש להעתיק חדרי מחשוב, לרכוש ציוד חדש או להרחיב את היקף הפעילות שלך – יש לנו את המענה השלם לכלל הציוד הטכנולוגי שלך.

כדי להתחיל ליהנות מכל מעטפת השירותים הרחבה שמציעה מבוכים ודרקונים, אנו מזמינים אותך לתאם עמנו שיחת ייעוץ ראשונית שתאפשר לנו ללמוד את הצרכים שלך לעומק. לתיאום השיחה ולקבלת מענה לכל שאלה, ניתן להשאיר פרטים ממש כאן ונחזור אליך בהקדם.

השירותים שלנו

שירות 1 – שירותי טכנאי מחשבים ל-Call Center

מבוכים ודרקונים מספקת לארגון שלך את מעטפת הפתרונות השלמה להקמת מוקד שירות חכם, יעיל ומתקדם שעונה על הצרכים שלך במדויק. כיום, כשקהל הלקוחות שלך מצפה למענה מהיר וברמה גבוהה והרף רק ממשיך לעלות, חשוב שיעמדו לרשותך פתרונות טכנולוגיים חכמים. יחד, בליווי טכנאי מחשבים המתמחים בטכנולוגיות תקשורת למוקדי שירות לקוחות, נבטיח שהמוקד שלך לא רק יענה על הדרישות הסטנדרטים היום בתעשייה, אלא יתעלה עליהן ויאפשר לך להוביל בענף שלך.

טכנולוגיית מוקד טלפונית מתקדמת

כדי להבטיח שאנו מספקים את השירות הטוב ביותר ללקוחותינו, אנו מספקים את פתרונות הטלפוניה המתקדמים ביותר בשוק. ממערכות ניתוב שיחות, רכזות IP איכותיות ועד לכלי מעקב וניתוח נתונים מהמובילים בשוק, אנו פורסים בארגון שלך מערכת חכמה שתאפשר לך לטפל בשיחות ביעילות ולהבטיח שהלקוחות שלך יקבלו את התמיכה שהם צריכים בזמן.

תמיכה 24/7

אנו ב-מבוכים ודרקונים מבינים ששירות לקוחות הוא עבודה מסביב לשעון. זו הסיבה שאנו מציעים תמיכה מרחוק 24/7 כדי להבטיח שאל מול כל אתגר ותקלה תמיד יעמוד לרשותך מענה יעיל ומקצועי. אנו זמינים עבורך לאורך כל שעות הפעילות של המוקד שלך ומסייעים לך לשמור על רציפות תפעולית ללא פשרות.

צוות טכנאי מחשבים מקצועי הזמין לך בכל עת

מבוכים ודרקונים מעסיקה טכנאי מחשבים מקצועיים בעלי ניסיון רב שנים בהקמת ותחזוקת תשתיות Call Center עבור ארגונים מכל תחומי התעשייה. במרחק קריאה אחת, זמינה לך כתובת מקצועית המחויבת לך ולהצלחה שלך.

התאמה גבוהה לצרכים המשתנים שלך

המציאות לימדה אותנו שעסק לעולם לא נשאר סטטי, בעיקר כשמדובר בעולמות שירות הלקוחות., הטכנולוגיה מתקדמת במהירות וציפיות הלקוחות שלך משתנות באופן תדיר. לכן, אנו מקפידים להקים את תשתיות המוקד הטלפוני כך שניתן יהיה תמיד להרחיב אותן ולהתאימן להיקפי פעילות חדשים. בין אם נדרשת הגברת פעילות בזמני שיא, או מענה ייעודי לקהלים חדשים, אנחנו כאן כדי להבטיח שהמערכת משרתת אותך על הצד הטוב ביותר.

כדי לחולל מהפכה במוקד שלך וליהנות משירות אמין ומקצועי, פשוט פונים אלינו כאן ואנחנו כבר חוזרים עם מענה לכל שאלה שיש לך.

שירות 2 – שירותי מחשוב לעסקים

הטכנולוגיה היא עמוד התווך של כל עסק בעידן המודרני. כדי להבטיח שמהפכת הדיגיטל תשרת אותך על הצד הטוב ביותר, אנחנו ב-מבוכים ודרקונים  מעניקים לך מענה מקצועי רב תחומי שיאפשר לך למצות כל הזדמנות להתייעל, להבטיח המשכיות תפעולית ולהוביל חדשנות בארגון שלך. מהקמת רשת ותחזוקת מערכות המידע שלך ועד לשירותי תיקונים ותחזוקה לכלל תשתיות התקשורת והמחשוב – יש לך כתובת אחת לכל הצרכים שלך.

שירותי IT מנוהלים

שירותי ה-IT המנוהלים שלנו מאפשרים לך ליהנות מכל היתרונות של מחלקת IT במודל תשלום נוח ויעיל. אנו מציעים מגוון שירותים, מעדכוני תוכנה ותמיכה מרחוק לכלל המערכות שלך ועד לשדרוג מערכות החומרה בעסק. כשגורם מקצועי אחת מספק לך מענה לכל צורך, אנו מאפשרים לך ליהנות מהשקט הנפשי הנדרש כדי להתמקד בפיתוח עסקי ובניהול השוטף בידיעה שמערכות המחשוב שלך בידיים המקצועיות ביותר.

צוות מומחים מוביל בתחומו

זהו הצוות המקצועי שלנו שאפשר לנו להפוך לחברת שירותי מחשוב מהמובילות בתחומה. עם אלפי פרויקטים שעברו תחת ידיהם והכשרה מקצועית מקיפה, מובטחת לך מקצועיות בלתי מתפשרת בכל יוזמה שהעסק שלך זקוק לה.

תמיכה מקצועית מכל מקום ובכל זמן

מרכז השירות המיומן והמוסמך שלנו מציע תמיכה מרחוק, המבטיח שכלל תקלות ואתגרי המחשוב שלך יזכו למענה מהיר ויעיל מסביב לשעון. אנו מספקים טיפול מלא בתקלות, לרבות איסוף והחזרת מוצרים בזמני אספקה אופטימליים.

ניהול פרויקטים בסטנדרטים הגבוהים ביותר

יש לנו את הידע, המיומנות, הניסיון המקצועי והציוד המתקדם המאפשרים להוביל פרויקטים מקיפים בעולמות המחשוב ולהבטיח השלמת פרויקטים מהירה תוך הקפדה מדויקת על כל הדרישות הטכניות שלך. בתהליך אפיון מקיף וקפדני, נלמד את הצרכים שלך לעומק ונתווה מפת דרכים שתאפשר לנו לענות על כלל הצרכים שלך.

טיפול תקופתי בכלל הציוד שלך

אנו בוחנים את מצב תשתיות הטכנולוגיה שלך באופן קבוע, מעמדות המחשוב ועד לשרתים, המדפסות, ציוד הקצה וכלל פתרונות התקשורת ומבטיחים שתישאר תמיד עדכנית ויעילה.

רוצה ללמוד עוד על השירותים הזמינים לך דרכנו? ניתן לפנות כאן עוד היום ונחזור אליך בהקדם לתיאום שיחת ייעוץ.

שירות 3 – שירותי מחשוב מנוהלים

מבוכים ודרקונים מציעה לארגון שלך שירותי מחשוב מנוהלים בליווי מומחים שיאפשרו לך לנהל את כלל תשתיות התקשורת והטכנולוגיה בארגון ביעילות אופטימלית. בכל שלב, עומדת לרשותך כתובת מקצועית מהשורה הראשונה ומעבדת מחשבים מהמתקדמת ביותר בישראל וכל זאת בתשלום חודשי קבוע נוח, ללא כל צורך בהעסקה ישירה של מומחי IT בעסק. ממעקב ותחזוקה יזומים ועד לעדכוני תוכנה ותמיכה מרחוק – אנחנו כאן כדי לאפשר לך להתמקד בעסק שלך ולדעת שפתרונות המחשוב שלך בידיים הטובות ביותר.

טיפול שוטף בכל הציוד שלך

כחלק מכל חבילת שירותי מחשוב מנוהלים הזמינה לעסקים השונים, אנו מבצעים בדיקות תקופתיות על כלל תשתית ה-IT שלך על מנת לזהות מבעוד מועד בעיות פוטנציאליות ולספק להן מענה עוד לפני שהן מתרחשות. על ידי שימוש  בציוד דיאגנוסטי חכם, מעקב קפדני ושימוש בפתרונות איכותיים, אנו מאפשרים לך לשמור על המערכות שלך במצב תפעולי אופטימלי.

ניהול הרשאות משתמשים

אנו מספקים פתרונות חכמים לכלל מערכות הניהול שלך שיאפשרו לך להקצות בקלות הרשאות למשתמשים על פי דירוגי סמכות שונים ולהבטיח שכל גורם בעסק שלך יוכל לקבל גישה במהירות ונוחות למידע הנדרש לו – ואך ורק למידע הזה.

עדכוני תוכנה ושירותי תיקונים

תוכנות עדכניות הן תוכנות בטוחות – נקודה. כחלק משירותי המחשוב השוטפים הזמינים לך, נבצע עדכוני תוכנה באופן קבוע ונוודא שכלל התוכנות שלך מצוידות בגרסה העכשווית ביותר.

תמיכה מקצועית מסביב לשעון

לא כל חברה מציעה שירותי מחשוב מנוהלים מסביב לשעון. עם זאת, לנו ברור שללא מענה בכל עת מרחוק, אין כל אפשרות להבטיח פעילות עסקית מתמשכת. לכן, אנו מתפעלים Help Desk מקצועי שמחויב לך בכל עת ומספק תמיכה מרחוק אל מול כל אתגר או תקלה.

תחת קורת גג אחת, זמינה לך כאן מעטפת שירותים מקיפה ומקצועית המבטיחה שכלל פתרונות התוכנה והחומרה שלך מנוהלים באמינות ובמחויבות לשגשוג וההמשכיות העסקית שלך. מאיסוף הציוד לתיקונים והחזרתו, דרך הביקורות התקופתיות ועד לתמיכה מרחוק בכל שעה, יש עין מקצועית פקוחה על כלל התשתיות שלך בכל עת. לפרטים נוספים, ניתן להשאיר פרטים כאן ממש עכשיו.

שירות 4 – שירותי מעבדת מחשבים

מבוכים ודרקונים מפעילה את מעבדת המחשבים הגדולה ומהמתקדמות בישראל ומספקת מענה למחשבים ומכשירים דיגיטליים מהיצרנים המובילים בשוק. אנו יודעים עד כמה ציוד המחשוב מהווה היבט קריטי בפעילות העסקית שלך ופועלים בכל הכלים העומדים לרשותנו כדי להבטיח שהוא יישמר במצב התפעולי הטוב ביותר. צוות טכנאי IT מיומן העובד בשירותנו עבר הכשרה מקיפה המבטיחה שניתן יהיה לאבחן ולפתור כל בעיה במהירות וביעילות, תוך הקפדה על זמני השבתה מינימליים, תיקונים מהירים והקפדה על תחזוקה שוטפת.

ספקית רשמית למותגים מובילים בתחום המחשוב

אנו לא רק מפעילים את המעבדה הגדולה בישראל לתחזוקה ותיקון של ציוד מחשבים, אלא גם מתהדרים בהסמכות ייעודיות ורישיונות כספקים רשמיים של כמה מהמותגים החזקים ביותר בשוק. משמעות הדבר היא שאל מול כל האתגר שהארגון שלך מתמודד איתו בכל הקשור לציוד, ממתין לך מענה איכותי ואמין, תוך שימוש ברכיבים מקוריים בלבד ובהתאם להנחיות היצרן. כדי להבטיח שנעמוד במשימה הזו, הטכנאים שלנו עוברים הכשרה והסמכה שוטפת כדי להבטיח שיפעלו תמיד על פי התקנים ושיטות העבודה המומלצות על פי הספקית העולמית.

צוות טכנאי IT מהשורה הראשונה

צוות הטכנאים המומחים שלנו פועל מתוך מחויבות גבוהה להצלחה שלך ודואג להתעדכן בטכנולוגיות החדשניות ביותר בתחום כדי להבטיח תיקונים יעילים ומהירים ולשמור על הציוד שלך עדכני. אנו דואגים להכשיר את הצוות שלנו לעתים קרובות ומעסיקים מומחים ממגוון רחב של תחומים כדי לוודא שאל מול כל תקלה תמיד תהיה לך כתובת ייעודית.

שירות בכל חלקי הארץ

אנו מעמידים לרשותך נקודות איסוף בכל אזורי הארץ במגוון ערים כדי להבטיח שהעסק שלך יוכל לקבל מענה מהיר ויעיל מכל מיקום, בכל זמן.

כלי דיאגנוסטיקה מתקדמים

כדי להבטיח שנוכל לאבחן במהירות ובדייקנות כל בעיה בציוד שלך, אנו משתמשים בציוד דיאגנוסטיקה חכם המאפשר לנו לאתר תקלות ולהבטיח שנוכל לספק לך מענה בהקדם האפשרי. כך, העסק שלך שומר על המשכיות עסקית, במינימום תסכול ובזבוזי זמן.

התאמה אישית גבוהה

אנו מבינים שכל עסק הוא ייחודי. לכן, אנו מציעים פתרונות מותאמים אישית לצרכים הייחודיים של הארגון. בין אם נדרש פתרון חד פעמי או שירות מתמשך בליווי טכנאי IT מובילים, אנו כאן כדי להעניק לך את המענה השלם תוך הקפדה על הסטנדרטים הגבוהים ביותר.

למידע נוסף ולמענה על כל שאלה, ניתן לפנות אלינו כאן עוד היום.

מאמר 1 – אחריות מורחבת

מבוכים ודרקונים שירותי מחשוב בע"מ מציעה אחריות מקיפה לכלל מוצרי המחשוב שלך. הניסיון לימד אותנו שרק מענה תחזוקתי מהיר, יעיל ומקיף מבטיח פעילות עסקית אמינה ויציבה. לכן, אנו מציעים לך אחריות מורחבת לכלל המוצרים הזמינים דרכנו שתעניק לך שקט נפשי במגיע עם הידיעה שכל הציוד שלך מכוסה תמיד ומקבל מענה מקצועי מהשורה הראשונה.

כיסוי מקיף לכלל הצרכים שלך

מדיניות האחריות המורחבת שלנו מרחיבה את אחריות היצרן בשנה או שנתיים נוספות, בהתאם להעדפתך. כיסוי מקיף זה כולל החלפה של חלקי חומרה פגומים, ומבטיח שהמכשירים שלך יהיו תמיד במצב מעולה. בין אם קיימות בעיות בפתרונות החומרה שלך, או אם נדרשת החלפת חלקים, הצוות שלנו זמין במרחק קריאה אחת.

כיצד ניתן להרחיב את האחריות?

אין פשוט מזה – פשוט מתקשרים לקו הייעודי שלנו להרחבת אחריות במספר ____ והנציגים שלנו כבר ידאגו לכל השאר. הצוות יספק לך ייעוץ ויסייע לך לבחור את הרחבת האחריות המתאימה ביותר לצרכים הייחודיים שלך.

תנאי האחריות המורחבת

  • את הארכת האחריות ניתן לרכוש עד 90 יום לפני תום השנה הראשונה לאחריות היצרן.
  • יש לשמור את חשבונית הרכישה ואת חשבונית הארכת האחריות כאסמכתא. מסמכים אלה יידרשו בכל מקרה בו תיפתח קריאה לתיקונים או תחזוקה במסגרת האחריות.
  • בעת רכישת הרחבת האחריות, יש להזין את המספר הסידורי (S/N) המופיע בגב המחשב על גבי מדבקת המוצר המורכב מרצף של אותיות באנגלית ומספרים. תהליך זה מאפשר לנו לאמת את קיום תעודת האחריות ולספק לך שירות מהיר ואמין.
  • לתשומת ליבך: לא ניתן להאריך את האחריות למחשבים שנרכשו בחו"ל. מדיניות הרחבת האחריות שלנו חלה אך ורק על מכשירים שנרכשו בתוך ישראל.

יש לך שאלות נוספות?

אין שום סיבה לחכות עד לרגע בו נדרש התיקון. היערכות מראש תאפשר לך לשמור על שקט נפשי. עם האחריות המורחבת שלנו, כל תשתיות הטכנולוגיה שלך מכוסות תמיד. כדי ללמוד עוד על תנאי האחריות והמענה המקיף הזמין לך על ידי הצוות המקצועי שלנו, ניתן ליצור איתנו קשר כאן עוד היום ונחזור אליך בהקדם עם כל המידע.

מאמר 2 – העתקת חדרי מחשב

שינוע ציוד מחשוב עשוי להיות משימה מאתגרת. אנו במבוכים ודרקונים כאן כדי להבטיח שהציוד שלך יותקן במיקום החדש במקצועיות הגבוהה ביותר ומאפשרים לך לחזור לשגרה תפעולית מלאה בהקדם האפשרי. בין אם הארגון עבר למיקום חדש, אם שודרגה כל תשתית המחשוב או אם נדרשת העתקה של חדרי המחשב מכל סיבה אחרת, אנו הכתובת המקצועית שלך למשימה.

עבודת הכנה מקיפה

אנו עובדים עמך בשיתוף פעולה הדוק כדי להבין את הדרישות שלך ולפתח תוכנית העתקת מחשבים מותאמת אישית. הצוות שלנו יעריך במדויק את התשתית הנוכחית שלך, יזהה אתגרים פוטנציאליים ויפתח אסטרטגיות להפחתת סיכונים. במידת הצורך, נתאם את ההעברה גם עם ספקים אחרים המשרתים אותך כדי להבטיח מעבר חלק.

מסגרות זמנים אופטימליות

אנו יודעים עד כמה המשכיות עסקית היא קריטית עבורך ועושים כל שביכולתנו כדי להבטיח שההעברה תתבצע ביעילות ובמהירות. מניתוק ואריזת הציוד ועד שינועו והתקנתו מחדש, אנו משתמשים בציוד ובטכניקות מיוחדות לטיפול בציוד רגיש, תוך ניהול סיכונים קפדני ומקפידים על שיטות העבודה המומלצות בתעשייה כדי להבטיח שהמערכות שלך יחזרו לפעילות במהירות.

שומרים על המידע שלך מאובטח

אנו נוקטים בכל אמצעי הזהירות כדי להבטיח שהנתונים שלך יישארו מאובטחים לאורך כל התהליך. הצוות שלנו עוקב אחר פרוטוקולים קפדניים לטיפול ושינוע נתונים, ומבטיח שהם נשארים מוגנים בכל עת.

בדיקה קפדנית במיקום החדש שלך

גם לאחר השלמת העתקת חדרי המחשבים, אנחנו נשארים איתך ועורכים בדיקות יסודיות שיבטיחו כי כל הציוד שלך מתפקד היטב. אנו נבדוק את כל הרכיבים, החיבורים והמערכות ונוודא כי הכול ערוך לשימושך המיידי. גם לאחר השלמת הבדיקות אנו מספקים תמיכה וסיוע שוטפים כדי להבטיח שחדר המחשבים שלך ימשיך לפעול בצורה חלקה במיקום החדש ומעניקים ייעוץ, הדרכה ושירותי תחזוקה שוטפים אל מול כלל הצרכים שלך.

רוצה ללמוד עוד על השירות? אנו מזמינים אותך לשתף אותנו בכל שאלה שיש לך ממש כאן. הצוות שלנו יחזור אליך בהקדם האפשרי, יספק לך מענה ויתאם עמך שיחת ייעוץ בה נלמד את הצרכים שלך לעומק ונתחיל לתכנן את תהליך העתקת הציוד.

יצירת קשר

אם הגעת עד כאן, כנראה שהצלחנו להשיג את תשומת הלב שלך. נשמח להעניק לך שירותי תמיכה, תחזוקה ותיקונים מהשורה הראשונה ולאפשר לך ליהנות ממענה טכנולוגי בסטנדרטים הגבוהים ביותר שישרת את היעדים העסקיים שלך באופן אופטימלי. אנחנו אוהבים אתגרים ורק מחכים ללמוד את הצרכים שלך לעומק ולהתחיל להקים את התשתית שתאפשר לך להוביל את הארגון שלך אל מחוזות חדשים. לקבלת מענה על כל שאלה ותיאום שיחת אפיון, פשוט משאירים פרטים כאן ואנחנו כבר איתך.

Scroll to Top
דילוג לתוכן