דף אודות דוגמה למסעדת מג'סטיק

מג'סטיק

ים. | מוזיקה. | אוכל. | אנשים

מי?

מג'סטיק היא בר-מסעדה אותנטית, המייצרת סטנדרט קולינרי מוביל ומגדירה מחדש את חוויית הדיינינג.

הסיפור שלנו

לפני יותר מעשור קמה מג'סטיק אל מול חופיה הנסתרים של חאקו בקוסטה ריקה, ומאז הפכה לפנינה קסומה שמצליחה לחבר את לקוחותיה למסע על חושי, אל מול שקיעות חוף מהפנטות המהולות בחוויה קולינרית ייחודית.

עיצוב בעבודת יד

650 מ"ר תערובת של סגנונות וצבעים.

מקום חמים ונעים

הרגישו בבית.

אווירה רגועה

הכל כדי שתאכלו בשלווה

תוקן בקוסטה ריקה

האוכל

תפריט מנות הצמרת שלנו שהרכיב השף קרלוס גרסיה, נולד מתוך חזון לספק ללקוחות שמגיעים למקום טעמים יקרים, בניחוח של אמירה מחודשת.

אחרי הרבה עבודה ודיוקים, קם לבסוף התפריט שמורכב בעיקר ממנות פיוז'ן ססגוניות, שמשלבות אלמנטים אותנטיים מהסצנה הים תיכונית לצד גינונים אירופאיים קלאסיים. כך נוצר לו שילוב חלומי בין איכות בלתי מתפשרת לטעמים צבעוניים וחוויות גסטרונומיות חובקות עולם.

תפריט הערב שלנו מבוסס על מנות שיירינג לפתיחת שולחן אולטימטיבית, מנות בשר משובחות ונגיעות קלות מהמטבח האיטלקי.

עם החוצפה המאפיינת את המטבח המזרח תיכוני וקמצוץ של סטייל אירופאי מהודק הצלחנו לכנס לצלחת אחת את החוויה האידאלית של הדיינינג המודרני.

מג'סטיק לחם קלוי עם ענבים
לחם/ קרם גבינה/ ענבים
1500₡
מג'סטיק עוגת גבינה עם פירות
עוגה/ פירות/ גבינה
1500₡​

הדרינקים

החוויה האולטימטיבית של מג'סטיק לא תהיה שלמה בלי דרינק ביד. זו הסיבה שעל תפריט המשקאות שלנו שקדו אך ורק מיטבי הברמנים של המקום. התוצאה היא תפריט מגוון בדרינקים שנעימים גם לעין וגם לחך, המשלבים בין טעמים מפתיעים לבין אסתטיקה והקפדה עד הפרט קטן ביותר.

תפריט המשקאות שלנו מתפאר בקוקטיילים שנרקחו בהשראת משקאות מקומיים עם טוויסט ייחודי, כדי ליצור חוויית טעימה עשירה ואקסקלוסיבית. התפריט כולל קוקטיילים המבוססים על רום, טקילה וג'ין שהורכבו בנוסח קיצי כדי להתאים במיוחד לחוויה של פיין אל מול הגלים.

תפריט היינות העשיר שלנו כולל כמה סוגי יינות מובחרים המשלבים בין יינות צרפתיים קלאסיים לבין יינות איטלקיים מיושנים כדי להשלים את המסע הקולינרי הרב תרבותי שלנו במג'סטיק.

מוחיטו מג'סטיק
חמוץ אבל מעיף את הסכך
3000₡
קוקטייל 2
מג'סטיק אבטיח לימוני
משקה מרענן לפתוח את הבוקר
3000₡​

האווירה

והאוויר

מג'סטיק היא בראש ובראשונה חוויה, חוויה ייחודית הממוקמת אל מול חופיה המרהיבים של חאקו. המסעדה משקיפה אל כמה מהנופים היפים ביותר בקוסטה ריקה, שרוויים במים צלולים בתכלת ובשקיעות יוצאות דופן.

קירות הזכוכית הגבוהים יוצרים חלל פתוח עם נוף פנורמי אל הים הפרוש ממש לרגליהם של הסועדים. במג'סטיק אנחנו מטשטשים את הגבול בין הים האינסופי לבין מקומות ההושבה, כדי לשוות לאורחינו את התחושה שהם סועדים ממש בלב ליבו של הטבע הקסום והמהפנט של קוסטה ריקה.

שולחנות מסעדה
Scroll to Top
דילוג לתוכן