video, template, website-1606945.jpg

איך משיגים קונים ורכישות על ידי סרטונים אונליין

יש לכם אתר מכירות אונליין? תנסו רגע להיכנס לנעלי הלקוחות. רוב הפעילות היומיומית שלהם מסתכמת בישיבה ממושכת במשרד, השבה על מיילים, הכנת מצגות של הרבה מלל, עושים ניתוחים אנליטיים וחישובים חשבוניים. כשהם מגיעים הביתה הדבר האחרון שבא להם לעשות זה לקרוא אודות מוצר נחשק, ממש כמוכם. אז אנחנו פה לעזור. במאמר הזה אנחנו נדגים לכם בעזרת חמישה סרטונים קצרים, איך אנחנו מייצרים כח קניה בלי מאמץ.

רוב הסרטונים מציגים שלושה פרמטרים חשובים שצריכים לקחת בחשבון:

  • תנועתיות – סרטון חייב להיות בעל תנועה מתמדת כדי לשמור על קשר עין ולא הרצאה שיווקית
  • תיווך המידע בצורה משעשעת – תמיד תעדיפו הומור קליל על פני כבדות משעממת.
  • לתת מענה לשלוש מ"ם השאלה:
3 ממים

באמצעות המודל הזה אתם תהיו כרישים בתוך האוקיאנוס האכזרי. הלקוחות שלכם הם הדגיגונים והמתחרים שלכם הם כרישי חרב. אין מקום בשוק לבינוניות אתם צריכים להיות מצוינים.

הסרטון הזה משיב לשאלות המודל תוך התמקדות בתנועה, ותיווך המידע עם טיפה הומור

  1. מי – הצגנו לפניכם מידע אודות היישומון שפיתחנו למנהלי רשתות חברתיות.
  2. מה – תוכנת היישומון יעילה, קלה והכי חשוב ידידותית למשתמש
  3. מדוע – היישומון ברור, מושך את העין וכל התענוג במחיר סביר שמשתלם לכל כיס.  

אחרי שראית את הסרטון, לא קורץ לך להוריד את היישומון? את לא רוצה לשלוח הודעות לכל הרשתות בין אם זה רשת חברתית או לתקשורת קבוצתית? זה לא עושה לך קצת שקט נפשי? אנחנו מאוד מקווים שכן.

  • איך אנחנו עושים סרטון שגורם ללקוחות להביע רגש תוך התמקדות במודל

רגש – כל דבר שמפעיל תגובה נוירולוגית המתפרשת כצחוק, בכי, כעס וכו'. איך אתם עושים סרטון שמכיל בתוכו את מהות המוצר ומפעיל תגובה רגשית.

הסרטון הקצר אודות היישומון הנפלא הזה בא להגיד לנו דבר אחד: גם סרטונים קצרים יכולים לגרום לנו להביע רגשות. במקרה הזה תחושת הזדהות לגבי הכלב שלה. בנוסף הוכחנו לכם בעזרת סרט אנימציה איך יישומונים של מדיה חברתית יכולות להשפיע על הרגש של האנשים. כיצד אתם יכולים כצרכנים להשתמש בזה לכדי מערך פרסומי וליצור כח קניה חזק. הסרטון הזה לא גורם לכם לרצות שהיה לכם תנועה באתר?

  • סרטון הדגמה לשיטה מתודית שמורכבת משלושה גורמים המציירת כח קניה
שיטה מתודית לסרטון הדגמה

בסרטון ההמחשה הזה של AIRBNB  רואים את השילוב של שלושת המרכיבים  הפעלת תגובה רגשית כלפי שחקנית:

בסרטון הזה יש התמקדות גורפת לשאלה "מה", מה המוצר (יישומון) עושה (שירות)?. ההתמקדות על ה"מה" באה לידי ביטוי על ידי המחשת הבעיה ומה הפתרון שהחברה מעניקה. לסרטון יש גרפיקה ואנימציה שמעוררות רגש והזדהות כלפי השחקנית ובכך מושכת את העין של הצופים לכדי כוח קניה חזק.

עכשיו אתם בטח תזמינו שירות של AIRBNB בפעם הבעה שתטוסו לחול לחופשה בהבאה שלכם.

  • סרטון הסבר שמשפיע עליך לקנות/ להשתמש במוצר/ שירות

שלושת הסרטונים שהצגנו דיברו על מכירת שירותים על ידי ישומון. בסרטון הזה אנחנו נדבר על מוצר שחברה מייצרת. רוב האנשים לא צריכים מוצר מיוחד, בעזרת הסרטון הזה אנחנו משמרים את האסטרטגיה של תנועתיות והעברת המסר בצורה משעשעת שמייצרת כח קניה חזק.

הסרטון לא אמיטיבי ואין פה גרפיקה ממוחשבת.  ממחישים לנו בעזרת הידיים אנושיות את המטרה והיתרון של האוזניות. החברה משתמשת בצבעים עזים וכהים כדי להסב את תשומת הלב דבר שגורם ללקוח להקשיב ואף לראות את הסרטון פעם אחרי פעם. מענה לשלושת השאלות.

  1. מי מייצרת את האוזניות? החברה שמייצרת את האוזניות היא חברה שנמצאת בשטוקהולם בשוודיה
  2. מה היא עושה? היא מייצרת אוזניות קלות משקל באיכות טובה
  3. מדוע אתם צריכים לקנות את האוזניות? העיצוב הייחודי שיש לאוזניות מאפשר לכם לשמוע מוזיקה ולהיות קשובים למתרחש סביבכם.

אולי עכשיו אתה לא צריך אוזניות, אבל בעת הצורך אתה תזכור את החברה.

 סרטון הסבר שגורם לאנשים להכיר בקיומך.

אם אתם משקיעים מאמץ בפיתוח סרטונים וויראלים טובים קל מאוד למצוא אותך ברשת, בייחוד אם אתה מפרסם מוצר שהוא אחד הקטגוריות המחופשות ביותר בגוגל או ביוטיוב. אם יש לכם הזדמנות של ממש לעשות סרטון המסביר מהו המוצר/שירות שיש בבעלותך, עשה זאת ליד אנשים.

  1. אחד האנשים מצוותי הארגון שאתה נמצא בו יכול לשתף אותו ברשת ולפתוח דיון ממשי לגבי היתרונות בשירות שאתם נותנים.
  2. קולגות שלך לעבודה הופכים בין רגע ללקוחות פוטנציאלים, מכיוון יכולים לראות מה טיב המוצר ולקנות
  3. סרטונים כאלה יכולים להיות בעלי אפקט טוב יותר אם הם מועלים לרשתות החברתיות, מגדילים את כמות ההרשמות ובכך אתם יכולים להגדיל את התודעה בקרב הציבור.

לסיכום. ארבעת הסרטונים הביאו אתכם לידיעה שגם בעזרת תוכן ויזואלי אפשר למשוך לקוחות ולהגדיל את כח הקנייה. כמו שאתם וודאי יודעים שיווק ניזון מהזדמנויות. אם אתם רוצים להגדיל את נפח המכירות, תצאו מנקודת הנחה שאתם חייבים הזדמנות למלא את החור: 1) סרטונים כתחליף לאודות של החברה וההפעילות שלה 2) אם זה סרטון שבא לתאר מוצר פיזי על ידי המחשה אמיתית ולא על ידי אנימציה . 3) סרטון אנימטיבי המשלב/ לא משלב שחקנים אמיתיים. 4) סרטונים שאתם עושים ליד אנשים.  

מאמר זה תורגם ונערך על בסיס מאמר של ניל פתאל

Scroll to Top
דילוג לתוכן