brain, light bulb, person-5968625.jpg

עורך דין פיטורים

למרות שאנשים רבים שמפוטרים מעבודתם חשים שסיום עבודתם היה "שגוי", במיוחד אם הפיטורים נעשו ללא סיבה, ההגדרה המשפטית של סיום בלתי חוקי היא די ספציפית. בנוסף לכך ישנם סוגים רבים של פיטורים, ולכן מומלץ להיעזר במשרד עורכי דין מומחה. משרד שיידע לדחוף את האינטרס שלכם לקדמת הבמה. ולדאוג לכך שאתם מקבלים את כל מה שמגיע לכם.

משרדי עורך דין לפיטורים

משרדים טובים של עורך דין פיטורים עושים שימוש במספר רב של כלים, משפטיים ונוספים. על מנת לוודא שהצדק נעשה במקרה שלכם. ושאתם זוכים לייצוג המשפטי הטוב ביותר במהלך הפיטורים שלכם, מכל סיבה שתהייה. על כן מומלץ לערוך סקר שוק, לשאול חברים ולהרים טלפון. על מנת שתוכלו לקבל מושג ברור יותר לשירותים השונים אליהם תזדקקו, במהלך ייצוג תיק הפיטורים שלכם.

ייצוג בפיטורים שלא כדין

פירוש הדבר להיות מפוטר מסיבה לא חוקית, שעלולה להיות כרוכה בהפרה של חוקים שונים כמו למשל חוקים נגד אפליה או הפרה חוזית. לדוגמה, לא ניתן לפטר עובד על בסיס גזע, מגדר, מוצא אתני, דת או מוגבלות. זה גם לא חוקי לפטר עובד בגלל שהגישו תלונה משפטית נגד המעסיק, או בגלל שהעובד הביא לידי ביטוי את עוולת המעסיק כמלשין. פעולות שליליות כאלה נחשבות "תגמול" והן בלתי חוקיות. אם אתם מרגישים שגם אתם פוטרתם שלא כחוק, צרו קשר כבר היום להשגת זכויותיכם על פי לשון החוק.

Scroll to Top
דילוג לתוכן