hard hat, safety hat, construction-4274430.jpg

עורך דין זכויות עובדים

עורכי דין תעסוקה מעניקים מגוון שירותים לעובדים ולמעסיקים. חלק מהמשימות הנפוצות שעורכי דין בתחום עיסוק זה מסייעים בהן כוללות: הסבר על זכויות עורך דין לעבודה יכול לעזור להסביר לו את זכויות הלקוח. זה כולל הסבר על החוקים החלים על המקרה והאפשרויות העומדות לרשות הלקוח, שעשויות לכלול ליטיגציה, גישור, משא ומתן או פעולות אחרות, הקשורות לזכויותיהם של עובדים. עורך דין זכויות עובדים יכול גם להסביר את היתרונות והחסרונות של כל אחת מהאפשרויות ולספק ייעוץ לגבי הדרך הטובה ביותר להמשיך בתיק.

זכויות עובדים

מהרגע הראשון בראיון העבודה שלכם ועד לרגע בו אתם תצאו לפנסיה. חשוב מאוד שתכירו את זכויותיכם כעובדים, או במילים אחרות, את מה שמגיע לכם.

פעולות עיקריות בייצוג והשגת זכויות עובדים

הגשת תלונה- מתבצעת עבור רוב ענייני דיני העבודה, בדרך כלל חייבת להיות תביעה לנציבות שוויון הזדמנויות בעבודה או גורם ממשלתי אחר לפני שעובד יוכל להגיש תביעה פרטית. עורך דין לעבודה יכול לסייע לעובד להגיש את התלונה לגורם המתאים ולהסביר את מועד הגשת התביעה וגורמים נוספים הקשורים לתביעה.

ליטיגציה- עורכי דין לעבודה מסייעים גם בתביעות הקשורות לעבודה. הם מייצגים עובדים המגישים תביעה נגד מעסיקם עקב אפליה, פיטורים שלא כדין, הטבות שנשללו ותביעות שכר ושעות. הם גם מגנים על מעסיקים מפני פעולות כאלה. מעסיקים לפעמים מגישים תביעות נגד עובדים, כמו אלה שלדעתם הפרו הסכמי אי תחרות או סודיות.

כמה תחומים נוספים שעורכי דין לעבודה מסייעים בהן כוללות: תביעות שכר ושעות תביעות שכר ושעות מתעוררות כאשר עובד אינו מקבל את הפיצויים המגיעים לו. ייתכן שמעסיק מבקש מהעובד לעבוד מחוץ לשעון, או שהעובד אינו מקבל גמול לשעות נוספות. תביעות מסוג זה יכולות להתעורר גם כאשר עובדים מסווגים בצורה שגויה על מנת להימנע מתשלום תעריפי שעות נוספות לעובדים. בנוסף לטיפול בתביעות אפליה בעבודה.

Scroll to Top
דילוג לתוכן