safety shoe, osh, screw-2432467.jpg

עורך דין לנפגעי עבודה

כדי לתת לעצמך את הסיכוי הטוב ביותר לזכות בתיק שלכם, שכור עורך דין מטעם עובדים. עורך דין יכול לעזור בפיתוח ראיות רפואיות כדי להוכיח את האמת בתביעתכם, לנהל משא ומתן על פשרה ולייצג אתכם בכל שימוע שקשור למיצוי הזכויות שלכם. אם אתם סובלים מפציע שקרתה במהלך או בהקשר לעבודה שלכם. כנראה שגם אתם נחשבים לנפגעי עבודה. וכיוצא מכך אתם זכאים לשלל הטבות שניתן להשיג אך ורק, בהמצאות ייצוג של עורכת או עורך דין. שיילחמו את המלחמה הקשה מול המערכת המשפטית, המעסיקים שלכם וכל גורם נוסף. בדרך להשגת הפיצוי הדרוש שמגיע לכם, תוך כדי לקיחה בחשבון של כל גורם משפיע. 

עורך דין לנפגעי עבודה שיידע להילחם את המלחמה עבורכם

שכירת עורך דין מסור להשגת תגמולים תעניק לכם סיכוי הרבה יותר טוב לקבל את ההטבות  המגיעות לכם. עורך דין יתקשר בשמך עם חברת הביטוח של העובדים, יאסוף ראיות רפואיות התומכות בתביעתכם, ינסה לנהל משא ומתן על פשרה טובה ועוד. למרבה המזל, ישנם מספר דברים שעו"ד לזכויות עובדים יכול לעשות כדי להטות את הכף לטובתכם.

מגוון פעולות בדרך לתגמול הראוי

הוכחה רפואית לא מספקת היא כנראה הסיבה השכיחה ביותר לכך שתביעות עובדים נדחות. גם אם התביעה שלך תאושר, סביר יותר שתקבל את כל הטיפול הרפואי הדרוש לכם – ואת כל ההטבות האחרות שמגיעות לכם. אם יש לכם ראיות רפואיות חזקות שתומכות במקרה שלכם. עורך דין יכול לעזור בפיתוח הראיות הרפואיות על ידי: איסוף מסמכים רפואיים לארגן או להמליץ ​​על טיפול אצל רופאים מסוימים קבלת חוות דעת רפואיות מהרופאים המטפלים שלכם ובאמצעות בדיקה רפואית עצמאית לייצג אתכם, וכן ביצוע הצהרות של מומחים רפואיים.

ישנם מספר סוגים אחרים של ראיות שיכולות לחזק את המקרה שלכם, כולל: עדות של מומחה מקצועי על הדרישות הפיזיות של העבודה שלכם, הצהרות של חברים ובני משפחה על הפעילויות היומיומיות שלכם, או ראיות המראות את ההיסטוריה של המעסיק שלכם, של בטיחות לקויה במקום העבודה או חוסר הכשרה.

Scroll to Top
דילוג לתוכן