right, advocacy, lex-4944558.jpg

עורך דין עבודה

לכל נושא משפטי שקשור לעבודה שלכם, מומלץ לפנות לעורכת או עורך דין מומחים לדיני עבודה. כאלה שיוכלו לייצג אתכם באופן הראוי ביותר. עורכי דין שמכירים ושולטים בלשון החוק, וכל הגורמים בחוק הקשורים לתנאי העבודה שלכם, מקרי פציעה בעבודה, תשלומי פנסיה ועוד. על מנת לקדם את האינטרס שלכם. ולוודא שנשמרים הנהלים שנועדו להגן על זכויותיכם כעובדים.
בנוסף, עורך דין לעבודה יכול לעזור למעסיקים ולעובדים לעבוד ביחד, כדי להגיע לפתרון במקרה של בעיה, משכר ובטיחות במקום העבודה ועד לאפליה וסיום עבודה (פיטורים) שלא כדין.

מהו עורך דין עבודה?

יש בעצם שני סוגים של עורכי דין לעבודה. סוג אחד מתמקד בתובעים או עובדים – המכונה לפעמים עורך דין לאפליה בעבודה, עורך דין לזכויות עבודה. והשני מתמקד בנתבעים או במעסיקים – הידוע גם בתור עורכי דין ניהוליים. ככלל, עורך דין תעסוקה מתמקד בצד זה או אחר, אך ישנם כמה עורכי דין שייקחו לקוחות משני הצדדים.

היתרונות בשירות של עורך דין עבודה

שכירת שירותיהם של עורכי דין לנושאי עבודה, מספקת לכם כעובדים את כל הכלים הדרושים על מנת לדעת, ולפעול על פי הזכויות שמגיעות לכם על פי חוק. באופן מקצועי, אמין, שיוכל להוציא לפועל את דרישותיכם על הצד הטוב ביותר. היתרונות המרכזיים בשכירת שירותי עורך דין עבודה:
– ביצוע פעולות באופן יעיל אל מול המערכת המשפטית, באופן שישפר את זמן ההמתנה לטיפול בתיק ועוד.
– הבנה והיכרות טובה יותר עם כל מה שמגיע לכם לקבל מהמעסיקים שלכם.
– מיצוי זכויות העובדים שלכם על הצד הטוב ביותר.
– שקט נפשי בידיעה שהתיק שלכם, הכסף שלכם ואולי גם העתיד שלכם נמצאים בידיים מקצועיות ואמינות.
– המספרים לא משקרים- עובדים שנעזרים בשירותיהם של עורכי דין לדיני עבודה נוטים יותר לזכות בפניות ותביעות משפטיות.
– טיפול טוב יותר בהתמודדות מול איגודי עובדים שונים.

Scroll to Top
דילוג לתוכן