newlyweds, bride, groom-458119.jpg

רקע ירוק לחתונות

מי שמכיר את המסך עם הרקע הירוק בוודאי ראה אותו בצילומי סרטים. צילומי קליפים של מוזיקה או בסטים של צילומי מגזינים. הסיבה שמשתמשים ברקע ירוק הינה בכדי שיתאפשר לשלב רקעים שונים בתמונה. הדמות המצולמת נשארת והרקע הירוק מוחלף באמצעות תכנה לפי הצורך. כך ניתן בקלות ליצור תמונות ייחודיות על רקע  מושלג ולשלב אלמנטים שונים. לאחרונה, טכנולוגיית המסך הירוק נכנסה גם לחתונות. 

טרנד רקע ירוק לחתונות.

החתונות של היום הם לא החתונות של פעם. האורחים משתתפים פעילים בשמחה, מחליפים תלבושות, רוקדים ומשמחים את החתן והכלה בכל דרך. ברגע שהסתיים הטקס הרשמי אפשר ליצור אווירה קלילה יותר באמצעות חלוקת כפכפים, חולצות, אקססוריז זוהרים, תמונות על מגנטים ושילוב של בר ממתקים אטרקטיבי. הכל כדי להרים את הערב ולאפשר לאורחים להנות בצורה מקסימלית.

רקע ירוק לחתונות מאפשר לאורחים להצטלם על רקעים שונים ולעצב לעצמם תמונת מגנט למזכרת. הצבת עמדת הצילום בחתונה משלימה את החוויה ומאפשרת לתעד את האנרגיות והשמחה בדיוק כפי שהם אוהבים. בעמדת הצילום יש גם אביזרים שונים כדוגמת כובעים ,כרזות, משקפי ענק ועוד. אפשר להצטלם עם חברים, לבד ולהוסיף כיתוב ורקע לפי האווירה.

מזכרת לשנים רבות

מי מאיתנו לא עובר ליד המקרר ומביט במגנטים מהאירועים השונים. המגנטים מזכירים לנו אירועים שהיו מלפני שנים והם המזכרת הכי טובה שיש מאירוע. כששמים רקע ירוק לחתונות מאפשרים לאורחים לצאת עם מזכרת משודרגת. כל פעם שהם יעברו ליד המנט הם יזכרו באירוע היפה וגם בחווית הצילום החדשנית שאפשרתם להם. לא מדובר בעוד מגנט אלא במזכרת עם ערך מוסף.

למה לשים לב כשמזמינים עמדת צילום.

עמדת צילום צריכה להיעשות על ידי צוות מקצועי ולהכיל ציוד רב. בנוסף לרקע ירוק לחתונות יש להציב מצלמה מתאימה עם מסך מגע לבחירת הרקעים, תאורה מקצועית, עמדת אביזרים, מדפסת ואיש צוות שיהיה אחראי שהמגנט יצא מושלם. יש לתאם ציפיות לגבי כמות האנשים באירוע. כדי שלא יהיו עלויות בלתי צפויות או עומסים על עמדת הצילום. לרוב ניתן לצלם תמונות ללא הגבלה. במידת הצורך אפשר ליצור כמה עמדות עם רקע ירוק לחתונות.

Scroll to Top
דילוג לתוכן