man, lawyer, office-5806011.jpg

זכויות סוציאליות לעובד

תחום המשפט של זכויות סוציאליות לעובד הינו תחום סבוך ומורכב. הכולל בתוכו מגוון רחב של תתי תחומים, בהתאם לסוג העבודה, תקופת התעסוקה שלכם, סוג הפציעה במקרה של פגיע במהלך העבודה ועוד. משרדי עורכי דין שמטפלים בתיקים של דיני עבודה, נדרשים פעמים רבות לבצע ניתוח של ההתאמה בין מה שמגיע לכם. כיוצא מהזכויות הסוציאליות שלכם כעובדים, על מנת לוודא שאתם זוכים לכל מה שמגיע לכם על פי חוק.

משרד עורך דין מומחה לזכויות סוציאליות לעובד

אם אתם מרגישים שהזכויות הסוציאליות שלכם כעובדים נפגעו, נרמסו או פשוט לא מומשו. כדי שגם אתם תפנו לעורך דין או ערוכת דין, מומחים לטיפול בתיקים של זכויות סוציאליות לעובד. שיוכלו לספר לכם את המעטפת הדרושה, על מנת לוודא שאתם תיהנו מכל הזכויות שמגיעות לכם. באמצעות ייצוג משפטי של עורך דין מסור, אמין ומקצועי.

זכויות סוציאליות לעובדים בישראל

חוק היסוד: כבוד האדם וחירותו מבטיח באופן ספציפי את הזכויות לכבוד האדם, לחיים, לרכוש, לחופש התנועה ולפרטיות. הזכות לכבוד האדם פורשה בצורה רחבה כדי לספק מערך נוסף של זכויות וחירויות, לרבות שוויון, חופש ההתאגדות, הזכות לשוויון הזדמנויות במקום העבודה וזכויות סוציאליות אחרות. זכויות חוקתיות אינן מוחלטות ועשויות להיות מוגבלות על ידי חקיקה ראשית, המקדמת את ערכיה של מדינת ישראל ונועדה לתכלית ראויה. לכן מומלץ לפנות למשרד עורכי דין שמתמחה בזכויות סוציאליות לעובד. משרד שיידע לעשות את ההתאמות הדרושות לטיפול בתיק שלכם. ולוודא שהזכויות הסוציאליות שלכם שעובדים יוצאות לפועל.
 זאת ועוד, חקיקה כזו חייבת לעמוד גם במבחן המידתיות. המשמעות היא איזון בין הזכויות החוקתיות השונות.

Scroll to Top
דילוג לתוכן